“Llegeixe’m un conte” Prog. 73, dimecres 3 des’14 “LES VACANCES D’EN PIN-PINGÜI”

Amb els autors de “Les vacances d’en Pin-Pingüi”: la Marián Seguí i el Josep Ma. de Arquer, i els reporters de l’Escola Sant Pere i Sant Pau: la Vanesa, la Blanca, el Patrick i la Yanira.

Els reporters! 🙂

SINTONIA: “Light” de Hanz Zimmer

La il·lustradora! 😀

ASPENCAT “Quan caminàvem”
CONTE: “Les vacances d’en Pin-Pingüi” (1a part)

MARÍA ROZALÉN “Bajar del mundo”

CONTE: “Les vacances d’en Pin-Pingüi” (2a part)
THE SCRIPT “Superheroes”

ENTREVISTA dels reporters Vanesa, Blanca, Patrick i Yanira als autors.

SINTONIA FINAL: “One day” d’Arash

Tercera temporada, programa núm 73 de “Llegeixe’m un conte”, un programa de Joana Margalef i l’Escola Sant Pere i Sant Pau, amb Tània Llauradó i els autors de “Les vacances d’en Pin-Pingüi”: la il·lustradora, Marián Seguí i Josep Ma. de Arquer, l’escriptor.
Pensat per a nens i nenes de totes les edats, aquest programa radiofònic d’animació lectora s’emet els dimecres a un quart de set del vespre amb contes, música i participació. En aquesta ocasió, amb reporters especials de l’Escola Sant Pere i Sant Pau: la Vanesa, la Blanca i el Patrick de 5è, i la Yanira de 6è.

Ràdio Sant Pere i Sant Pau, 101.0FM
Bloc Perú, baixos,
43007 Tarragona
www.radiospsp.com
TDT (opció ràdio)
Tel. 977 201 500

SI HEU DE FER REGALS i PENSEU EN UN CONTE… JA TENIU A L’ABAST “LES VACANCES D’EN PIN-PINGÜI”!
JA ÉS A L’APARADOR de la LLIBRERIA LA CAPONA! 🙂
ELS PRIMERS US ENDUEU UNA SAMARRETA DE REGAL, AMB EL LLIBRE 😉