CALENDARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

• Presentació sol·licituds: del 13 al 24 d’abril. ( la sol·licitud està pendent de publicació. Quan surti adjuntarem l’enllaç)
  • Publicació llistes amb el barem provisional: 3 de maig.
  • Reclamacions a les llistes del barem: del 4 al 8 de maig.
  • Llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions: 10 de maig.
  • Publicació de l’oferta definitiva: 5 de maig.
  • Publicació de les llistes d’alumnat admès: 12 de juny.
  • Període de matriculació: del 21 al 27 de juny.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR

• Formulari de preinscripció (degudament omplert i signat). el podeu trobar en el següent enllaç.                                             Sol·licitud de preinscripció curs 2018-2019
  • Original i fotocòpia del Llibre de Família.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare i mare o tutor/a amb adreça actual.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a (si en té) amb adreça actual.
  • Original i fotocòpia del Carnet de vacunes actualitzat.
  • Certificat d’empadronament actual.
  • Original i fotocòpia de la tarja sanitària (TIS).
  • 1 fotografia tamany carnet

SI CAL:

• Còpia del document que acrediti que el pare/mare o tutor/a és beneficiari de la renda mínima d’inserció.
  • Carnet vigent de família nombrosa.
  • Si s’al·lega discapacitat de l’alumne/pare/mare o germans certificació oficial d’aquesta discapacitat (ha de ser superior al 33%).
  • Si el domicili familiar no coincideix amb el DNI del sol·licitant cal presentar el certificat de convivència on consti que l’alumne viu amb aquest i el resguard de la renovació del DNI.
  • Documentació que acrediti els criteris de

HORARI DIRECCIÓ: consulteu cartellera de l’entrada de l’escola

Jornada portes obertes Projecte d’emprenedoria

benvolgudes famílies,

el dijous 22 de març vam fer la jornada de portes obertes on es va exposar les activitats que es van fer en el projecte d’emprenedoria d’enguany dedicat al medi ambient en la que cada nen va poder ensenyar als seus pares les tasques i exposicions fetes.

Més fotos

També vam ballar una cançó dedicada al reciclatge. Moltes gràcies per la vostra assistència!

( properament penjarem el vídeo)

JORNADA FAMÍLIA- ESCOLA

Bones,

el passat dissabte dia 17 de març les portes de la nostra escola es van obrir amb la finalitat d’ensenyar als pares i als familiars les notres aules i treballs que hem anat fent al llarg del curs. També l’ajuntament va portar un infable i alguns  dels pares i mares van col·aborar portant esmorzar per a tots els assistents. Molts gràcies a tots els que vau venir!

Veure fotos

JORNADES DE PORTES OBERTES CURS 2018-2018