La darrera sortida del curs es va realitzar a les piscines municipals de Reus.  Els alumnes de cicle superior de Riudecanyes, junt amb els de Vilanova i Vinyols, van gaudir d’aquest matí lúdic entre banys i jocs. Un cop arribats els nens i nenes es distribueixen en diferents grups i es barregen amb altres nens i nenes de diferents escoles. Com sempre ens quedem amb ganes de repetir.
BubbleShare: Share photosFind great Clip Art Images.

EL LLIBRE I LA ROSA

SANT JORDI

El cicle superior de l’escola ha col·laborat en la diada de Sant Jordi amb la parada de venda de llibres tradicional de cada any.
És una il·lusió per tots poder organitzar aquest esdeveniment.
Aquests són alguns moments dels preparatius. Abans s’ha fet la feinada de posar els preus a cada llibre, veure si tots són a la llista i organitzar-los més o menys per temes i per grups d’edat.
Podeu veure alguns dels moments de la instal·lació de les taules i els llibres.

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

I aquí els alumnes en plena feina

SANT JORDI

El passat dijous 23 vam celebrar la diada de St. Jordi al parvulari. Vam realitzar diferents tallers internivells, és a dir, ens vam barrejar fent diversos grups tots els nens i nenes d’educació infantil. Hi havia tres tallers: el del trencaclosques del drac, el del punt de llibre i el de la rosa. Va ser una experiència molt gratificant.

BubbleShare: Share photos – Play some Online Games.

Excursió al zoo

Els alumnes de 3r i 4t el dia 20 de març vam anar al zoo de Barcelona.

L’activitat que vam fer va ser l’estudi dels mamífers; primer vam mirar un vídeo i després vam anar a veure els animals  observant les seves característiques.

Va ser una activitat força interessant i divertida.
BubbleShare: Share photosPlay some Online Games.

SORTIDA AL ZOO

EL passat dia 20 de març els alumnes de cicle inicial vam fer una visita al zoo de Barcelona. Pel matí vam fer un taller on ens van introduir les principals característiques dels cinc grups de vertebrats mitjançant l’observació directa dels animals, del medi on viuen, les cobertes, la reproducció,…. I per la tarda vam poder acabar de veure tots els animals del zoo.

BubbleShare: Share photos – Play some Online Games.

TALLERS LIMÒNIUM

Durant el 2n trimestre els nens i nenes de Cicle Inicial van poder gaudir dels tallers organitzats per Limònium: la goteta Carmeta i Plastioles.

LA GOTETA CARMETA

Mitjançant la participació activa dels alumnes, es va representar un conte on es va mantenir un diàleg constant amb la gota Carmeta, protagonista de diverses situacions. Els nens  nenes van ajudar a la gota a supera totes les fases del cicle de l’aigua a través de jocs i cançons.
BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

PLASTIOLES

De les deixalles que generem a casa ens ha sorprès veure què en podem treure!! Ho hem comprovat tot construint unes aranyes amb gots de plàstic, molt senzilles i divertides!

BubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing