Eleccions al Consell Escolar

Passarem per les classes recordant la informació relativa i cercant alumnes voluntaris:

– a ser membres del Consell Escolar.

– a ser membres de les meses electorals (farem torns per franges pels dies 26 i 27 de novembre, dilluns i dimarts).

Qualsevol alumne interessat pot passar per Secretaria.

Publicat dins de Administració | Deixa un comentari

Acord Ciutadà per una Barcelona lliure de violència contra les dones

El CFA Freire s’adhereix a l’acord ciutadà per una Barcelona lliure de violència contra les dones i es compromet a contribuir a prevenir la violència masclista, mitjançant accions d’informació, sensibilització i prevenció.

Podeu trobar més informació en aquest web de l’Ajuntament.

Publicat dins de Activisme | Deixa un comentari

Presentació del llibre “L’ensenyament a Nou Barris, 1933-1990”

Dins les festes de barri de Verdum, el CFA Freire us convida el dimarts 18 de setembre:

18:00 h. Portes obertes (visita a les instal·lacions de l’escola).

18:30 h. Xerrada de Roser Solà i Montserrat sobre L’Ensenyament a Nou Barris. 1933-1990. Presenta l’acte Jordi Sánchez, president de l’Arxiu Històric de Nou Barris.

Després de la xerrada hi haurà un pica-pica.

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Horaris de setembre

Tota la gent que va fer la preinscripció i va ser admesa ha de passar pel centre els següents dies a fer la CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA del 4 al 10 de setembre

SETEMBRE Matí Tarda
Dimarts 4 de 10 a 12h de 18 a 20h
Dimecres 5
Dijous 6
Divendres 7
Dilluns 10 de 18 a 20h
  • Cal portar una fotografia.

………………………………………………………………………………………………………………………………….

Per aquells que no van preinscriure’s al juny, podran matricular-se els següents dies:

MATRÍCULA VIVA i LLISTA D’ESPERA a partir del 12 de setembre

SETEMBRE Matí Tarda
Dimecres 12 de 10 a 12h de 18 a 20h
Dijous 13
Divendres 14

Si encara quedessin vacants, la setmana del 17 al 21, us atendríem en el mateix horari.

• Cal portar una fotocòpia del DNI, NIE o passaport.
  • Cal portar fotografia.

Horari de juliol

HORARI D’ATENCIÓ JULIOL 2018

PER PODER CONSULTAR LES DIFERENTS LLISTES (sol·licituds, admesos i en espera…) EL CENTRE ROMANDRÀ OBERT

• De dilluns a dijous, d’11:00 a 13:00 i de 17:00 a 19:00h.
  • I els divendres, de 11:00 a 13:00h.

Preinscripció curs 2018-2019

L’alumnat propi (que cursa estudis i vol continuar-hi) farà la preinscripció els dies 11 i 12 de juny a la seva classe, amb el tutor. Si algú vol iniciar uns altres estudis al centre haurà de venir en el període d’alumnat nou.

L’alumnat nou ha de fer la preinscripció del 18 a 26 de juny. Al nostre centre l’horari d’atenció serà el següent:

Recordeu que:

• Cal portar original i còpia del DNI, NIE o passaport.
    • En alguns ensenyaments cal acreditar coneixements previs i/o fer prova de nivell.
    • Us donarem un resguard on us informarem dels següents passos per formalitzar la matrícula, d’acord amb el calendari del Departament d’Ensenyament:

Si voleu ajudar-nos a fer difusió del centre podeu copiar la imatge de sota i enviar-la als vostres contactes. Gràcies.

Dimecres 20 de juny, 19h. Festa de final de curs

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

The Tale Teller a l’Escola. Teatre en anglès

Sophie Heydel, del grup The Tale Teller, ha representat la funció Gods and Goddesses el dia 24 de maig.  Sophie  és contacontes, directora de teatre i porta un taller de teatre. Va néixer a Londres, Anglaterra, i va estudiar interpretació a Guildhall School of Music and Drama. Ha treballat com a actriu professional durant molts anys al Regne Unit i a Europa. Des que és contacontes ha explicat històries per tot Catalunya, el País Basc, València i Saragossa. És professora d’anglès qualificada (amb el títol C.E.L.T.A.) i ha fet classes a totes les edats i nivells.

La representació va tenir un gran èxit i juntament amb els nostres alumnes van assistir estudiants d’anglès d’altres escoles d’adults: Cfa Canyelles, Cfa Madrid i Afa Ciutat Meridiana.

Dia Mundial del Medi Ambient

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient un grup d’alumnes d’informàtica, acompanyats pels professors, van fer la visita guiada per la “Fàbrica del Sol” als Jardins de Laribal, Umbracle i Aclimatació i Teatre Grec de Montjuïc.

sdr

Publicat dins de Activitats, Comissió Mediambiental, Fotos, General, Participació, Sortides | Deixa un comentari

Representació teatral per part dels alumnes del PEAI

El grup de PEAI va representar l’obra “El fanalet màgic”. Ha estat un plaer gaudir del seu treball i comprovar el domini de l’idioma.

Publicat dins de Activitats, Català, Fotos | Deixa un comentari