Monthly Archives: març 2011

SEGON ENTRENAMENT OBERT PER ADULTS

Aquest matí hem fet el segon entrenament obert per adults de tamborí

al pavelló municipal de Sant Iscle de Vallalta.  Esperem que tots i totes

els que hi heu participat, hagi estat una bona experiència i us engresqueu

a seguir practicant aquest esport.

El proper divendres iniciem els entrenaments setmanals per

adults a partir de les 17:30h al pavelló municipal. Us hi esperem!!

Gràcies a tots i totes per la vostra participació!!

Gràcies Joan!!!

TORNEIG DE FLORENSAC (FRANÇA)

El passat cap de setmana vàrem ser convidats per la organització del torneig a participar amb el nostre equip de “minimes”, nois i noies de 11 i 12 anys.
L’experiència viscuda ha estat del tot gratificant, malgrat les derrotes:

Dones d’aigua – Castelnau 1-7
Teyran – Dones d’aigua 7-1
Dones d’aigua – Voltaire 3-7
Dones d’aigua – Florensac 7-1

Realment el nivell era molt alt, però els nostres jugadors i jugadores es van esforçar molt i de ben segur que han aprés molt de la vivència.
El nostre equip ha quedat 9è classificat, dels 10 equips participants.

Valorem molt positivament tot el que envolta aquest tipus de trobades i esperem que ben aviat poguem tornar a gaudir d’una experiència semblant.
Donem les gràcies a l’organització del torneig pel tracte rebut i pel bon funcionament de l’event.
Ens han atés molt bé!

Entrenaments oberts per adults

Us convidem als primers entrenaments oberts per adults que es celebraran al pavelló municipal de Sant Iscle de Vallalta els propers diumenges 20 i 27 de març.

L’interés del tamborí al nostre país ha augmentat i cada vegada hi ha més gent que el practica interessats en aprendre i compartir una estona amb els amics i amigues.

Voleu ser-ne part? Ens agradaria compartir aquesta experiència amb vosaltres.

Us hi esperem!

entrenaments-oberts1

Torneig a Florensac, França

L’enhorabona a en Josep, la Patrícia, en Pau i en Xavier que tenen l’honor de ser seleccionats per anar a França. La federació catalana de tamborí va valorar el seu nivell en els partits de la trobada de secundària del passat 20 de febrer.

El cap de setmana del 12 i 13 de març serà el 8è torneig internacional Jean Loup Fornairon a Florensac. És un torneig d’infants de 6 a 15 anys de diferents nacionalitats que es jugarà en modalitat de 3×3. Dones d’aigua representarà a Catalunya en la categoria d’11 a 12 anys.

Molta sort i gaudiu de l’experiència!

TROBADA DE SECUNDÀRIA

El passat diumenge 20 de febrer s’ha celebrat a les pistes esportives de l’Institut Pere Calders, una trobada de secundària de 1r i 2n ESO.

Dos equips de l’AE Institut Pere Calders, dos de l’Escola Dones d’Aigua i un de La Concepció han estat els equips participants en aquesta trobada que s’ha disputat en la modalitat de 3×3 (amb rotació) i en format lligueta.

Aquesta ha estat la primera trobada organitzada per  la Federació Catalana de Tamborí en aquesta modalitat i ja s’està treballant per a una nova edició en la que s’espera la participació dels mateixos equips i alguna altra incorporació.

La Federació Catalana de Tamborí vol agrair, a tots els jugadors i a totes les jugadores, l’esforç realitzat i l’espectacle donat durant tots els partits; a les famílies, els ànims donats en cadascun dels punts; als tècnics, el treball constant; a l’Institut Pere Calders, la cessió del seu espai; i a les àrbitres, la seva col·laboració en aquesta trobada.

Els resultats dels partits van ser:

Pere Calders B – Concepció 3-7

Pere Calders A – Dones d’Aigua B 7-0

Pere Calders B – Dones d’Aigua A 7-4

Dones d’Aigua A – Concepció 3-7

Pere Calders A – Dones d’Aigua A 3-7

Concepció – Dones d’Aigua B 7-0

Pere Calders A – Concepció 4-7

Dones d’Aigua A – Pere Calders B 7-5

Dones d’Aigua B – Dones d’Aigua A 1-7

Pere Calders B – Pere Calders A 7-4

I la classificació final:

1a posició – La Concepció

2a posició – Dones d’Aigua A

3a posició – Pere Calders B

4a posició – Pere Calders A

5a posició – Dones d’Aigua B

En breu, penjarem  fotografies de la jornada.