A 2nB ens ha visitat la mare de l’Alba

Avui l’Alba i la seva mare ens han portat el seu animal de companyia a la nostra classe. Ens han explicat com tenir cura d’ell i hem vist quines coses fa dins la gàbia. Ha estat molt interessant i ens ho hem passat molt bé.
A 2nB ens visita la mare de l’Alba

Publicat dins de Ed. Primària: 2n, General | Deixa un comentari

ENSENYAR I EXPLICAR P4B: HÉCTOR G.

La setmana passada l’Héctor Garnica va ser el nostre protagonista de l’Ensenyar i explicar; i per això ens va portar un ocell de peluix que li agrada molt.

El va ensenyar als companys i això és el que els hi va explicar:

“És un ocell i l’he portat perquè m’agrada molt. El va comprar la mama a Saragossa; per què jo vaig anar amb la mama i els abuelos una vegada de vacances.

És un ocell de peluix amb plomes verdes i grogues, i el seu bec sembla de color rosa. És molt suau i per això m’agrada molt abraçar-lo i fer-li petonets. Tambè m’agrada perque quan li fas abraçades, canta com els ocells de veritat.

Aquest ocell el tinc al moble de la meva habitació; per això me l’he de portar ja a casa. No el puc deixar més dies a classe. Tampoc se que més dir…”

Publicat dins de Ed. Infantil: P4, General | Deixa un comentari

Protagonista de la setmana Julie

la Julie ha sigut la protagonista d’aquesta setmana i ens ho hem passat d’allò més bé coneixent secrets de quan era petita.

Ens ha explicat que el seu papa és de França que està una mica lluny de Vila-seca i que aquest any ha viatjat cap allà per conèixer a la seva família. la Julie va néixer a Espanya però té doble nacionalitat.

Hem conegut al pelutx que li agrada més de tots, és el seu conillet i li va regalar el seu pare quan era petiteta.
La Julie té un molt bon amic que es diu Gael, diu que juguen molt junts, com si fossin germans.

La seva mare i el seu pare van venir a l’escola i ens va explicar que a la Julie li agrada molt l’aigua, i que fa natació, allí s’ho passa molt i molt bé ja que fan molts jocs.
També van veure moltes fotografies de quan la Julie era petita i de la família i amics.

gràcies per participar en el nostre projecte vincles, desitgem que hagueu disfrutat molt família !!!!

protagonista Julie

Els alumnes de 2n plantem llavors

Els alumnes de 2n.A vam plantar llavors per veure com creix una planta i observar totes les seves parts.
Els alumnes de 2n.A plantem llavors

Publicat dins de Ed. Primària: 2n, General | Deixa un comentari

Protagonista de la setmana Unai

L’Unai ha tingut la seva setmana de protagonista i ens ha explicat moltes coses de quan era petit !!!

Actualment té dos germans i ell es el tercer, però al març naixerà l’Itziar que serà la petita de casa i està molt content.

A l’Unai li agrada molt cuinar amb el seu pare i l’ajuda a fer massa de pizza.

Els seus dibuixos preferits són la patrulla canina, la peppa pigg, el Ben i la Holly. I el seu joc preferit són els legos, amb el que es distreu molt a casa. També li agrada molt anar amb patinet.

El divendres el seu pare i la seva mare van venir a explicar-nos més secrets de quan l’Unai era més petit, el nom el van escollir perquè a ells els agraden molt els noms vascos.
El pare ens ha explicat la història dels ” chupachups ” o caramels amb pal, i ens ha regalat un caramel amb pal i forma de cor.

Gràcies família per participar en el nostre projecte de vincles !!!

protagonista Unai

A Cicle Inicial tenim peixeres

Els alumnes de Cicle Inicial estem treballant el projecte dels peixos i és per aquest motiu que, al nostre passadís, tenim dos peixeres amb peixos i cada dia els hi donem de menjar.
Alimentem als peixos Cicle Inicial

Publicat dins de Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, General | Deixa un comentari

Fem esmorzar saludable a Cicle Inicial

Amb motiu de la Setmana de la Salut, els alumnes de Cicle Inicial avui hem fet un esmorzar saludable que ens hem preparat nosaltres mateixos: pa, formatge i gall d’indi.
Estava molt bo i ens ho hem menjat amb moltes ganes.
Mireu les fotografies!
Fem esmorzar saludable a Cicle Inicial

A 1r fem una classe de Jiu-jitsu amb el pare del Renzo

Aprofitant que estem en la Setmana de la Salut, el pare del Renzo de 1rB juntament amb persones del seu equip, ens han vingut a fer una classe de Jiu-jitsu,
També ens han fet demostracions d’aquest art marcial japonès.
Mireu les imatges i veureu que bé ens ho vam passar!!
A 1r fem una classe de Jiu-jitsu amb el pare del Renzo

Publicat dins de Ed. Primària: 1r, General | Deixa un comentari

protagonista de la setmana Laia

La Laia ha tingut la seva setmana de protagonisme i ens ho hem passt d’allò més bé !!!!
Ens ha portat els ninos amb els qui dorm cada nit i un d’ells és molt especial per a ella ja que és qui guarda tots els xumets.
Hem conegut a la Mildred que és de la família dels supers i va aparèixer ella sola a casa.
El divendres la seva mare que es diu Gema ens ha vingut a explicar més secrets de quan la Laia era petita i ens ha portat la mascota que tenen a casa. Es diu Alekai i és un conillet que menja enciam i pastanaga. A tots ens ha agradat molt i hem jugat a la classe amb ell.
També ens ha regalat un ratolinet fet per ells per a cada alumne.

Ens ha agradat molt tot el que ens ha explicat i ensenyat, desitgem que hagueu disfrutat molt família !!!

protagonista Laia

Publicat dins de Ed. Infantil: P3, General | Deixa un comentari

Fem un taller de massatges a Cicle Inicial

Continuant amb les activitats de la Setmana de la Salut, avui els alumnes de Cicle Inicial hem fet un taller de massatges. Ens han visitat una fisioterapeuta i una terapeuta ocupacional per explicar-nos i ensenyar-nos a fer massatges.
Hem après moltes coses sobre les nostres mans i ens ho hem passat molt bé. Mireu!!
Fem un taller de massatges a Cicle Inicial