VISUAL POEMS 5th course

0

L’alumnat de 5è ha fet uns poemes en anglès pel concurs literari de Sant Jordi. Han quedat genial. Enjoy!

Hecho con Padlet

ENGLISH POEMS by 4th level

0

Les nenes i els nens de 4t han fet uns acròstics en anglès pel concurs literari de Sant Jordi.

Fet amb Padlet

Visual Poems – 6th Course

0

L’alumnat de 6è han fet uns poemes visuals en anglès pel concurs literari de Sant Jordi. Han quedat genial!! Enjoy!!

Fet amb Padlet

P4 VISITA EL BOSC ANIMAT DE CATALUNYA EN MINIATURA

0

Hem anat a Catalunya en Miniatura. Hem pujat a un Bosc Vertical! Quants ponts hem hagut de creuar per arribar al final! En algun trosset hem tingut una mica por però hem pogut arribar al final sense problemes ja que som molt valents i valentes! Mireu quines fotos hem fet!

CERTAMEN LITERARI-SETMANA CULTURAL 2018

0

Aquí teniu les fotografies del darrer acte de la Setmana Cultural 2018, l’entrega de premis del Certamen Literari de l’escola. Qui ho sap! Potser algun dels nostres alumnes es convertirà en un gran escriptor en el futur!

SETMANA CULTURAL 2018 A P5 1R I 2N

0

Quina setmaneta! Ha estat un no parar!
Aquí us deixem fotografies de les activitats conjuntes que hem fet a P5, 1r i 2n.

Contacontes de 5è:

Gimnana de 6è:

Contacontes de 2n Bufalletres:

Taller de Música de 4t:

Representació de la Llegenda de Sant Jordi:

SALÓ DEL CÒMIC

0

Els alumnes del Cicle Mitjà hem visitat el Saló del Còmic de Barcelona i ens ha encantat!

SETMANA CULTURAL P3 I P4

0

Durant la Setmana Cultural els nens i nenes de P3 i P4 hem estat fent moltes activitats! Aquí teniu un recull de fotos de tot el que hem estat fent aquests dies!

ELS NENS/ES DE 5è ENS EXPLIQUEN CONTES

P4 VA AL CASAL CÍVIC
P4A

P4B

DEMOSTRACIÓ DE LA CANTATA PER PART DELS NENS/ES DE 4rt

INTERCANVI DE LLIBRES I BERENAR LITERARI P3

INTERCANVI DE LLIBRES I BERENAR LITERARI P4

TALLERS AMB FAMÍLIES P3 I P4

TEATRE FAMÍLIES

SORTIDA COPERAUTO P4

0

Els nens i les nenes de P4 hem anat a visitar un taller mecànic. Hem anat al taller Coperauto. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses. Ens han ensenyat com es pinten els cotxes, com canvien les rodes, els elevadors dels cotxes, les eines que es fan servir i moltes coses més! Mireu quines fotos hem fet!

EXPERIMENTS A P4

0

Hem fet ampolles d’aigua de colors! Ens ho hem passat molt bé!