Taller Toca-Toca

L’Àngel ens ha dut una colla de bestioles a l’escola. Algunes eren molt petites i estranyes, d’altres eren grosses i feien una mica de por. Tanmateix les hem pogut conèixer i tocar totes; des d’una taràntula molt peluda, fins a un milpeus gros com una botifarra, tot passant per un pitó i uns caragols gegants. Ara, els alumnes de primer de CM estem cuidant un parell d’eriçons. Són molt bonics però delicats i se n’ha de tenir molta de cura!

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

Exposició objectes del nostre passat

Els alumnes de 2n de CM hem estudiat el tema “El nostre passat recent”.  Per fer-ho hem preguntat als pares, avis i alguns, fins i tot als besavis, com era la vida abans: a l’escola, a casa, com eren els pobles, quins serveis hi havia… i ho hem comparat amb com vivim ara.  Alguns teniem objectes antics a casa i els hem portat a classe per fer-ne una exposició.  Agraïm la col.laboració de tots!!

BubbleShare: Share photosCraft Ideas

Sortida a Palamós

Com ja sabeu, el dijous 16 d’octubre vam anar a Palamós a visitar el Museu de la Pesca.  Allà ens van explicar moltes coses sobre els oficis i els estris, tant antics com actuals,  relacionats amb el món de la pesca.  A més de la visita al Museu vam fer un taller “L’Anxova, la reina” i ens van ensenyar com salen les anxoves i les preparen pel consum.  Segur que alguns de vosaltres ja heu tastat les que vam fer.   A la tarda, després de dinar a la platja, vam tornar al Port a veure com arribaven les barques amb el peix del dia, també vam veure com se’n feia la subhasta a la Llotja.  Va ser molt interessant!

BubbleShare: Share photos – Play some Online Games.

Benvinguda al bloc de Cicle Mitjà

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2008-2009!!!
Com en el curs passat anirem posant en aquest, el nostre bloc, tot el que anem fent els nens i nenes de Cicle Mitjà.
Recordeu que com sempre esperem la participació de tots.
Per començar us pengem la informació de les sortides que farem aquest primer trimestre a la barra lateral.

El Bloc del Cicle Mitjà

Mitjançant aquest bloc es pretén oferir una mostra de les activitats que realitzem amb l’alumnat d’Educació Infantil. Podreu trobar fotografies, vídeos, àudio… Us convidem a compartir aquest petit espai i si voleu a fer algun comentari sobre que us sembla.