Carnaval a 1r.

0

Amb l´arribada del senyor Carnestoltes va començar la setmana. Com cada any ha vingut content i emocionat amb unes ordres mitològiques que havíem de complir si a la festa de divendres volíem assistir.
Divendres va arribar i a la festa vam anar de fades i follets ens vam disfressar.
Us deixem un recull de fotos del que ha estat el carnaval a 1r.

Arribada Carnestoltes

Ordres Carnestoltes

Festa Carnaval

CELEBRACIÓ DE LA FESTA DE CARNAVAL PER TORNS AL GIMNÀS DE L’ESCOLA

NOVES CONSIGNES FESTA DE CARNAVAL

Bon dia! Al final, encara que havíem dit d’anul·lar la festa, hem considerat que hi han pares que s’han demanat festa i els alumnes volen disfressar-se avui. Donat aquests fets ho farem amb torns , per nivells ballaran i sortiran els alumnes.

Els pares sortiran quan s’hagi acabat el torn. Si tenen altre fill/a d’altre torn, esperaran i entraran quan els pertoqui.

Posem les hores per a què no estigueu tant de temps esperant, la porta del pàrquing romandrà oberta tota la tarda. Les persones que esperen ho faran al porxo davant del menjador i del pati.

• Primer torn de 14,30h a 15h- pares de 1r-2n i 3r.
  • Segon torn de 15h a 15,30h- pares de P3, P4 i P5
  • Tercer torn de 15,30h a 16h- pares de 4t, 5è i 6è

Les delegades d’aula que es van oferir per ajudar a l’organització, ajudaran al bon funcionament de la festa.

DEMANARIEM I AGRAIRIEM MOLT LA COMPRENSIÓ I LA COL·LABORACIÓ DE  TOTS/ES VOSALTRES.

D’ANTUVI MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PACIÈNCIA I AJUT.

TOTS, DOCENTS, PARES I ALUMNES FEM ESCOLA I PINYA. AIXÍ SORTIRÀ TOT BÉ!

ESCOLA SANT JOSEP

PREVISIÓ CELEBRACIÓ CARNAVAL 2017

0

Esperem fins les 12 del migdia per pendre una decisió sobre la celebració del Carnaval.

Disculpeu les molèsties

Sortida al riu 3r

0

Ahir els alumnes de 3r vam poder anar d’excursió al riu Llobregat ja que el tenim ben a prop! Allà vam poder observar la fauna i la flora típica dels rius i del nostre entorn. Ens ho vam passar molt bé trobant restes d’éssers vius, observant-los i analitzant-los amb l’ajuda del Joan i el Jordi, els nostres monitors.

Festa del color vermell

0

Ha vingut la bruixa coloraina a l’escola, no la coneixíem però viu al País dels colors! Ens ha convidat a la seva festa del color vermell. Mireu com hem gaudit!!!

EXPERIMENTEM AMB LUPES ELEMENTS DE LA TARDOR

0

A la classe hem estat observant amb les lupes diferents elements del Racó de la Tardor que tenim a l’aula. Mireu quines fotos que hem fet!

P3B

P3A

GRANJA GOSSOS I PRÍNCEPS I PRINCESES (CURS 2016-2017)

0

Hem tingut uns petits problemes amb el bloc de l’escola… Aquí us deixem un petit record de la sortida a la granja del curs passat dels nens i nenes que actualment estan a p4 (classe dels bombers i del circ). Perdoneu les molèsties!!

Olimpíada d’Hàbits Saludables 4t.

0

Els alumnes de 4t continuen treballant els hàbits saludables!

Aquesta tarda han fet una Olimpíada d’hàbits. La pluja ha deslluït una mica l’activitat, però els nens s’han adaptat i s’han divertit de la mateixa manera al gimnàs de l’escola.

Aquí us deixem unes imatges…

2ª SESSIÓ DE LEGO A 4t

0

Els alumnes de 4t han fet la segona sessió de Lego. Ens han tornat a sorprendre fent unes històries fantàstiques dels hàbits saludables.

Racons Matemàtics 4t

0

Aquesta tarda, amb l’ajuda dels alumnes de l’ESO, hem organitzat uns tallers matemàtics i ens ho hem passat genial!!!