MÉS ESCUMA I MÉS AIGUA! (P5-1r-2n)

0

El darrer dia d’escola va ser molt, però que molt intens!
De bon matí, l’AMPA ens va convidar a coca i sucs: Moltes gràcies pares i mares!
El comiat dels alumnes de 6è: Quin tip de plorar! No els oblidarem mai!
Una mica de pati i…
CANÓ D’ESCUMA I GUERRA D’AIGUA!
A continuació, pica pica i refrescs!
I per acabar, petons abraçades i comiats!

MOLT BONES VACANCES!

DARRER DIA DE PISCINA PER 2N

0

Aquesta notícia porta una mica de retard! Mireu que bé ens ho vam passar el darrer dia de piscina!

Festa fi de curs a P5

0

Els alumnes de P5 vam acomiadar l´últim dia del curs amb la festa de l´aigua i de l´escuma!!!!

FESTA DE L’AIGUA A P3 I P4

FESTA DEL COLOR GROC A P3

FESTA D’AIGUA I ESCUMA DE FI DE CURS

0

Els alumnes de l’escola hem celebrat la fi de curs amb una festa d’aigua i escuma.
Podeu gaudir del vídeo

COMIAT

0

La Vicky ens adreça una carta de comiat de l’escola. La nostra inigualable directora ens deixa per emprendre una nova etapa en la seva vida laboral.

Només ens queda donar-te un etern agraïment per haver deixat la teva empremta en cadascun de nosaltres, i per regalar-nos els teus somriures i la teva alegria per entendre un camí que hem pogut compartir, un camí anomenat vida.

Gràcies, gràcies i un milió de gràcies!

T’estimem de tot cor 🙂

Carta Comiat Vicky by ceipsantjosep

FESTA DE LA POR A P4

0

Durant aquest últim trimestre hem estat treballant el sentiment de la por. Hem fet moltes activitats a la classe però per tancar el tema, hem fet una gran festa! Mireu quines disfresses de por ens hem posat! Ens ho hem passat molt bé!

VÍDEOS CANTANTA 4t 2016

0

Vídeos editats pel Grup de Mestres de Música del Baix Llobregat de la Cantata realitzada per diferents escoles aquest curs.

VÍDEO PROJECTE EMPRENEDORIA 5è

0

Vídeo realitzat pel ACA Sant Vicenç Televisió sobre el projecte d’emprenedoria dels alumnes de 5è