BENVINGUTS!!

Hola nens, nenes i famílies! Sóc la Noelia i seré la vostra mestra durant aquest curs. Sóc nova a l’escola i junts/es ens endinsarem en un munt d’aventures. Així que no us equivocareu amb el meu nom 😉
La Noelia (mestra d’infantil) ja m’ha explicat cosetes vostres. M’ha dit que sou un grup molt divertit i treballador. Espero que vingueu amb les piles carregades i amb moltes ganes d’aprendre, investigar, jugar,…

Com han anat les vacances? Dimecres ens veiem per compartir anècdotes i posar-nos cara. Espero que vingueu amb moltes ganes i il·lusió. Serà un curs de canvis, nous mestres i aprenentatges; però no us amoïneu perquè tot anirà rodant.

Una abraçada,

Noelia

5 respostes a BENVINGUTS!!

1. Sonia(Aimar) diu:

Hola Noelia!!
    Como tú dices este año lo vamos a tener fácil con el nombre

2. Sonia(Aimar) diu:

Hola Noelia!!
    Como tú dices este año lo vamos a tener fácil con el nombre

3. Sonia(Aimar) diu:

Tanto Unai como yo tenemos muchas ganas de conocerte y empezar este nuevo curso, que seguro que va a ir genial.
    Espero que todos hayáis tenido unas buenas vacaciones.
    Un abrazo enorme

4. Eli jimenez diu:

Muy buenas Noelia, Irati también tiene muchas ganas de conocerte. Seguro que mañana será un día muy divertido.
    Bienvenida al Cesc aldea, el grupo se lleva muy bien, así que seguramente pasareis un año genial.
    Un abrazo y hasta mañana.

5. Judit (mare de'n Samuel, la Karen C. i la Sheila) diu:

Moltes gràcies Noelia i benvinguda a l’escola i al nou curs! Els nens no veien l’hora de conèixer la “Noelia nova”!!!