PERIODISTA AYMAN

L´Ayman ens va explicar que la policia va salvar una patera a Almeria que portava fins i tot nens a dins. També ens va explicar que el seu germanet ha fet 2 anys i que se l´estima molt, però que encara haurà d´esperar un any més fins que comenci a l´escola com ell. Mireu si s´ha fet gran el seu germà que diu que ja li han sortit totes les dents!

PERIODISTA NAYRA

La Nayra ens va explicar que va anar al concert de Nyno Vargas i que va poder conèixer al cantant,també ens va explicar que es va disfressar de l´Anna de Frozen amb la disfressa que li van portar els reis Mags,estava molt guapa! Li va dedicar una notícia a la seva germana Ainara a la que s´estima molt i amb la seva mare ens va explicar una sortida que van fer a la Pineda amb patins i aquesta va ser la notícia guanyadora.

PERIODISTA UNAI

La setmana que l´Unai va ser el periodista ens va explicar que són els Güevos Pintos que es fan a la Pola de Siero, el seu poble d´Asturies. Vam poder conèixer els seus cosins en una foto que pinten ous i els vénen. Aquesta festa la van celebrar durant les festes de setmana santa i l´Unai va poder pintar Güevos Pintos, quina sort! Amb la seva mare ens van portar molts ous per tal que els poguèssim veure en directe i tocar-los, n´hi ha havia de tots els tipus i dibuixos variats, ens van agradar tant que la vam fer la notícia guanyadora.

PERIODISTA ELENA

La Elena ens va explicar amb el seu pare la superfesta que li van preparar per l´aniversari a la seva mare, li vam preguntar com era el pastís i només d´imaginar-lo se´ns feia la boca aigua. També ens va explicar que el seu germanet feia un any i que li farien una festa. Molt contenta ens va anunciar que vindrien els seus avis de Puertollano de visita i que tenia moltes ganes que arribés el dia de veure´ls. I la notícia guanyadora va ser la de que al seu germanet li han sortit 4 dents, deia que està molt graciós perquè sembla un conillet!!

PERIODISTA NICOLÁS

El Nicolás ens va explicar a la primera notícia que va anar a una platja on hi havia una casa de fantasmes. Ens va sorprendre molt quan vam veure  que havia fet un ballet de la Bella i la Bèstia i que ho feia super bé! ens vam quedar meravellats veient el vídeo. Ens va donar la notícia que la seva àvia vindria per vacances i que li portaria llimones de casa seva que diu que estan molt bones. i amb el seu pare ens van vindre a parlar de Ferrari Land i la seva inaguració.

PERIODISTA GISELLE

Aquesta setmana la periodista va ser la Giselle, va vigilar molt per la nostra salut dental i ens va dir que si utilitzàvem colutori tindríem les dents més sanes, també ens va portar un coixí que tenia un secret dins, amb la seva mare ens van explicar tota la història i l´origen del Carnaval que va ser molt interessant, però la notícia que vam fer guanyadora va ser la del Krampus, un ésser misteriós que feia una mica de por…

PERIODISTA MAR

La Mar ha fet de periodista i ens ha sorprès amb la primera que ens ha explicat, Frozen tindrà segona part! També l´hem vist  en una cursa que va fer amb el seu pare i el seu germà on va guanyar una medalla. Ens ha anunciat que l´any vinent el seu germà ja comença l´escola i ens va fer un superespectacle de màgia amb l´ajuda de la seva mare que ens va deixar bocabadats i per això la vam fer la notícia guanyadora.

PERIODISTA ALAN

L´Alan ens ha explicat moltes coses que no sabíem… El Ferrari Land arriba el 7 d´abril i ens han agafat moltes ganes d´anar-hi, també ens ha explicat que el Cristiano Ronaldo ha guanyat un premi i totes les coses que fan per la festa de Sant Antoni a Vila-seca, com que ens agrada tant la festa hem decidit que aquesta última seria la notícia guanyadora. Visca la festa major!!

PERIODISTA POL

El Pol ens ha portat unes notícies molt interessants, la primera la cursa esbojarrada de pallassos que es fa a Vila-seca, també dins el marc de la festa major van fer un espectacle de màgia amb el mag “Yunke” i sorpresa! el Pol hi va participar. També que han vingut uns alumnes francesos  a passar uns dies al nostre poble i una sortida molt xula que va fer amb la seva família a la Fageda d´en Jordà. Però la notícia guanyadora va ser que la seva iaia li va treure una dent que se li movia.

PERIODISTA BRUNO

Al Bruno li ha tocat ser el periodista  i ens ha explicat que té un tauró a casa! També ens ha sorprès que ha fet de “torero” i ens ha ensenyat fotos de la seva cosina petita que fa poc que va néixer. I la notícia guanyadora va ser la del Bruno fent Taekwondo, ens va agradar molt veure´l vestit amb el kimono!