CONCERT DIA DE LA MÚSICA 2016

0

Ja podeu gaudir del concert per celebrar el Dia de la Música.

CANDIDATURES ELECCIONS CONSELL ESCOLAR PARES I MARES

0

Ja tenim les candidatures de pares i mares a les eleccions al Consell Escolar. No oblideu anar a votar!

Les eleccions seran el dimecres 30 de novembre amb el següent horari al vestíbul de consergeria.

• De 9 a 9:30h
  • De 12:30 a 13h.
  • De 16h a 18h.

ANUL·LACIÓ SORTIDA P3 22/11/16 (NOVA DATA 15/12/16)

0

Per previsió meteorològica de pluges s’anul·la la sortida del dimarts 22/11/16 de P3 a Can Coll.

La nova data de realització serà el dijous 15 de desembre del 2016

FRUITA A LES ESCOLES

Benvolguts pares i mares de l’Escola Sant Josep,

Aquest mes de novembre iniciem la campanya Fruita a les escoles”, que finança la Unió Europea i el Departament d’Agricultura

El proper dimarts 22 Novembre 2016 començarem el repartiment de la fruita per esmorzar del dimarts dia 22 al divendres dia 25.

– Poma vermella

– Clemenules

– Raïm

– Pera Blanquilla

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2016

0

Aprofitem per informar-vos que el mateix 28 de setembre es va publicar la RESOLUCIÓ ENS/2172/2016, de 13 de setembre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics sostinguts amb fons públics.

El calendari serà:

• Del 7 al 18 de novembre inici del procés:
    • Al tauló d’anuncis de l’entrada principal estarà el cens de pares i mares del centre.
    • Els interessats en presentar-se com a candidats han de portar una foto de carnet i presentar la seva candidatura a direcció
    • Els interessats en presentar-se com a supervisor/ahan d’omplir una sol·licitud a direcció
  • 16 de novembre constitució de les meses.
  • 18 de novembre últim dia de presentació de candidatures.
  • 22 de novembre publicació de les candidatures.
  • 24 de novembre últim dia per la presentació de la sol·licitud per actuar de supervisor/a dels sector pares/mares.
  • 28 de novembre inici del període electoral.
  • 2 de desembre fi del període electoral.

CASTANYADA 2016 VÍDEOS

0

El passat divendres ens van visitar les castanyeres a l’escola i els alumnes des de P3 a 2n els hi van oferir unes danses de la tardor.

Aquí teniu les danses.

PROJECTE DE CONSERVACIÓ DEL PARC DEL PI GROS

0

Aquí podeu llegir la notícia publicada a l’Ajuntament.

FEM PIZZES AL CICLE SUPERIOR! (Receptes en anglès)

0

Els nens de 5è hem fet receptes de pizza a la classe d’Anglès. No us perdeu els vídeos!!

HAPPY HALLOWEEN A 2n!

0

Els nens i nenes de segon hem treballat la festa de Halloween a través d’una cançó on hem après algunes parts del cos i hem fet un esquelet (“SKELETON”).

HAPPY HALLOWEEN

P3 EXPERIMENTEM AMB RODONES

0

A la classe estem treballant la RODONA. Quina millor manera d’aprendre-la tenim que jugant amb ella? Hem agafat els cercles de l’aula de psicomotricitat i hem passat una bona estona experimentant amb ells!