DIA DE LA MÚSICA 2014

1

El passat divendres 21 de novembre els alumnes de l’escola vam gaudir al gimnàs d’un concert amb motiu del dia de la música.

Aquí teniu les fotos, en breu podreu gaudir dels vídeos.

ELS NENS/ES DE P3 ANEM A CAN COLL

0

Els Gelats i les Tortugues hem fet la nostra primera sortida de l’escola! Hem anat al Bosc de Collserola, a Can Coll!
A la classe hem estat treballant tot el passa al bosc a la tardor, que els hi passa a les fulles, als arbres, als bolets… Anar a veure-ho és la millor manera de aprendre! Heu vist quin mural de fotos vam fer del bosc a la tardor a l’escola?
Un cop vam arribar, vam fer una passejada pel bosc buscant tot allò que ens cridés l’atenció! Pinyes, fulles, bolets, troncs dels arbres…teníem lupes per poder veure-ho tot millor! Vam caminar molt però la veritat és que ens va agradar molt tot el que vam veure, tocar, escoltar i olorar.
Després vam dinar tots junts i vam jugar fins que va venir l’autocar! Per ser la nostra primera sortida, ha estat tot un èxit!

VISITA A LA BIBLIOTECA LES VOLTES-1r

0

El passat 12 de novembre, les salamandres i les iguanes vam fer una visita a la biblioteca Les Voltes.
Ens van explicar com està organitzada la biblioteca i què cal fer per agafar llibres, dvd, jocs, en préstec. La bibliotecària ens va explicar dos contes que ens van agradar molt i ens va presentar la mascota de la biblioteca, l’Avel·lí. També vam tenir una bona estona per veure contes. Ens vam portar tan bé que ens van regalar un conte a cadascú de nosaltres i ens van deixar en préstec uns quants llibres per l’aula. Molt aviat tindrem el carnet de biblioteca dels alumnes que el van sol·licitar.
La biblioteca Les Voltes està lluny de l’escola, a l’altra banda del poble, però vam fer el recorregut sense problemes amb l’ajuda de les mares voluntàries i dels nostres agents cívics.
Aquí teniu les fotografies que van fer:

1rA:

1rB:

SORTIDES ESCOLARS CURS 2014/15

0

Ja podeu veure a relació de sortides escolars previstes per aquest curs. Encara no hi tenim dates definitives d’algunes sortides però poc a poc mirarem d’anar actualitzant les dates.

SORTIDES 2014/15

També podeu accedir a aquesta informació des de l’apartat de SECRETARIA i a WEB D’INTERÉS

EXCURSIÓ A CAN MAS P4

0

El passat dimarts vam anar d’excursió a una granja “Can Mas”
Allà vam poder estar amb molts animals de granja, vam fer una passejada pel bosc buscant romaní, herbetes i alguns arbres fruiters com el caquier. També vam fer un taller de galetes, que estaben boníssimes!!! Les heu tastat??

EXPERIMENT: SURA O S’ENFONSA P4

0

Hem fet un altre experiment!!!
Aquest cop hem descobert que hi ha coses que suren i d’altres que s’enfonsen… perquè succeeix?
Us deixem unes imatges

Experiments a P3

0

Els nens i nenes de P3, hem començat a fer experiments! Ara estem treballant els sentits així que quina millor manera d’experimentar amb ells!
Aquí us deixem fotos dels dos primers experiments que hem fet:
El gust: Ens hem tapat els ulls i havíem d’endevinar què era sal i què era sucre! Ens ho hem passat molt bé!
El tacte: Què deu haver dins de la caixa misteriosa? Ho havíem d’endevinar només tocant amb les mans! Quines sorpreses ens hem endut!

P3A Experiment del gust

P3B Experiment del gust

P3A Experiment del tacte

P3B Experiment del tacte

PROJECTE DELIVERING HAPPINESS

0

Aquest curs comencem un projecte nou d’escola, el projecte DELIVERING HAPPINESS

DELIVERING HAPPINESS

ALUMNES CÍVICS

0

Hem iniciat una nova activitat per tal de conscienciar a l’alumnat de la importància de conèixer i respectar les senyals viàries com a vianants. Des de tercer i fins a 6è, quan fem sortides per al poble, hi haurà uns alumnes que portaran les senyals d’STOP, tal com veieu a les imatges i aturaran el trànsit. Sempre sota la supervisió dels mestres

RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR

0

Aquest any toca renovar a tres membres del sector pares i mares, us animem a participar en aquest procés democràtic presentant la vostra candidatura. Només cal dir-ho a la mestre o bé a direcció.

Abans del 14 de novembre

Més informació eleccions Consell escolar 2014