Aquest curs dintre de les actuacions de promoció dels hàbits saludables a l’escola, i concretament relacionat amb el projecte de consum de fruita i hortalisses engegat per la Generalitat, us convidem a una xerrada per a les famílies i docents impartida per una nutricionista-dietista.

Es tractaran temàtiques d’alimentació saludable durant una hora aproximadament.

Mitjançant històries basades en l’experiència diària s’obriran debats útils per a desenvolupar estratègies per introduir en els àpats diaris aliments que són freqüentment rebutjats pels nens i nenes.

Gràcies a aquests contes curts, les famílies aprendran noves estratègies per inculcar bons hàbits alimentaris als més joves de la casa.

A més, l’última part de la  sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de cóm preparar una recepta que podran tastar insitu.

La xerrada està programada el dimarts 27 de novembre del 2018 a les 16:15h.

A fi de preveure la afluència, l’espai adient per realitzar la xerrada, i el servei d’acollida pels infants des de P3 a 2n serà imprescindible apuntar-se mitjançant el següent formulari o a consergeria de l’escola.

La data màxima per realitzar la inscripció és el dijous 22 de novembre.

Us convidem i animem a que vingueu a la xerrada i agraïm la vostra atenció.