PLUJA DE SONS

El Camp d’Aprenentatge Pau Casals està duent a terme un projecte per tal de donar a conèixer que la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels nostres alumnes.

La intenció d’aquest projecte és explicar al món, que estimem la música, que és imprescindible pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants de la vida i que volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

La seva proposta és que cantem la cançó “Pluja de Sons”, composada per a l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya el pròxim 10 de juny a les 11.00h.

LA NOSTRA ESCOLA TAMBÉ HI PARTICIPARÀ!

A continuació us poso la lletra i el videoclip de la cançó.

La lletra de PLUJA DE SONS!

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P3, Ed. Infantil: P4, Ed. Infantil: P5, Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, Ed. Primària: 3r, Ed. Primària: 4t, Ed. Primària: 5è, Ed. Primària: 6è, General, L'aula de Música, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.