ACTIVITATS SETMANA CULTURAL A P5

0

Durant la Setmana Cultural els alumnes de P5 vam realitzar moltes activitats relacionades amb la festivitat de Sant Jordi i sobretot relacionades amb el projecte d´escola: els animals que acabem d´iniciar.

Us deixem un petit recull de les fotografíes de les diferents activitats.

Representació teatral famílies de P3 i P4

Racons internivells relacionats amb el projecte d´escola: els animals

Intercanvi de llibres i berenar literari

Jornades d’Atletisme CS curs 2016

0

Els alumnes de cinquè i de sisè han participat a les Jornades d’Atletisme d’aquest curs 15-16. Tenim uns grans esportistes!

Celebrem Sant Jordi!

0

Els nostres alumnes de sisè són els presentadors d’aquesta celebració! Estan nerviosos perquè és el seu últim any, però s’ho han preparat molt, molt bé! A més, a més, com cada any, els més grans de l’escola han posat les seves paradetes de llibres i manualitats! De segur que vendran moltes coses!

Taller Digital Cicle Mitjà Grup 4

5

grup 4

Últim dia de piscina!

0

Ja fa uns dies, que els alumnes de sisè van realitzar la seva última sessió de Natació! Ho van celebrar amb temps de joc lliure!

Gimcana de sisè

0

Ens han preparat una Gimcana, d’hàbits saludables, als alumnes de sisè! Ha estat una tarda divertida d’esport i hem après molt, tant pel que fa a l’esport cooperatiu com pel que fa als hàbits saludables!

Fem una Gimcana pels alumnes del Cicle Inicial

0

Aquesta setmana, els alumnes de sisè, han organitzat una Gimcana pels seus companys del Cicle Inicial! Ha estat una tarda molt divertida tant pels grans com pels petits! Tot un èxit! Felicitats!

Intercanvi i Berenar literari

0

Els alumnes sisè, un any més, han format part d’una tarda literària! Han intercanviat llibres i després han sortit al pati a gaudir d’un berenar, gràcies a l’AMPA de l’escola, per llepar-se els dits: PA AMB XOCOLATA!!

CONCURS LITERARI 2016

0

Un any més, els alumnes de primària de la nostra escola han participat en el concurs literari que organitzem per Sant Jordi. El jurat ho ha tingut difícil per triar les obres premiades ja que tots els nens i nenes s’han esforçat molt en els seus escrits.
Aquí teniu les fotografies de l’acte de l’entrega de premis que es va celebrar divendres 22 a la tarda.

Felicitats als guanyadors,a les guanyadores i a tots els participants!

ACTIVITATS SETMANA CULTURAL A 2N

0

Aquí teniu un recull de fotografies d’algunes de les activitats que han fet els alumnes de 2n a la Setmana Cultural de l’escola.

“Racons animals”
Organització de racons lúdics de temàtica animal:
Observació d’insectes amb lupes, jocs a la PDI animals, biblioteca animal, puzles animals, dòmino animal, sorra i animals, dibuixar animals, calcar animals, plegar animals, mèmoriS animals, calcar animals, …, tot plegat, MOLT ANIMAL!

La pel·li!:

Intercanvi de llibres i berenar literari: