COLÒNIES A LA FOSCA DE PALAMÓS

El dilluns i el dimarts ,11 i 12 de maig , hem anat de colònies tots els alumnes de cicle inicial i
hem fet les següents activitats:

Aquari

A l’aquari hem vist congres, tomàquets de mar, la cabra, la botifarra de mar, l’estrella de mar, però era de color blau. També hem vist uns taurons petits que es diuen gatets i també uns peixos que per nedar ho feien enrere.

Tots a bord

Ho varem fer en una piscina que hi havia a la casa . Hi havia una barca que era com una tirolina amb cordes, uns pujaven a la barca i els altres es quedaven a les cordes. Els monitors anaven dient noms de vents: ponent, migjorn, llevant i tramuntana i anàvem tivant cordes i teníem que intentar pescar peixos..

El joc de nit

A la nit els mestres ens van dir si havíem vist la pel•lícula de Sirenita perquè hi surt un rei que es diu Neptú. Va dir que busquéssim peixos per tot el pati i també petxines i un tap.

Conserva d’anxoves

Varem anar a un laboratori i ens van donar dos seitons i els hi teníem que treure el cap obrir-los pel mig i treure-li l’espina. Després els vam ficar en un pot amb sal i pebre i ho vam tapar amb un tap i un paper a sobre.

El litoral rocós

Vam anar al a platja a buscar algues crancs i altres animals.

Vam fer activitats molt divertides i també vam jugar a futbol i ens ho vam passar molt bé.

EL NOSTRE CODONYER

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.”>

La classe de 2n ens diem les olives , tot i que estem estudiant el codonyer del pati de l’escola. Al setembre uns avis de l’escola ens van lligar les branques perquè pesaven tant  els fruits que estaven a punt de trencar-se. A l’octubre vam collir 52 codonys i varem fer codonyat. Vam dibuixar el codonyer a la tardor , vam observar el fruit, les fulles i l’escorça. I vam descobrir que el fruit per dins s’assemblava molt a una poma.

El Bloc del Cicle Inicial

Mitjançant aquest bloc es pretén oferir una mostra de les activitats que realitzem amb l’alumnat d’Educació Infantil. Podreu trobar fotografies, vídeos, àudio… Us convidem a compartir aquest petit espai i si voleu a fer algun comentari sobre que us sembla.