A P3 TREBALLLEM LA MOTRICITAT FINA

0

Els nens i les nenes de P3 estem treballant la motricitat fina, tot allò que té a veure amb fer petits i acurats moviments amb les mans. Hem estat practicant, hem enfilat i jugat amb les pinses. Algunes coses ens han costat una mica, però amb el temps ho anirem fent millor!!

DESCOBRINT LA TARDOR

0

Avui ha aparegut a la classe una caixa plena de lupes! Després de parlar sobre el que són i perquè serveixen, hem començat a utilitzar-les! A la classe tenim un racó de la tardor amb moltes coses que hem anat portant entre tots de casa i les hem mirat ben d’aprop! Hem pogut veure les fulles, trossets de pinyes, la pell de les castanyes…i moltes coses més!! Ha estat molt divertit veure que les coses a través de les lupes es fan més grans!!! Ha estat tota una experiència!

P3A

P3B

FEM UN ARBRE DE TARDOR

0

Els nens i les nenes de la classe dels Gelats i les Tortugues hem volgut decorar les nostres classes amb un arbre de la tardor!
Així que ens hem posat mans a l’obra i hem construït el nostre propi arbre! Mireu quins artistes estem fets!!! En aquestes fotos estem pintant el tronc i les branques! Han quedat dos arbres molts bonics!!

L’ADAPTACIÓ DE P3

0

Aquí teniu un petit recull de fotos dels primers dies dels nens i nenes de P3! Al principi ha estat una mica dur però amb molt d’esforç per part de tots al final hem aconseguit venir contents i amb moltes ganes a l’escola!!!

6a CURSA DE 10KM SANT VICENÇ DELS HORTS I CURSES INFANTILS

0

El diumenge dia 26 d’octubre es va celebrar la cursa de Sant Vicenç dels Horts, un grup d’alumnes de l’escola van participar amb gran èxit. Va estar un matí molt divertit i esportiu. Estem pensant de muntar una secció d’atletisme, ja que hem vist que tenim bons atletes. t’animes????

FORMACIÓ DELS MESTRES DE L’ESCOLA SANT JOSEP

0

Els passats dies 20 i 27 d’octubre, els mestres de l’Escola vam rebre un assessorament en OPTOMETRIA i Teràpia Visual.

L’optometria és la ciència que estudia, preveu i tracta els problemes de funcionament visual en tota la seva amplitud. L’optometrista s’encarrega de realitzar una primera avaluació del pacient i treballa de forma coordinada amb l’oftalmòleg en el tractament de les disfuncions visuals.

Ens pot ajudar a detectar disfuncions visuals que afecten al rendiment acadèmic. Ho vam trobar molt interessant i enriquidor.

No descartem la possibilitat que es pugui fer una xerrada cap als pares i mares.

DOSSIER FAMÍLIES CURS 2014-15

Dossier Famílies 2014-2015

FESTA DE L’AIGUA P3 I P4

0

Per acomiadar el curs 2013-2014 els més petits de l’escola ho hem fet passats per aigua, ja que el dia ho demanava!
Va ser molt divertit, mireu quines fotos!

CRARC

0

Els nens i nenes de 1r vam anar a visitar el CRARC de Masquefa.
Ens van ensenyar una pila d’amfibis i de rèptils i ho vam passar genial!!

AULA DIAL 5è

0

Vídeo elaborat per Radio Sant Vicenç del programa d’Aula Dial recordant el pas dels alumnes de 5è pels estudis