ATURADA GENERAL DIMARTS 3 D’OCTUBRE

0

Comunicat del claustre de l’escola respecte l’aturada general del dimarts 3 d’octubre.

“Benvolgudes famílies,

Els sindicats de l’Ensenyament públic CCOO, UGT, USTEC, CGT i La Taula per la Democràcia han convocat una aturada  a nivell de tots els treballadors  i ciutadans/es de catalunya,  el proper dimarts dia 3 d’octubre. Convoquen a tota la societat, patronals, empresaris/es, sindicats, treballadors/es, autònoms, entitats, institucions i tots i totes les ciutadanes de Catalunya a una ATURADA DE PAÍS

Els punts reivindicatius són:

• Fer una crida al conjunt de la ciutadania de Catalunya, en la seva pluralitat i diversitat, a la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme, el respecte i no la intolerància.
  • Fer una resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuts.

Us comuniquem que alguns  mestres de l’escola exerciran el seu dret d’aturada. Aquesta aturada la faran 15 mestres i 20 no faran. No es farà l’activitat de piscina els alumnes de 3r i 4t . El servei de menjador i les extraescolars  treballaran amb normalitat .

Tots els alumnes poden assistir a l’escola i estaran atesos, encara que per raons obvies no es podran fer amb normalitat seguint el temari de continguts.

Les famílies tenen el dret de decidir si els seus fills assisteixen o no a classes demà dia 3 d’octubre.

Disculpeu les molèsties ocasionades

Professorat  escola Sant Josep”

TREBALL DEL NOM A P4

0

Els Cotxes i els Policies estem treballant el nostre nom amb diferents materials! Mireu quines fotos hem fet!

P4 BUSQUEM LLETRES I NÚMEROS

0

Aquest any comencem a treballar amb força els números i les lletres! Quina millor manera que caminar per l’escola i buscar-los?

P4 visita a 6è

0

Els nens i nenes de la classe dels Cotxes i dels Policies hem anat a visitar als nens i nenes de 6è, ja que aquest any ocupen un nou espai que nosaltres encara no coneixíem! Després de la visita ens hem quedat jugant al pati dels grans!

DOSSIER FAMÍLIES CURS 17/18

REUNIÓ INICI DE CURS 2017/18

0

El proper dimecres 6 de setembre realitzarem la reunió d’inici d’aquest nou curs. Es farà en dos torns:

• de 3n a 6è de 17h a 17:30h
  • de P3 a 2n de 17:30 a 18h.

FESTA DE L’AIGUA A P3 i P4

0

Ja hem acabat el curs i quina millor manera de fer-ho que amb aigua i escuma per tots i totes!
Ens ho hem passat genial!

P3 PINTEM AMB ELS PEUS

0

Mireu de quina manera més divertida hem pintat! Ens ho hem passat molt bé!

FOTOGRAFIES DE P4 CURS 2016-2017

0

Durant aquest curs hem tingut problemes amb el bloc de l’escola, i és per això no hem pogut penjar cap fotografia.
Us deixem un document amb tots els links del google fotos on les podreu trobar totes.

Disculpeu el retard.

Racons de treball P4A

Jocs d’aigua al CM

0

Els alumnes del cicle mitjà ens ho hem passat genial amb els jocs d’aigua i el canó d’escuma. Hem tingut un darrer dia d’escola súper divertit!

Ens retrobem al setembre.

BON ESTIU I BONES VACANCES!