castanyeraUn any més, i com ja és tradicional en la nostra escola, celebrarem la Festa de La Castanyada.

Els nens i les nenes estan realitzant tot un seguit d’activitats relacionades amb la tardor i amb la festa: contes, cançons, dites i poemes, danses, treballs plàstics, etc.

També elaborarem un berenar de tardor:

• P3 farà el suc de taronja,
  • P4 farà macedònia,
  • P5 farà coca amb fruits secs
  • 1r i 2n faran els panellets.

El dijous 28 d’octubre a la tarda, degustarem aquest berenar que haurem preparat entre tots.

El divendres 29 d’octubre a la tarda, celebrarem la festa de La Castanyada:

• Els pares, mares i familiars dels alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n, esteu convidats a assistir a la festa que es celebrarà en el pavelló poliesportiu Sant Josep, de 15:15 a 16:30h aprox.

Els nens/es entraran a les seves aules, a les 15h, de la forma habitual i els familiars ja podran anar cap el poliesportiu.
Quan arribi La Castanyera, li oferirem les nostres danses.
L’AMPA, a qui agraïm la seva col·laboració, donarà un cop de mà a La Castanyera, ja que courà castanyes per a tots els nens i nenes.
La recollida dels alumnes s’efectuarà a l’escola, a les 17h, de la forma habitual.

Aquest dia els alumnes del parvulari no hauran de portar bata.

Si teniu algun dubte, pregunteu a les tutores.

Atentament,
Els/les mestres del parvulari i del cicle inicial.

Molt important! Si plou, la festa de la castanyada en el poliesportiu quedarà suspesa. La celebrarem dins l’escola i, per tant, els familiars no podran assistir-hi.