BEQUES MENJADOR CONSELL COMARCAL CURS 2016-17

Benvolguts pares i mares,

En relació a les beques de menjador escolar 2016-2017 us informem que no s’han pogut resoldre a data d’avui.

Ens trobem que el proper dilluns 12 de setembre, a l’inici de curs, les famílies que hagin presentat la beca del menjador del Consell Comarcal, tindran que fer efectiu el pagament del menjador de 6,10€ per dia i menú fins que arribi l’adjudicació definitiva de les beques.

En el moment que s’adjudiquin les beques farem els tràmits de compensació de la despesa generada.

Si alguna família té algun dubte o cas especial pot passar-se per direcció el mateix dilluns.

Perdoneu per les molèsties.

DOSSIER DE LES FAMÍLIES CURS 2016-17

0

Aquest curs podeu consultar els dossier de les famílies des del mateix bloc. Aquí el podeu visualitzar i descarregar.

DOSSIER FAMÍLIES CURS 16_17

BEQUES FAMÍLIES AJUTS ESPORTIUS 2016

0

AJUTS PER AL FOMENT DE LA PRÀCTICA ESPORTIVA (ACTIVITATS EXTRAESCOLARS ESPORTIVES)

Adjuntem bases i fulls d’inscripció de les beques per a famílies per tal que feu difusió a les escoles. Des de el departament portarem el mateix dia 12/09 a les escoles els díptics amb la informació per als escolars menors de 18 anys.

Beques per a famílies amb rendes econòmiques limitades 2016
(més…)

REUNIÓ INICI DE CURS 2016-17

0
  • El proper dimecres 7 de setembre us donarem la benvinguda al nou curs escolar. La reunió tindrà dos torns:
    • de 3r a 6è de 17h a 17:30h
    • de P3 a 2n de 17:30 a 18h
  • En acabar segona reunió els pares i mares de P3 es quedaran amb les tutores corresponents.

Document en PDF

MÉS ESCUMA I MÉS AIGUA! (P5-1r-2n)

0

El darrer dia d’escola va ser molt, però que molt intens!
De bon matí, l’AMPA ens va convidar a coca i sucs: Moltes gràcies pares i mares!
El comiat dels alumnes de 6è: Quin tip de plorar! No els oblidarem mai!
Una mica de pati i…
CANÓ D’ESCUMA I GUERRA D’AIGUA!
A continuació, pica pica i refrescs!
I per acabar, petons abraçades i comiats!

MOLT BONES VACANCES!

DARRER DIA DE PISCINA PER 2N

0

Aquesta notícia porta una mica de retard! Mireu que bé ens ho vam passar el darrer dia de piscina!

Festa fi de curs a P5

0

Els alumnes de P5 vam acomiadar l´últim dia del curs amb la festa de l´aigua i de l´escuma!!!!

FESTA DE L’AIGUA A P3 I P4

FESTA DEL COLOR GROC A P3

FESTA D’AIGUA I ESCUMA DE FI DE CURS

0

Els alumnes de l’escola hem celebrat la fi de curs amb una festa d’aigua i escuma.
Podeu gaudir del vídeo