Ens visita el cardio

Com ja sabeu l’escola Torroja i Miret participa al programa SI, és un programa on treballem la nostra salut, fem esport, treballem les emocions, tenim cura del nostre cos i hàbits d’alimentació saludable.

Durant el curs hem treballat a les aules tots aquets aspectes i la setmana passada ens va venir a visitar el cardio.

Els alumnes d’educació infantil vam voler esmorzar al pati tots plegats i més tard tots els alumnes d’educació infantil i inicial vam preparar en un troç de cartolina vermella el nostre cardio, i vestits de vermell li vam fer un passadís per rebre a un cardio amb patins molt saludable.

Més tard ens vam reunir al menjador de l’escola i alguns alumnes de cicle inicial van voler explicar-li tot el que fem a l’escola per tal de que el nostre cardio estigui content.

Mireu que bé ens ho vam passar !!!

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P3, Ed. Infantil: P4, Ed. Infantil: P5, Ed. Primària: 1r, Ed. Primària: 2n, General, Programa SI. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.