UN NOU CURS COMENÇA…

HOLA A TOTS I TOTES, JA SOM AQUÍ!!!ELS MOSCATELL I ELS XAREL·LO JA FAN P5!!! SEMBLA MENTIRA, SI FA QUATRE DIES VAM COMENÇAR P3 ENTRE PLORS I PORS. I MIREU-LOS ARA, ESTAN MOLT GRANS I HAN APRÈS MOLTES COSES!

ARA SOM ELS GRANS DE PARVULARI I TENIM MOLTES GANES D’APRENDRE MÉS I MÉS, AIXÍ QUE SOM-HI!

PER QÜESTIONS D’ESPAI, HEM HAGUT D’ESBORRAR ARTICLES ANTICS (DE P3 I P4) PER DONAR LLOC ALS NOUS QUE VINDRAN, PERÒ COM JA SABEU, TENIU LES FOTOS AL CD DE FINAL DE CURS.

I RES MÉS, NOMÉS ENS QUEDA DIR:

BENVINGUTS AL NOU CURS!!!!!

La medalla dels desitjos dels moscatells 31maig11

Avui la Martina ens ha portat un conte mooolt especial: “Cors, Estels i Flors”.
El conte explica la història d’unes fades que han de fer unes olimpiades esportives i, com a moralina, acaba dient que allò més important no és guanyar … sinó ajudar als nostres amics a què perdin la por i se superin. Recordeu: SÍ PUC, SÍ POTS, SÍ PODEM!!

Aquests són els desitjos dels moscatells:
ÀLEX: QUIERO TENER UN GATO”.
HUGO: “VULL UNA SAMARRETA DEL MADRID”.
LISSET: “VULL UNA BARBIE”.
SAMARA: “QUE TENGA UN GAT QUE SEA CHICA Y MI YAYA ME DIGA QUE SE LLAMARÁ ROSA”.
ESTERA: “UN GAT QUE SIGUI MOLT PETITÓ”.
WEAM: “VULL UNA TORTUGA”.
AINARA: “QUE LA MEVA MARE EM DONI MOLTS PETONS”.
IAN: “VULL QUE NUNCA TODA LA MEVA FAMÍLIA SE MORA”.
HAMZA: (NO HA DIT RES).
IBRAHIM: “VULL TENIR UN CAMIÓ”.
ÉFRAN: “VULL UNA NINTENDO DS”.
ZALO: “QUIERO MUCHO DINERO”.
ADRIÁN: (NO HA DIT RES).
CLAUDIU: “QUE ME REGALIN UNA ESTRELLA”.
NATÀLIA: “QUE MI MAMA ME QUIERA MUCHO”.
ELOI: “UNA PILOTA QUE EL YAKO NO LA PUGUI DESTROSSAR”.
OMAIMA: “UN GOS”.
QUIQUE: “UNA NINTENDO”.
KARIM: “LA FADA”.
MARYEM: “QUIERO UNA CÁMARA”.
FARAH: “UNA BARBIE”.
MARTINA: “VULL UNA NINTENDO”.
DARIUS: “QUE VULGUI TENIR UNA FLOR”.
NAHIKARI: “VULL UNA BARBIE FADA”.
BRUNA: “VULL TENIR UNA BARBIE”.
CRISTINA: “VULL QUE ELS NENS I NENES TREBALLIN MOLT A L’ESCOLA I A CASA PERQUÈ SIGUIN MOOOLT INTEL·LIGENTS”.

Setmana del protagonista: MARYEM

Podríem resumir el pas de la Núria, mare de la Maryem, com EXQUISIT!!
La Núria i la Maryem van decidir dedicar el seu protagonisme als menjars típics marroquins: tortetes, galetes i té de menta van ser els escollits.
La veritat és que ens vam quedar sense paraules, no només perquè tinguéssim la boca plena de menjar, sinó perquè tot era boníssim!!! Fins i tot els nens i nenes una mica reacis en un principi, van acabar sucumbint davant un dels pecats capitals.
Ho voleu comprovar?

MOLTES GRÀCIES NÚRIA!! No dubtis que sóc una fan incondicional del té de menta i que seguiré la teva recepta.

Setmana del protagonista: ELOI

Els pares de l’Eloi van escollir una activitat moooolt relaxant: música i massatge, què més podem demanar?
Ja feia dies que els esperàvem i l’espera ha valgut la pena. Enhorabona papes!!
El Josep Anton, pare de l’Eloi, ens va ensenyar les parts de la flauta i ens va tocar unes quantes cançons; nosaltres havíem d’endevinar quines eren i en general ho vam fer prou bé!!
Més tard, amb la Susanna, mare de l’Eloi, ens vam posar per parelles i, a partir d’un conte sobre boscos i éssers fantàstics, ens vam fer massatges els uns als altres. Va estar mooolt bé, fins i tot els més belluguins van caure en l’encís, jaja!!
Schhhhh, mireu les fotos en silenci, que ens estem relaxant:

Investiguem sobre les FADES (27/05/11)

En el nostre procés d’investigació sobre les fades fem servir diferents mitjans, com ara les pel.lícules en DVD.
Amb l’objectiu de conèixer més coses sobre les fades, la Lisset ens va portar la pel.lícula de “Campanilla” de Walt Disney, a partir de la qual hem pogut contrastar molta informació que ja sabíem i aprendre de nova.
El divendres vam veure una part i aquest és el resultat:

Casament pares QUIQUE 20 maig 2011

El passat 20 de maig va ser un dia moooolt especial pel Quique: els seus pares es van casar!!!
El Quique va estar tot el dia molt emocionat i ens va explicar tot el que havia de fer al casament, que portaria les aliances, com anirien vestits els seus pares, que no es podien veure l’un a l’altra, … ens va posar al dia de tot.
Quan va arribar el moment, tots els que estàvem allà vam poder comprobar que els nuvis anaven guapíssims, que el Quique anava més que guapo i que tot plegat era un moment molt emocionant.
Aquí teniu unes quantes fotos del moment:

El dilluns, al Quique encara li durava l’entusiasme del moment i ens va explicar que tot havia anat molt bé i que estava molt content.
QUIQUE – TAMARA – QUIQUE MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!
VISCA ELS NUVIS!!!!!

PER MOLTS ANYS, CESC!

DURANT LES VACANCES DE SETMANA SANTA EL CESC HA FET 5 ANYS!!

NOSALTRES HO HEM CELEBRAT A LA CLASSE AMB UNA CORONA I UNA FELICITACIÓ.

HEM ENCÉS L’ESPELMA I, DESPRÉS DE CANTAR-LI LA CANÇÓ D’ANIVERSARI, EL CESC HA FET UNA BUFADA TAN GRAN QUE QUASI SORTIM TOTS VOLANT!!

FELICITATS!!