Horari de juliol

HORARI D’ATENCIÓ JULIOL 2018

PER PODER CONSULTAR LES DIFERENTS LLISTES (sol·licituds, admesos i en espera…) EL CENTRE ROMANDRÀ OBERT

• De dilluns a dijous, d’11:00 a 13:00 i de 17:00 a 19:00h.
  • I els divendres, de 11:00 a 13:00h.
Publicat dins de Administració | Deixa un comentari

Preinscripció curs 2018-2019

L’alumnat propi (que cursa estudis i vol continuar-hi) farà la preinscripció els dies 11 i 12 de juny a la seva classe, amb el tutor. Si algú vol iniciar uns altres estudis al centre haurà de venir en el període d’alumnat nou.

L’alumnat nou ha de fer la preinscripció del 18 a 26 de juny. Al nostre centre l’horari d’atenció serà el següent:

Recordeu que:

• Cal portar original i còpia del DNI, NIE o passaport.
    • En alguns ensenyaments cal acreditar coneixements previs i/o fer prova de nivell.
    • Us donarem un resguard on us informarem dels següents passos per formalitzar la matrícula, d’acord amb el calendari del Departament d’Ensenyament:

Si voleu ajudar-nos a fer difusió del centre podeu copiar la imatge de sota i enviar-la als vostres contactes. Gràcies.

Publicat dins de Administració | Deixa un comentari

Dimecres 20 de juny, 19h. Festa de final de curs

The Tale Teller a l’Escola. Teatre en anglès

Sophie Heydel, del grup The Tale Teller, ha representat la funció Gods and Goddesses el dia 24 de maig.  Sophie  és contacontes, directora de teatre i porta un taller de teatre. Va néixer a Londres, Anglaterra, i va estudiar interpretació a Guildhall School of Music and Drama. Ha treballat com a actriu professional durant molts anys al Regne Unit i a Europa. Des que és contacontes ha explicat històries per tot Catalunya, el País Basc, València i Saragossa. És professora d’anglès qualificada (amb el títol C.E.L.T.A.) i ha fet classes a totes les edats i nivells.

La representació va tenir un gran èxit i juntament amb els nostres alumnes van assistir estudiants d’anglès d’altres escoles d’adults: Cfa Canyelles, Cfa Madrid i Afa Ciutat Meridiana.

Dia Mundial del Medi Ambient

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient un grup d’alumnes d’informàtica, acompanyats pels professors, van fer la visita guiada per la “Fàbrica del Sol” als Jardins de Laribal, Umbracle i Aclimatació i Teatre Grec de Montjuïc.

sdr

Publicat dins de Activitats, Comissió Mediambiental, Fotos, General, Participació, Sortides | Deixa un comentari

Representació teatral per part dels alumnes del PEAI

El grup de PEAI va representar l’obra “El fanalet màgic”. Ha estat un plaer gaudir del seu treball i comprovar el domini de l’idioma.

Publicat dins de Activitats, Català, Fotos | Deixa un comentari

Guanyadors del Concurs Fotomatemàtic

CLICA AQUÍ PER  VEURE TOTES LES FOTOS QUE HAN PARTICIPAT

Publicat dins de Activitats, Fotos, Participació | Deixa un comentari

Visita al refugi antiaeri de la Plaça del Diamant (dimarts 29)

Visita al refugi antiaeri de la Plaça del Diamant

Dimarts 29 a les 12.45

(12.15 sortida des de l’escola)

Us podeu inscriure a Consergeria per les places vacants. Sortida per GES.

Publicat dins de GES, Sortides | Deixa un comentari

Teatre en anglès: dijous 24 de maig a les 19h

Gods and Goddesses

Teixim la nostra pròpia teranyina d’històries de mitologia grega, des de la creació de la Terra i els primers Déus a com es van fer l’home i la dona, i per què Zeus, déu de tots els déus, va enviar Pandora a la Terra amb una caixa especial. La Tale Teller crea, una vegada més, tots els personatges de l’Olimp. Un espectacle carregat d’amor, temor, assassinat, ambició i rialles!

Dijous 24 de maig

a les 19h

a la Sala d’actes

Concurs foto-matemàtic

• Tots els membres del CFA Freire podeu presentar fotografies on hi hagi una temàtica matemàtica!
  • Cada participant podrà presentar més d’una fotografia.
  • Al següent web hi trobareu alguns exemples: http://fotografiamatematica.cat/blg/category/fotografies-matematiques/
  • Les fotografies han de ser fetes pels participants. No es poden fer fotomuntatges. Cal que les fotos siguin originals. Si la copieu o l’agafeu d’internet no serà vàlida.
  • Cada fotografia haurà de dur un títol que faci referència al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • Els títols hauran d’estar en català, castellà i anglès.
  • La data màxima de lliurament de la fotografia en paper serà el 12 de maig a consergeria.
  • Imprimiu la fotografia i enganxeu-la sobre una cartolina de mida DIN-A4. La mida aproximada de la foto ha de ser de 20 cm x 15 cm. A la cartolina ha de figura el títol. A la part de darrere, escriviu el vostre nom i cognoms, i el grup al qual pertanyeu.
  • També heu d’enviar l’arxiu digital en format JPG a l’adreça electrònica: matematiquesfreire@gmail.com. En el nom de l’arxiu ha de constar el vostre nom de la següent manera:
    • Nom alumne/a: Anna Martí
    • Nom arxiu: Títol foto_AMarti.jpg
  • Hi haurà premis!! Les categories dels premis seran:
    • Fotografia més matemàtica
    • Fotografia més original
    • Fotografia més divertida
  • El jurat estarà format per dos professors i dos alumnes, que no hagin participat en el concurs, i es reunirà el divendres 18 de maig per escollir els guanyadors.
  • El lliurament dels premis es farà el dimarts 22 de maig a les aules dels guanyadors!