Delegats/des d’aula

SITUACIÓ INSTAL·LACIONS HORARIS I CALENDARI
SECRETARIA PROJECTES CONSELL ESCOLAR
ALUMNAT DELEGATS/DES D’AULA PROFESSORAT

El passat dia 19 de desembre ens vam trobar les delegades d’aula per parlar sobre

l’elaboració de la carta de compromís.  Després d’una estona per debatre i apropar postures i pensaments diferents vàrem arribar a unes conclusions,

PROJECTE: DELEGATS I DELEGADES D’AULA

Aquest projecte el vàrem iniciar el curs passat, impulsat per l’AMPA i amb el suport de l’equip docent del centre.

En què consisteix?
Consisteix a tenir representants a les aules de pares i mares per poder dialogar, compartir i transmetre opinions que afecten al conjunt de la classe. Volem que sigui un pont de diàleg entre les famílies i l’escola, sense oblidar els canals dels quals ja disposem: AMPA i Consell Escolar.

Qui pot ser delegat/da?
Qualsevol dels pares, mares o tutors legals del nen o nena de l’aula. Us podeu presentar voluntaris o bé escollits per majoria de pares i mares de la respectiva aula.

Quines funcions tenen els delegats/delegades d’aula?
1. Informar sobre el que passa a l’escola a la resta de famílies, explicar les novetats.
2. Traspàs de dubtes i/o suggeriments de les famílies al mestre tutor.
3. Col·laborar amb l’escola fent difusió de notícies, o bé quan es demana ajuda per festes, excursions, etc.
4. Col·laborar amb l’AMPA
5. Impulsor de les activitats adreçades a les famílies que es fan a l’escola.
6. Elaborar la carta de compromís.

Els delegats i delegades recolliran l’opinió de la majoria de les famílies del centre, però mai seran transmissors de queixes individuals o bé de problemes individuals que puguin sorgir.

Us animem a ser delegat/a d’aula, o bé col·laborar amb els delegats i delegades de la vostra aula.

RELACIÓ DE DELEGADES D’AULA CURS 2014/2015

CURS NOM DELEGADES
P3A ELSA FERNÁNDEZ, ANA GARCIA
P3B AISHA BOUZIDI, ALEJANDRA GIRALDO
P4A VANESA AGÜERA
P4B ANA MARIA LÓPEZ, Mª ISABEL SÁNCHEZ
P5A NADIA ARIMON
P5B CARMEN GÓMEZ
1rA BRENDA GARCIA, YOLANDA MOLINA
1RB Mª JOSÉ LÓPEZ, LOLI LIZANA
2NA RAQUEL MOLINA, Mª CARMEN GASTAÑAGA
2NB ISABEL DEL OLMO, INÉS AZAUJO
3RA PAQUI BORRACHERO, IMMA PALAU
3RB ASUNCIÓN NUÑEZ, Mª ANGELES ESPINOSA, CELES B.
4TA TERESA CARÚS
4TB VICKI CARO, SUSANA MORENO