RECOLLIDA DEL PAPER D’ALUMINI

En la primera reunió de delegats verds, ens vam presentar tots i vam estar parlant de quin arbre apadrinaria cada classe.

Al final de la reunió, cada delegat/da verd/a es va emportar una bossa amb un cartellet on posava: “PAPER D’ALUMINI”.
L’ objectiu era posar-lo en un lloc visible de la classe i recollir el paper d’alumini que porten els nens i nenes de cada classe amb l’esmorzar.
A la següent reunió, cada delegat havia de portar aquesta bossa i així faríem un rànquing de les classes que en tenien més o menys.
L’objectiu de l’activitat era ser conscients que com a escola verda, hem d’intentar utilitzar el mínim de paper d’alumini, que és molt contaminant.
A les fotos veureu quina quantitat de paper d’alumini hem recollir i quines classes n’han recollit més o menys.

Les delegades verdes de 6è van ser les encarregades de passar per cada classe a explicar els resultats. Vam acordar que durant aquest curs, farem una altra recollida de paper d’alumini per veure si així els resultats són inferiors i això vol dir que utilitzem més la carmanyola que el paper d’alumini.

Per classes, el resultat ha estat (de menys a més quantitat recollida)
2n B
P4B – 3rC
P3B – P4A
3rA
2nA – 3rB
1rB
P5A
P3A
4tA
5èB
6èB
5èA
6èA

Felicitem a la classe de 2n B per ser els que menys n’han recollir i animem a cicle superior a seguir-ne l’exemple i utilitzar més la CARMANYOLA!!

FOTOS

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P3, Ed. Infantil: P4, Ed. Infantil: P5, Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, Ed. Primària: 3r, Ed. Primària: 4t, Ed. Primària: 5è, Ed. Primària: 6è, General, L'escola Verda. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.