El proppassat dijous, 30 d’abril, l’Escola va tancar la setmana i el mes amb l’esperada “Escola en família“.

En acabar la jornada lectiva, el timbre de sortida de classe va esdevenir “timbre d’entrada”: Els nens i les nenes esperaven les mares, els pares, les àvies, els avis, les tietes, els oncles, els cosins i les cosines… les dides i fins i tot els germans més grans, a l’aula per fer-los de guies avantatjats de la nostra escola.

Van guiar els seus familiars pel centre per tal de mostrar-los els darrers treballs propis i de llurs companys i companyes, fruit de tot el que porten de curs i, sobretot, de les darreres jornades culturals amb motiu de la festa de St. Jordi i la diada internacional del llibre.

Al final de la visita, o alguns més previsors abans, van reposar forces tot berenant coca de sucre.