LA GALLINA PONICANA A INFANTIL

0

Avui la GALLINA PONICANA, que és una mica entremeliada s’ha tornat a escapar del galliner i ha anat a parar a la nostra escola.
La gallina és una tant especial perquè pon ous de xocolata!!! i a nosaltres ens fa molta il.lusió!!!
Us deixem unes imatges!

FESTA DE LA BRUIXA COLORAINA A P4: EL ROSA I EL LILA

BANC DE SANG I TEIXITS

0

Els alumnes de cinquè encarregats de gestionar la campanya de donació de sang a Sant Vicenç dels Horts. El proper 25 d’Abril a l’Escola Sant Josep! Us hi esperem!

TOTS OBSERVANT L’ECLIPSI!

0

Tots els nens i nenes de l’escola esperàvem aquest gran esdeveniment des de feia dies. Divendres, 20 de març, tot estava ben organitzat per observar l’eclipsi de sol. Des de les 9:30h i fins a les 11h, tots vam poder posar-nos les ulleres per veure com la lluna es posava davant del sol. Va ser molt emocionant ja que els núvols no paraven quiets! Ara, ara!! Ja el veig!! Ara sí el veig!!, són alguns dels comentaris que podíem escoltar. A les aules, també vam fer el seguiment de l’eclipsi per Internet i vam recollir el gran moment en un diploma-record que després vam portar cap a casa.

Mireu, mireu les fotos!!

D’EXCURSIÓ AL CAIXAFORUM: SPLAT! I PIXAR.

0

El dilluns, 16 de març, els nens i les nenes de 1r vam fer una visita al CaixaForum de Barcelona. Allà, vam participar en un taller relacionat amb un mural molt maco que hi ha al vestíbul. “Splat!”, és el títol d’aquest gran mural de l’artista nord-americà Sol LeWitt i va ser l’excusa perfecta per convidar-nos a explorar el moviment tot observant i representant amb el propi cos el comportament d’unes línies de color en dinamisme aparent.
També vam fer una visita a l’exposició “PIXAR, 25 anys d’animació”. Vam poder veure el procés de producció de les pel·lícules d’animació, des del guió fins arribar a les pantalles.També vam poder crear els nostres propis personatges amb un programa d’ordinador.

1rA:

1rB:

P3 DESCOBRIM EL SOROLL DEL NOSTRE COR!

0

L’Elsa, de la classe dels Gelats, ens ha portat un aparell molt especial! Un fonendoscopi! Què dificil de dir! Sabíem que era un aparell que tenen els metges però entre tots hem descobert perquè serveix. Si el posem al pit d’un company/a i escoltem amb atenció…sentim el batec del nostre cor! Quin descobriment que hem fet! Hem convidat a les Tortugues perquè també ho poguessin experimentar. Ens hem vestit de metges i tot per fer-ho el millor possible! Ha sigut molt divertit, tot i que a vegades ens costava sentir-lo!
Moltes gràcies a l’Elsa i a la seva família per aquesta experiència!

PIXAR, 25 ANYS D’ANIMACIÓ!

0

Els nens i nenes de 4t hem anat al Caixa Forum Barcelona, a veure l’exposició de Pixar. Hem vist i après moltes coses: com es fa una pel·lícula d’animació, el procés de producció, què és un colorscript, què és un zoòtrop… ens ha agradat moltíssim!!!

A més, aprofitant que hi érem allà, hem vist una exposició d’art Motxica, l’art de l’antic Perú.

Us deixem les fotos perquè les pugueu gaudir!

ENS VISITA UNA ESCRIPTORA!

0

Els alumnes de 5è hem rebut la Monserrat Galicia a l’escola i ens ho hem passat molt bé!

escritora

TEATRE “DESPERTA BRUIXETA” P3-P4

BRUIXA COLORAINA A P4!

0