El proppassat divendres, 15 de juny, els alumnes de l’Escola Sant Pere i Sant Pau van viure la Festa dels Nanos.

La denominació de la festa era per partida doble ja que, d’una banda, es tractava d’una festa muntada pels nens i per als nens, que consistia en diversos tallers (fem un mural, collarets de pasta, pesca, jocs d’aigua, pinta ungles, maquillatge, construcció de maraques, coreografies, circuït de psicomotricitat, punteria, decoració, , pinta i retalla esquirols…) en els quals, sota la supervisió dels docents, l’alumnat de cicle superior feia de monitor de la resta de nens i nenes més petits.

Per l’altra banda, Festa dels Nanos també perquè es va fer la presentació oficial dels nanos (capgrossos) de les mascotes de l’escola: l’esquirol Pere -que duu picarols al darrere- i l’esquirol Pau -que porta un barret blau-. Aquests nanos van ser apadrinats per la Nineta i l’Ivori del Club dels Tarraconins que els van lliurar el carnet del Club com a socis núm. 586043 i 589044, respectivament. El matí va acabar amb l’obsequi de la samarreta commemorativa del 40è Aniversari per a tot l’alumnat.