Jocs d’aigua al CM

0

Els alumnes del cicle mitjà ens ho hem passat genial amb els jocs d’aigua i el canó d’escuma. Hem tingut un darrer dia d’escola súper divertit!

Ens retrobem al setembre.

BON ESTIU I BONES VACANCES!

FI DE CURS-P5

0

Aquí teniu el darrer article que pengem al blog de l’escola ELS ROBOTS i ELS SUPERHEROIS I LES SUPERHEROÏNES!
Hem passat un dia genial!
Primer l’esmorzar de l’AMPA. Que bona estava la coca!
Després, el comiat dels alumnes de 6è. Molt emotiu, hem plorat molt!
Canó d’escuma. Que divertit!
Guerra d’aigua. Se’ns ha passat la calor!
Pica pica a la classe. Snacks i refresc de taronja. Quina gana teniem després de l’aigua!
I ja està, ja s’ha acabat el curs!
BONES VACANCES, ENS TORNEM A VEURE AL SETEMBRE!

*No us perdeu les fotos, són molt divertides!

FESTA DEL COLOR GROC A P3

0

Ha tornat la Bruixa Coloraina a la classe! Hem celebrat la festa del color groc! La bruixa ens ha portat patates, “aspitos i trina de pinya i coco! Tot era de color groc. Ens ho hem passat molt bé! Mireu quines fotos hem fet!

Darrer dia de piscina a 1r.

0

Avui ha estat el darrer dia de piscina dels alumnes de 1r. Durant aquest trimestre hem gaudit i hem après a nedar molt millor!!! El dia d´avui ha estat molt divertit, hem jugat i ens ho hem passat d´allò més bé.

Us deixem un petit recull de fotos. Esperem us agradin.

TALLERS DE PLÀSTICA D’EDUCACIÓ INFANTIL

0

Durant aquest curs hem estat fent taller de plàstica els nens i nenes de P3 i P4 junts! Hem fet un taller de cuina, un de pintura, de joc i moviment, de fang, de reciclatge i de retallar i enganxar!
Nosaltres hem gaudit molt! Mireu les fotos que hem fet!

Taller de retallar i enganxar

Taller de pintura

Taller de fang

Taller de joc i moviment

Taller de cuina

Taller de reciclatge

Agraïment a les mares voluntàries

1r PREMI “DKV CONSTRUÏM UNA VIDA SALUDABLE”

0

L’escola ha estat premiada amb el primer premi del projecte que hem participat aquest curs “DKV Construïm una vida saludable”. S’ha valorat la història creada amb el kit de Lego pels alumnes de 6èB Gonzalo Postal, Irene Matos i Erik Coca, com la més original i creativa a nivell estatal. El premi ha estat un Ipad per l’escola

Aquí podeu gaudir de la història guanyadora: El nen dels gelats

P3 ANEM A LA GRANJA

0

Els Tigres i els Lleons hem anat d’excursió a Can Montcau, una granja molt bonica!
Hem vist molts animals que hi viuen i la Ruth i l’Esther ens han explicat moltes coses interessants de la vida a la granja!
Hem vist un cavall i un ase, gallines amb els seus ous, un porquet que es deia George, oques, un aneguet molt petit, pollets, un conill que es deia Tabalet i la vaca Paca!
Hem celebrat l’aniversari de la Sónia també! Ens ho hem passat molt bé!

ESTAMPEM AMB LLIMONES

0

Per seguir treballant el color groc, a les classes de P3 hem estampat amb llimones! Aquí teniu les fotos.

HORARIS NOVES MATRICULACIONS CURS 2017/18

0

El període i horari per realitzar les noves matrícules per al proper curs 2017/18 són:

• Dilluns 12 de juny
    • De 9 a 9:30h
    • De 11:30 a 15h
  • Dimarts 13 de juny
  • Dimecres 14 de juny
  • Dijous 15 de juny
  • Divendres 16 de juny
    • De 9 a 9:30h.
    • De 11:30 a 16h.

FEM UN MURAL A P3

0

A la classe de P3 ha aparegut el color groc i hem fet un mural per experimentar! Hem pintat lliurement amb el color groc!