Festa de la Castanyada!

El divendres 28 d’octubre vam acomiadar la setmana amb companyia de totes les famílies que van venir a veure el festival de Castanyada que els alumnes preparaven de feia dies.

Hi va haver de tot!Danses, cançons, poemes, treballs plàstics, i sobretot… castanyes i panellets! Gràcies a l’AMPA per la seva tasca, un any més han torrat les castanyes al punt!

Sota un sol de justícia que ens recordava que la tardor pot ser així de boja, vam acomiadar-nos a la plaça dels setze jutges. Gràcies per la vostra companyia!

Sortida a Torrebesses de 4t, 5è i 6è

img_3968(Feu clic a la foto per accedir a la galeria sencera)

El dimarts passat els alumnes més grans de l’escola vam anar de visita a Torrebesses. Un poble petit que ebs va sorprendre per la gran quantitat de patrimoni que allotja. Primerament vam escoltar com es feien les construccions de pedra seca a les garrigues, una manera de fer construccions agrícoles molt enginyoses.

Després de visitar el soterrani d’una antiga casa de pagès i les sitges que tenia, vam visitar algunes construccions de pedra seca del terme, eren realment sorprenents.

fins i tot vam tenir l’oportunitat d’entrar en el bibliobus, un equipament cultural desconegut per la gran majoria de nosaltres. Va ser molt curiós!

A la tarda, després de dinar en una peculiar plaça que havia de ser una gran església i va quedar inacabada, vam veure el molí d’oli del poble, i ens vam enfilar de nou a l’autocar. Una sortida per repetir!

Noves músiques d’entrada i sortida de l’escola

Aquesta setmana hem canviat les músiques d’entrada i sortida de l’escola. Les cançons que escoltareu són de temàtica de la tardor i les ha escollides els alumnes de P5.

Músiques d'escolaCançó d’entrada a l’escola: “A la tardor”, de Pot petit.

Cançó de l’hora d’esbarjo: “Calendari de tardor”, cançó popular polonesa.

Cançó de sortida de l’escola: “La tardor”, de Vivaldi.

Recordeu que podeu escoltar totes les músiques d’entrada i sortida de l’escola a través de la nostra playlist de Spotify.

Ens visita un grup d’acció d’Estònia

Avui dilluns al matí hem acollit uns visitants vinguts des d’Estònia. Els companyaven representants del Consell Comarcal de la Noguera, i el motiu del seu viatge era, entre d’altres, conèixer de ben a prop el projecte FER “fututor Emprendedores Rurales” que els alumnes de 5è i 6è del nostre centre van dur a terme el curs 2010/11, del qual guardem bon record i en el que probablement aviat podrem tornar a participar.

IMG_3623

Entre els visitants hi havia professionals de diversos àmbits (alcaldes, mestres, etc.), i desprès de poder veure la nostra escola i la nostra forma de treballar han escoltat l’explicació de la Carme Sellart del projecte FER que vam dur a terme.

Han marxat molt contents, tot animant els actuals alumnes de 6è a seguir endavant amb els projectes del centre

Comencem el curs amb noves músiques d’entrada i sortida de l’escola

Comencem el curs amb noves músiques d’entrada i sortida de l’escola. Les cançons que escoltareu les ha escollides la comissió de Comunicació.

Músiques d'escolaCançó d’entrada a l’escola: “Hola, hola”, de Jordi Tonietti.

Cançó de l’hora d’esbarjo: “T’estimo”, de Pitx, Pot i Maricuetes.

Cançó de sortida de l’escola: “Som de l’oest”, de Pastorets Rock.

El curs 2015/16 arriba a la seva fi!

Sembla que fos ahir que els alumnes de l’escola entraven per la porta desprès de les llargues vacances de l’estiu 2015. i ara, ja tots més grans, tornem a acabar un altre curs que ens ha deixat molts i molts moments per recordar.

El divendres passat es va fer la festa que va organitzar l’AMPA, on vam acomiadar la promoció d’alumnes que marxen a l’institut.

Avui dimarts 21 és el darrer dia amb alumnes, i després de la coca amb xocolata que ens ha portat l’AMPA per esmorzar, hem fet jocs al pati per acabar divertits, fresquets… i una mica molls!