Donem la nota amb Pluja de sons!

El divendres 10 de juny a les 11.00h vam sortir al pati tots els alumnes i tots els mestres de l’escola Antoni Torroja i Miret de Vila-seca per tal de cantar i ballar tots junts la cançó “Pluja de sons”. A continuació podreu veure un vídeo on sortim tots.

El Camp d’Aprenentatge Pau Casals ha estat duent a terme un projecte per tal de donar a conèixer que la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels nostres alumnes.

La intenció d’aquest projecte és explicar al món, que estimem la música, que és imprescindible pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i que volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Voleu veure el vídeo on sortim tots cantant i ballant?

El Vídeo de PLUJA DE SONS de l’Escola Torroja i Miret

També pots clicar damunt del Cartell Dóna la nota amb Pluja de sons i el podràs veure.

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P3, Ed. Infantil: P4, Ed. Infantil: P5, Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, Ed. Primària: 3r, Ed. Primària: 4t, Ed. Primària: 5è, Ed. Primària: 6è, General, L'aula de Música, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.