L’1 d’octubre a l’escola

Com molts sabeu, el CFA Freire va ser col·legi electoral diumenge 1 d’octubre i la Policia Nacional va retirar les urnes.

Des de la Mesa d’adults ens van demanar que férem un breu escrit per saber el que va succeir i poder-lo difondre en altres escoles.

El pengem aquí també perquè pugueu conèixer-lo de primera mà:

Una escola d’adults amb dignitat.

Dimarts 3 d’octubre

Els docents del centre se sumen a l’ATURADA DE PAÍS, feta per la Taula per la Democràcia (que inclou entitats sindicals i altres) com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el passat 1 d’octubre, concretament les agressions que van ocasionar més de 800 ferits. Entre els quals es compten les que hi va haver al nostre centre en ser un dels col·legis electorals vulnerats per la policia.

Per tant, aquest dia a l’escola no hi haurà classes i convidem a tots els alumnes a sumar-se a l’Aturada.

Publicat dins de Activisme, Barri | Deixa un comentari

Atenció a secretaria: matrícula viva el mes d’octubre

Començades les classes, durant el mes d’octubre ampliem (amb les franges en color vermell) l’horari d’atenció a secretaria (que ja compta amb els altres horaris durant tot el curs) per atendre i poder matricular les persones interessades en algun dels cursos que oferim on hi hagi vacants:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS
MATÍ  12.30-14.00 11.00-12.00 11.00-12.30

12.30-13.30

TARDA 18.30-19.30 17.30-18.30 18.30-20.00 17.00-18.30

A més, recordem que podem atendre-vos a Consergeria al llarg del dia i si demaneu cita en algun altre moment no assenyalat en aquesta graella.

El CFA Freire defensa els drets civils

El CFA Freire, davant les darreres actuacions del Govern espanyol a Catalunya, expressa el seu compromís amb la defensa dels drets civils de la ciutadania, les institucions catalanes i el respecte a la llibertat d’expressió.

Demanem l’aturada de les mesures repressores adoptades pel govern central. Aquest fet ha sumit Catalunya en un estat d’excepció de facto.

Mostrem el nostre rebuig a una ocupació i intervenció policial desproporcionada davant les manifestacions cíviques i pacífiques que s’han esdevingut els darrers anys i les darreres setmanes.

Així mateix volem mostrar el nostre suport a les que, amb el mateix esperit, s’esdevinguin els propers dies.

Xerrada a l’Escola

El dijous 21 de setembre, dins les festes del barri de Verdum, l’escola va fer una jornada de portes obertes i una xerrada sobre la figura de Paulo Freire a càrrec de Rafa Juncadella, antic professor d’aquest centre i Àngel Marzo, professor del CFA Canyelles i de la Universitat de Barcelona, així com un pica-pica d’inici de curs.

IMG_5307IMG_5309IMG_20170921_200845

Publicat dins de Activitats, Barri | Deixa un comentari

Matrícula en els grups on hi ha vacants

A partir del 12 de setembre iniciem un nou torn de matrícula amb els següents horaris:

MATÍ TARDA
dimarts 12 10-12 18-20
dimecres 13 10-12 18-20
dijous 14 10-12 18-20

L’alumnat ha de dur la següent DOCUMENTACIÓ per a cada ensenyament que vulga cursar:

• fotocòpia de DNI
  • una fotografia

Si es matricula en algun ensenyament on hi ha prova de nivell (GES o GS) ha de tornar el dia indicat (divendres 15 a les 12h. o dilluns 18 a les 18h.) per acabar de finalitzar el procés.

Matrícula

La matriculació d’alumnat preinscrit al juny amb plaça es fa del 4 al 8 de setembre en els següents horaris:

SETEMBRE Matí Tarda
Dilluns 4 de 10 a 12h de 18 a 20h
Dimarts 5
Dimecres 6
Dijous 7
Divendres 8

Continua llegint

Publicat dins de Administració | Deixa un comentari

Presentacions i inici de curs

Les presentacions es fan els dies 19 i 20 de setembre.

Els grups d’ANGLÈS, CASTELLÀ I INFORMÀTICA fan la presentació, d’acord amb el seu horari, el dimarts 19 o dimecres 20 de setembre.

La resta de grups la fan en el següent horari:

GRUP PRESENTACIÓ (dia i hora)
GES 1 MATÍ DIMECRES 20. 11.00
GES 2 MATÍ DIMARTS 19. 12.30
GES 1 TARDA DIMARTS 19. 17.00
GES 2 TARDA DIMARTS 19. 17.00
GRAU SUPERIOR MATÍ DIMARTS 19. 11.00
GRAU SUPERIOR TARDA DIMARTS 19. 20.00
UNIVERSITAT MATÍ DIMARTS 19. 9.30
UNIVERSITAT TARDA DIMARTS 19. 18.30

El dijous 21 de setembre, dins les festes del barri de Verdum, el centre participa amb:

18.00 Visita a l’escola

18.30 Xerrada sobre Paulo Freire a càrrec d’Àngel Marzo i Rafa Juncadella

19.30 Pica-pica d’inici de curs

L’inici de les classes és el dimarts 26.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Atenció al juliol

juliol 17Recordeu que es publiquen llistes els dies 4 (llista de sol·licituds presentades al centre) i 12 (llista d’admesos al centre). La llei de protecció de dades ens impedeix fer públiques aquestes llistes en aquest espai web.

Festa de Final de Curs 2017

Publicat dins de Activitats, Fotos, General, Participació | Deixa un comentari