EL CICLE SUPERIOR ANEM A LA FÀBRICA DEL CACAOLAT

6

El passat 15 de desembre els alumnes del cicle superior (5è A-B i 6è A-B) vam anar a visitar les instalacions de la fàbrica del Cacaolat a Santa Coloma de Granollers.
Vam recordar d’on prové el cacao i els diferents tipus, com va aparèixer el cacaolat i per què, com és la nova fàbrica i els avenços industrials amb els que el fan.
Ens van passar un video explicatiu superinteressant on explicaven tot el procés de l’elaboració dels seus productes i els seus treballadors.
Vam poder tastar-ne i ens van fer uns regalets superbonics: una bossa de la Cacaolat amb un pendrive, uns colors i un cacaolat.

VÍDEOS CONCERT DE NADAL 2014

0

Ja podeu gaudir dels vídeos del concert de Nadal de l’alumnat.

Molt bones festes!!

FEM UNA VISITA AL PATGE REIAL I FEM CAGAR EL TIÓ-1R

0

El darrer dia del primer trimestre va ser un dia farcit d’emocions!
Primer vam fer una visita al Patge Reial per portar-li les nostres cartes. Després vam poder gaudir de l’esmorzar que ens va oferir l’AMPA de l’escola. I, després del pati, vam trobar el nostre Tió a punt per fer-lo cagar!
Aquí teniu les fotografies que vam fer:

SORTIDA A LA CASA VALLDEPERAS-1R

0

El 15 de desembre, malgrat la pluja, els nens i les nenes de 1r vam anar a passar el dia a la Casa Valldeperas, a Sant Sadurní d’Anoia. En Santi Valldeperes ens va mostrar una exposició de peces de terrissa, que es feien servir antigament per a l’ús quotidià. Després vam elaborar una espalmatòria amb forma de flor de Nadal i vam gaudir fent les nostres pròpies creacions amb el fang.
En Santi és un dels pocs terrissaires artesans que queden al país i ens va fer una demostració de com es treballa al torn. També ens va mostrar el funcionament de la primera màquina automàtica de terrissa a Espanya. Tots els nens i nenes van tenir l’oportunitat de passar pel torn per participar en l’elaboració d’una peça de terrissa.
La Casa Valldeperes es troba a prop d’un bosc on hi ha molt Tiós. Com plovia, no podíem sortir a buscar-los. Quina va ser la nostra sorpresa quan un Tió va trucar a la porta!
Vam passar-ho molt bé!
Vam fer un munt de fotografies. Aquí les teniu!

FOTOS CONCERT NADAL 2014

Ja podeu gaudir de les fotos del concert de nadal 2014

ELS GELATS I LES TORTUGUES CELEBREM LA FESTA DEL COLOR VERMELL

0

Ha vingut a la nostra classe la Bruixa Coloraina! Quina sorpresa!!!! Ja fa dies va venir a portar-nos el color vermell a la classe perquè el treballéssim i com que ho hem fet també ens ha organitzat aquesta festa!!!
Havíem de venir vestits amb alguna cosa de color vermell, ens vam maquillar, vam veure aigua vermella i vam menjar pa amb tomàquet i xoriç i uns bols de gelatina vermella!!! Ens vam llepar els dits!
Ens ho vam passar molt bé fent màgia i ballant! Mireu quines fotos que hem fet!!!

CONCERT NADALES 2014 EN DIRECTE

0

A partir de les 14:30 hores, podreu veure la actuació de les nadales en directe dels alumnes de la escola Sant Josep.

POSTAL COMPARTIDA 2014-15

0

Ja tenim totes les postals compartides. Aquí les podeu veure:

ÚLTIM DIA DE PISCINA A CICLE MITJÀ

0

El passat dijous va ser l’últim dia de piscina d’aquest curs dels alumnes de cicle mitjà. Ens ho vam passar d’allò més bé.

Aquí teniu les fotos.

UNA IGUANA A LA CLASSE DE LES IGUANES-1rB

0

Dilluns, 1 de desembre, vam rebre la visita del Joaquín i la seva iguana. Som la classe de les iguanes i estem aprenen moltes coses d’aquests animals. El Joaquín ens va explicar moltes coses més i va contestar totes les nostres preguntes. També vam poder tocar la iguana i vam comprovar que és un animal de sang freda. La iguana estava mudant i ens va deixar de record la pell de quatre punxes de la seva cresta.
La classe de les salamandres no s’ho van voler perdre i van venir a compartir amb nosaltres aquesta visita tan especial.

Mireu quines fotos més maques!