Avui amb membres dels dos equips de l’activitat extraescolar de robòtica de les AMPA de la XEP de SPSP, a l’Escola Sant Pere i Sant Pau, entrenats per la monitora “coach” Judith Boquera: la Happy B., la Blanca B., el David N., l’Alícia N., l’Eloi S., i el Mario S. de l’equip Robots & Company 2.0 (tots ells estudiants de primària a l’Escola Marcel·lí Domingo -en David i en Mario- i a l’Escola Sant Pere i Sant Pau -la resta-), i l’Arnau B., el Diego B., l’Ivan L., el Mario T., el Daniel R. i l’Eloy R. dels Sant Bip i Sant Bop 4.0 (tots ells estudiants de secundària a l’Institut Sant Pere i Sant Pau).

“Llegeixe’m un conte” Prog. 80, dimecres 11 febrer’15, amb entrevista als FLL'2015 by Tània L. Llauradó on Mixcloud

SINTONIA: “Light” de Hanz Zimmer

CONTE: “Les disfresses del Sr. Prudenci”
JOAN DAUSÀ “Hi ha algú que em va dir”

CONTE: “L’Isaac i el robot”
LUÍS FONSI “Corazón en la maleta”

ENTREVISTA “Robots & Company 2.0”

CONTE: “El robot savi”
ALESSO vs. ONE REPUBLIC  “If I lose Myself” (Alesso Remix)

ARONCHUPA “I’m an Albatraoz”
ENTREVISTA (1a part): “Sant Bip i Sant Bop 4.0″ (Premi Cortesia Professional, dels valors FLL 2015)
LADY GAGA “Manicure”

ARONCHUPA “I’m an Albatraoz” (fragment)
ENTREVISTA (2a part): “Sant Bip i Sant Bop 4.0″ (Premi Cortesia Professional, dels valors FLL 2015)
ANASTACIA “Stupid Little Things”

Tercera temporada, programa núm 80 de “Llegeixe’m un conte”, un programa de Joana Margalef i l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó.

Avui edició especial amb motiu de la celebració el proppassat dissabte, 7 de febrer, de la FLL Reus de Tarragona, amb la participació dels alumnes de l’activitat extraescolar de Robòtica de l’Escola Sant Pere i Sant Pau que, gràcies a la connivencia de les AMPA’s de la XEP de SPSP  (Xarxa de l’ensenyament públic de Sant Pere i Sant Pau), enguany conglomera alumnes de les dues escoles i l’institut del barriamb dos equips participants: els Robots & Company 2.0 i els Sant Bip i Sant Bop 4.0, guanyadors aquests últims del Premi a la Cortesia Professional.

Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic d’animació lectora s’emet els dimecres a un quart de set del vespre amb contes, música i participació.

En aquesta ocasió han participat membres dels dos equips de robòtica: la Happy B., la Blanca B., el David N., l’Alícia N., l’Eloi S., i el Mario S. de l’equip Robots & Company 2.0 (tots ells estudiants de primària a l’Escola Marcel·lí Domingo -en David i en Mario- i a l’Escola Sant Pere i Sant Pau -la resta-), i l’Arnau B., el Diego B., l’Ivan L., el Mario T., el Daniel R. i l’Eloy R. dels Sant Bip i Sant Bop 4.0 (tots ells estudiants de secundària a l’Institut Sant Pere i Sant Pau), i la seva entrenadora, la Judith Boquera.

Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM

Bloc Perú, baixos, 43007 Tarragona