Celebrem el 80è aniversari

El passat divendres 26 d’abril, vam fer l’acte de celebració del 80è aniversari de l’escola al Teatre Jardí, amb la presència de la Consellera d’Ensenyament, Irene Rigau i de l’Alcaldessa de Figueres, Marta Felip, entre d’altres autoritats.
Parlaments i actuacions d’exalumnes que s’han dedicat al món de les arts i la cultura, l’actuació de la Coral, imatges i vivències dels protagonistes del Projecte Intergeneracional “Avi / Àvia, aporta’ns el teu saber a l’escola”, o l’obra teatral musicada sota el títol “Per molts anys Sant Pau”, són algunes de les actuacions que van poder veure les gairebé mil persones que van assistir a l’acte. Finalment, es va presentar el Lipdub de l’Escola i, per acabar l’acte, mestres i alumnes van donar un missatge de positivisme i esperança tot cantant la cançó “Positiu, positiva”.

Una resposta a Celebrem el 80è aniversari

1. LAIA 2n A diu:

He vist el lipdub i ha sigut molt divertit!!!! Felicitats a tota l’escola!