FINALMENT HO HEM ACONSEGUIT gràcies al treball en equip i al Tècnic Informàtic de l’Escola SPSP!!!! AQUÍ TENIU EL “TERTÚLIES SALUDABLES” de 5è A 😀

"Tertúlies Saludables" Progr. núm. 4 (2a temporada)_22 de maig'15 by Tània Llauradó on Mixcloud

Benvolguts seguidors,

Participants de 5è A de l’Escola Sant Pere i Sant Pau al “Tertúlies Saludables”.

Malhauradament, avui hem tingut problemes de virus a l’ordinador de control de Ràdio Sant Pere i Sant Pau i, (esperem que) encara, no us podem compartir l’àudio del “Tertúlies Saludables” d’aquesta tarda.
El nostre tècnic està mirant de solventar-ho i de poder recuperar el contingut de la memòria USB.
Esperem que tot se sol·lucioni i que el Pol, el Mario, la Naomi. la Drena, l’Eloy, el Juan Antonio, el Patrick, la Daniela i el Cristian, puguin escoltar-se ben aviat en la seva experiència radiofònica a la qual han estat acompanyats per la seva mestra/tutora, la Sra. Imelda Martín, per presentar-nos el resultat del seu treball de l'”Aventura de la Vida” sobre “Les preocupacions dels alumnes de 5è A”.
Dispenseu el contratemps. Ens sap molt greu.

La resta de companys/es de la seva classe han estat aquest matí a “L’aventura de Conversar” sobre el mateix tema a “El matí de Tarragona Ràdio”.

“LES PREOCUPACIONS DE LA CLASSE ENVERS EL BARRI”