Iniciar el GES al 2n trimestre

Publicat dins de GES | Deixa un comentari

Gran recapte d’aliments 2017

El banc dels aliments organitza aquesta acció el proper 1 i 2 de desembre (divendres i dissabte) per poder recaptar tants aliments com sigui possible i així ajudar a les persones més desafavorides.

Si esteu interessats a ajudar-los visiteu el seu web i feu-vos voluntaris.

Si algú vol fer de coordinador d’un punt, pot fer-ho també a la mateixa web o dir-ho a secretaria i li passaríem el telèfon de la persona que porta el districte de Nou barris.

Publicat dins de Activisme, Barri | Deixa un comentari

Enquesta d’usos lingüístics i altres

Demanem a tot l’alumnat del centre que respongui aquesta enquesta un cop per poder conèixer millor diferents aspectes del nostre alumnat. Cosa que ens ajuda a millorar l’escola.

Publicat dins de Participació | Deixa un comentari

Halloween 2017

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

L’1 d’octubre a l’escola

Com molts sabeu, el CFA Freire va ser col·legi electoral diumenge 1 d’octubre i la Policia Nacional va retirar les urnes.

Des de la Mesa d’adults ens van demanar que férem un breu escrit per saber el que va succeir i poder-lo difondre en altres escoles.

El pengem aquí també perquè pugueu conèixer-lo de primera mà:

Una escola d’adults amb dignitat.

Dimarts 3 d’octubre

Els docents del centre se sumen a l’ATURADA DE PAÍS, feta per la Taula per la Democràcia (que inclou entitats sindicals i altres) com a resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuda durant el passat 1 d’octubre, concretament les agressions que van ocasionar més de 800 ferits. Entre els quals es compten les que hi va haver al nostre centre en ser un dels col·legis electorals vulnerats per la policia.

Per tant, aquest dia a l’escola no hi haurà classes i convidem a tots els alumnes a sumar-se a l’Aturada.

Publicat dins de Activisme, Barri | Deixa un comentari

Atenció a secretaria: matrícula viva el mes d’octubre

Començades les classes, durant el mes d’octubre ampliem (amb les franges en color vermell) l’horari d’atenció a secretaria (que ja compta amb els altres horaris durant tot el curs) per atendre i poder matricular les persones interessades en algun dels cursos que oferim on hi hagi vacants:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS
MATÍ  12.30-14.00 11.00-12.00 11.00-12.30

12.30-13.30

TARDA 18.30-19.30 17.30-18.30 18.30-20.00 17.00-18.30

A més, recordem que podem atendre-vos a Consergeria al llarg del dia i si demaneu cita en algun altre moment no assenyalat en aquesta graella.

Publicat dins de Administració | Deixa un comentari

El CFA Freire defensa els drets civils

El CFA Freire, davant les darreres actuacions del Govern espanyol a Catalunya, expressa el seu compromís amb la defensa dels drets civils de la ciutadania, les institucions catalanes i el respecte a la llibertat d’expressió.

Demanem l’aturada de les mesures repressores adoptades pel govern central. Aquest fet ha sumit Catalunya en un estat d’excepció de facto.

Mostrem el nostre rebuig a una ocupació i intervenció policial desproporcionada davant les manifestacions cíviques i pacífiques que s’han esdevingut els darrers anys i les darreres setmanes.

Així mateix volem mostrar el nostre suport a les que, amb el mateix esperit, s’esdevinguin els propers dies.

Xerrada a l’Escola

El dijous 21 de setembre, dins les festes del barri de Verdum, l’escola va fer una jornada de portes obertes i una xerrada sobre la figura de Paulo Freire a càrrec de Rafa Juncadella, antic professor d’aquest centre i Àngel Marzo, professor del CFA Canyelles i de la Universitat de Barcelona, així com un pica-pica d’inici de curs.

IMG_5307IMG_5309IMG_20170921_200845

Publicat dins de Activitats, Barri | Deixa un comentari

Matrícula en els grups on hi ha vacants

A partir del 12 de setembre iniciem un nou torn de matrícula amb els següents horaris:

MATÍ TARDA
dimarts 12 10-12 18-20
dimecres 13 10-12 18-20
dijous 14 10-12 18-20

L’alumnat ha de dur la següent DOCUMENTACIÓ per a cada ensenyament que vulga cursar:

• fotocòpia de DNI
  • una fotografia

Si es matricula en algun ensenyament on hi ha prova de nivell (GES o GS) ha de tornar el dia indicat (divendres 15 a les 12h. o dilluns 18 a les 18h.) per acabar de finalitzar el procés.

Publicat dins de Administració | Deixa un comentari