LA JUBILACIÓ DE CARME TORRENT

La mestra Carme Torrent s’ha jubilat.

Els alumnes de sisè de l’escola li han fet un petit homenatge per agrair-li els anys que ha passat amb nosaltres i han demanat la col·laboració de la resta de l’escola.

Publicat dins de CURS 14-15 | Deixa un comentari

WEB DE L’INSTITUT DE VILABLAREIX

rvilablareix
Podeu visitar el web AQUÍ.

DISCURSOS DE L’ACTE COMMEMORATIU DEL 25È ANIVERSARI

Aquí podeu llegir els textos dels  discursos de Sra Imma Marquès, Sra M Carme Ibarz i Sr Miquel Duran en l’acte commemoratiu dels 25 anys que va tenir lloc al Museu de la Terrissa.

discursos 25 anys by ceipstamargarida

ELS 25 ANYS DE L’ESCOLA A TV GIRONA

MÉS SOBRE EL 25è ANIVERSARI

Fotos: Jordi S Carrera

LA CONSELLERA EN L’ACTE DE CELEBRACIÓ DEL 25è ANIVERSARI

La Consellera d’Ensenyament Honorable Irene Rigau va arribar a l’escola quan els alumnes estaven dinant. Va entrar al menjador a parlar amb els nens i nenes i després es va dirigir cap al Museu de la Terrissa on va tenir lloc l’acte protocolari. L’acompanyaven l’equip directiu de l’escola i diferents autoritats: el director dels Serveis Territorials d’Ensenyament de Girona, el Sr Albert Bayot; el delegat del Govern de la Generalitat de Girona, el Sr Eudald Casadesús; l’inspector de l’escola, Sr Jordi Campeny; l’alcalde de Quart, Sr Lluís Lloret, entre d’altres.
Un cop al Museu de la Terrissa es van fer els parlaments de la directora de l’escola la Sra Imma Marquès, la Sra Carme Ibarz com a ex-directora, El Sr Sances llegint el text de Miquel Duran com a ex-alumne, l’alcalde Sr Lluís Lloret i la Consellera Honorable Irene Rigau.
Els diferents parlaments, plens d’anècdotes, van aconseguir que l’acte fos molt emotiu.
També hi va ajudar la recitació d’un poema de Paulo Freire per part dos alumnes de 6è, la Joana i l’Isaac.

(Fotos: Jordi S Carrera)

CELEBREM EL 25è ANIVERSARI AL PAVELLÓ

El 14 de novembre hem celebrat al pavelló de l’escola, el 25è aniversari de l’escola.
L’artista Bonaventura Ansón ens ha explicat el logo que ha creat per aquesta celebració. Seguidament, alumnes de cada classe, han recitat poemes que feien referència a l’Escola. Per acabar, hem descobert la placa commemorativa que ha creat, també, Bonaventura Ansón i que ha comptat amb l’ajuda del terrisser Jaume Marcó.

(Fotos: Jordi S Carrera)

L’OBSEQUI DE LA LLAR D’INFANTS

La llar d’infants LA BALDUFA ens ha obsequiat, en el dia del 25è aniversari, amb aquest magnific regal: un 25 ple de fotografies de diferents èpoques.

MOLTES GRÀCIES!!!

Publicat dins de 25 ANYS, CURS 14-15, General | 2 comentaris

RECULL DE FOTOGRAFIES DE 25 ANYS D’ESCOLA

25anivesc

More presentations from ceipstamargarida quart
Publicat dins de 25 ANYS, CURS 14-15, General | Deixa un comentari

EL 25è ANIVERSARI DE L’ESCOLA ALS DIARIS

diari
Per llegir aquest article aparegut a EL PUNT AVUI, sobre els 25 anys de l’escola, cliqueu AQUÍ. (14-XI-2014)

També podeu llegir els dos articles apareguts el dissabte, 15 de novembre a EL PUNT AVUI i al DIARI DE GIRONA.