TALLER DE ROBÒTICA MUSICAL

Els alumnes de p4, p5, 1r i 2n han fet el taller de robòtica musical amb el robot BEE-BOT.

A l’hora de jugar amb l’abella BEE-BOT han utilitzat les paraules: esquerre, dreta, davant, darrere, un, dos, tres i quatre. És a dir, han pogut treballar el llenguatge direccional, els girs i la lateralitat.

Tot això al mateix moment que treballaven els instruments de percussió de fusta, de metall i de membrana, per exemple, la caixa xinesa, les claus, les maraques, el triangle, els cascavells, el pandero i la pandereta. Els alumnes de cicle inicial també han treballat el xilòfon, el carilló, els bongos i els cròtals .

A continuació, us poso un recull de fotografies i de vídeos on podreu veure tots els alumnes realitzant l’activitat.

FOTOGRAFIES DELS DIFERENTS GRUPS

ROBÒTICA MUSICAL P4

ROBÒTICA MUSICAL P5Resultat d'imatges de BEE BOT

ROBÒTICA MUSICAL 1r

ROBÒTICA MUSICAL 2n

 

Tot seguit, podreu veure fotografies del robot amb el qual hem treballat.

Resultat d'imatges de BEE BOT

 

LES TECLES DE LA BEE-BOT
Resultat d'imatges de BEE BOT

Núria Borrut Rovira

Quant a Núria Borrut Rovira

Mestra d'educació primària i d'educació musical del Departament d'Ensenyament de Catalunya.
Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P4, Ed. Infantil: P5, Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, General, L'aula de Música, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *