Fes la Mascota de Tarragona 2017

Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 donen el tret de sortida al concurs “Fes la mascota dels Jocs Mediterranis”, un concurs que va dirigit als alumnes d’Educació Primària, a qui volem donar l’oportunitat de dibuixar la seva pròpia mascota dels Jocs.

• Doneu un cop d’ull al vídeo explicatiu. Es tracta d’un vídeo didàctic dirigit als alumnes d’educació primària. No només exposa els objectius del projecte “Fes la Mascota” sinó que explica nocions bàsiques dels Jocs Mediterranis i el territori. El trobeu seguidament:
  • Recordeu:

VÍDEO. Mireu el vídeo i podreu veure idees que us ajudaran a dibuixar la mascota.
MASCOTA. La mascota pot ser una animal, una cosa o una criatura inventada, el que vulgueu. Això sí, la mascota s’ha de poder moure, ser simpàtica i ens ha de donar molta sort!
TEMA. El tema de la mascota és lliure però heu de pensar que ha de ser la mascota d’una competició esportiva que tindrà lloc a casa nostra: els Jocs Mediterranis.
DIBUIX. Heu de dibuixar la vostra mascota a la plantilla! Només heu de dibuixar la mascota. És important que no hi dibuixeu cap fons ni paisatge. Tampoc li heu de posar cap nom!
ESTIL. L’estil de dibuix és lliure i podeu fer servir qualsevol tècnica i colors.
ORIGINALITAT. El dibuix de la mascota ha de ser original i fet per vosaltres… no s’hi val copiar!
EXPLICACIÓ. Explica quin personatge és la teva mascota i què signica.
ENTREGA. Un cop hagis acabat la teva mascota entrega el dibuix al teu mestre/a.
NOM I COGNOMS. No oblidis posar el teu nom i cognoms al teu dibuix.
GRÀCIES. Doncs ja està! Ara l’organització de Tarragona 2017 buscarà la mascota dels Jocs Mediterranis entre tots els dibuixos que heu fet els nens i nenes… potser serà la teva!!

Data límit de recepció dels dibuijos per part de l’escola: Dilluns 13 d’Abril

Irene

Quant a Irene

I'm the one who rocks it! ;-)
Aquest article ha estat publicat en Ed. Primària: 3r, Ed. Primària: 4t, Ed. Primària: 5è, Ed. Primària: 6è, General, L'aula d'Ed. Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.