Preinscripció 2017-2018

Carrer de Tarragona,9
43480 VILA-SECA (Tarragona)

Benvolguts pares i mares,
L’escola Torroja i Miret organitza les seves jornades de portes obertes per donar a conèixer a les famílies el seu projecte educatiu, el funcionament i les seves instal•lacions de cara a la preinscripció escolar del curs 2017-2018, el dimarts 14 de març de 2017 de 9:00h a 18:00h.

Rebeu una salutació cordial, l’Equip Directiu.

Video preinscripció Escola Torroja i Miret

Portes obertes i calendari preinscripció dels curs 2017-2018

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ja ha establert les dates del període de preinscripció. Per al segon cicle d’educació infantil i educació primària serà del 23 de març al 4 d’abril.

Qui ha de fer la preinscripció?
Han de fer la preinscripció els alumnes que han de començar el segon cicle d’educació infantil (P3), és a dir, els nens i nenes nascuts durant l’any 2014 i els que vulguin canviar de centre o no s’hagin matriculat el curs anterior.
Els impresos de sol•licitud de preinscripció s’obtenen als centres educatius, a l’oficina d’escolaritació Municipal (OME) i a Internet al web www.gencat.cat/preinscripcio.

A l’imprès s’ha d’indicar, per ordre de preferència, tots els centres als quals es vol accedir. Un cop omplert, s’ha de dur juntament amb la documentació corresponent al centre educatiu que s’ha demanat en primer lloc o a l’ l’oficina d’escolaritació Municipal (OME).

Al següent enllaç del Departament d’Ensenyament de la Generalitat podeu informar-vos de tot el procés:

Preinscripció 2017/18

2 respostes a Preinscripció 2017-2018

1. Raúl Vázquez García diu:

Hola me gustaría saber el precio del comedor para alumnos de p3.

2. MA.ROSARIO CALABUIG PEIRO diu:

Estimat Raúl:
    El preu de menjador són 6’20€ per dia. El pagament és mensual, a través d’entitat bancària, si el nen/a es queda tots els dies.

Pots trobar més informació al blog de l’AMPA: https://ampatorrojaimiret.wordpress.com