SORTEIG D’UNA TABLET

0

Com a cloenda de la Setmana Cultural i en agraïment pel bon treball realitzat per part dels alumnes, l’ESCOLA ha decidit fer un sorteig. Hem sortejat una tablet que ha estat regalada a l’escola. El procediment ha estat el següent: tots els alumnes de l’escola tenen assignat un nombre com a membres del centre, tres alumnes d’infantil han tret les unitats, les desenes i les centenes, i la guanyadora ha estat l’alumna de 5è Tatiana Lázaro.
Moltes felicitats Tatiana, i moltes gràcies per participar a totes i a tots els alumnes de l’escola.

SETMANA CULTURAL A 1R

0

Ja s’ha acabat la Setmana Cultural de l’escola!
Hem estat molt ocupats durant tota la setmana: conta contes de 5è, racons de dibuixos animats, conte compartit, Bufalletres, intercanvi de llibres i berenar, exposicions, Concurs Literari, sessió de cinema, … Hem deixat de banda la rutina habitual de l’escola per donar pas a una setmana ben especial i plena d’activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi i el projecte dels dibuixos animats.
Aquí teniu fotografies d’algunes activitats.

Racons de dibuixos animats:

Intercanvi de llibres i berenar:

Sessió de cinema:

CONTES BUFALLETRES (P5-1R-2n)

0

Dimarts, 21 d’abril, els alumnes de 2n van explicar els seus contes Bufalletres als nens i nenes de P5 i 1r. Els van explicar molt i molt bé i les seves capses-museu ens van agradar moltíssim!
Mireu, mireu les fotos!

CONCURS LITERARI 2015

0

Dijous, 23 d’abril, es va fer l’entrega de premis del Concurs Literari amb l’assistència dels alumnes de primària i les seves famílies. En aquest acte també es va fer un reconeixement a les parelles lingüístiques d’alumnes i de pares i mares que s’han creat aquest curs a l’escola.

FELICITATS A TOTS ELS PREMIATS I TOTS ELS ALUMNES DE L’ESCOLA PER LA SEVA PARTICIPACIÓ!

CONTA CONTES DE 5è

0

Dilluns 20 d’abril, el primer dia de la Setmana Cultural de l’escola, els alumnes de 5è es van convertir en conta contes. Per parelles, van explicar el conte que havien preparat pels nens i nenes de P3 fins a 2n. Es van esforçar molt per captar l’atenció dels nens i les nenes, amb titelles, amb imatges, amb dibuixos, amb peluixos,…, fins i tot van preparar-los petites sorpreses perquè tinguessin un record del conte que havien escoltat.

FELICITATS A TOTS I A TOTES I GRÀCIES!

EMPRENEDORIA

0

Els alumnes de 5è el proper dijous 30 d’abril estaran al mercat amb les seves cooperatives.

EDUCACIÓ VIÀRIA 4t!

0

Els nens i nenes de 4t hem anat a la pista polivalent del poble a fer una activitat d’educació viària. Hem fet un circuit amb bicicletes, hem fet de policies i també de vianants. Hem après moltes coses sobre la circulació i el significat de moltes senyals de trànsit.

Us deixem unes fotos perquè veieu que bé ens ho hem passat!!

CONTE COMPARTIT 2015

0

Ja podeu gaudir del CONTE COMPARTIT d’aquest curs.

EXPOSICIÓ “LA MERAVELLOSA MEDICINA D’EN JORDI” A 4t

0

Amb motiu del 25è aniversari de la mort d’en Roald Dalh, autor del llibre “La meravellosa medicina d’en Jordi”, lectura que els alumnes de 4t gaudeixen a la Ronda de Llibres, els alumnes de 4t han realitzat una exposició de dibuixos de la mateixa obra a l’escola.

Aquí teniu el resultat

TALLER DE CONSUM A 1R

0

Dilluns, 13 d’abril ens va visitar la Menjamina, un personatge molt especial que, sense dir ni una sola paraula, ens va demanar ajuda per millorar el seu restaurant.
La Menjamina i la seva amiga són de L’ESCOLA DEL CONSUM de Barcelona i van venir a les nostres classes a fer el taller NYAM, NYAM… QUÈ HI HA PER BERENAR?

Què hi ha avui per berenar? Puc berenar sempre pa amb xocolata? Un bocí de pastís és un bon berenar?
La tarda va de la mà del berenar. Berenem cada dia sense reflexionar massa que en un tros d’entrepà, en una peça de fruita o en la brioixeria hi intervenen molts elements. En el taller, ens van plantejar el berenar com una necessitat d’alimentació i per tant de salut. Però també ens van fer saber que el berenar esdevé un acte social, en el qual les emocions i els gustos hi tenen molta rellevància.
Vam reflexionar sobre el moment de comprar el berenar, els criteris de tria i els processos i actituds pròpies de l’acció de comprar.

Aquí teniu algunes fotografies: