Festa fi de curs a P5

0

Els alumnes de P5 vam acomiadar l´últim dia del curs amb la festa de l´aigua i de l´escuma!!!!

FESTA DE L’AIGUA A P3 I P4

FESTA DEL COLOR GROC A P3

FESTA D’AIGUA I ESCUMA DE FI DE CURS

0

Els alumnes de l’escola hem celebrat la fi de curs amb una festa d’aigua i escuma.
Podeu gaudir del vídeo

COMIAT

0

La Vicky ens adreça una carta de comiat de l’escola. La nostra inigualable directora ens deixa per emprendre una nova etapa en la seva vida laboral.

Només ens queda donar-te un etern agraïment per haver deixat la teva empremta en cadascun de nosaltres, i per regalar-nos els teus somriures i la teva alegria per entendre un camí que hem pogut compartir, un camí anomenat vida.

Gràcies, gràcies i un milió de gràcies!

T’estimem de tot cor :)

Carta Comiat Vicky by ceipsantjosep

FESTA DE LA POR A P4

0

Durant aquest últim trimestre hem estat treballant el sentiment de la por. Hem fet moltes activitats a la classe però per tancar el tema, hem fet una gran festa! Mireu quines disfresses de por ens hem posat! Ens ho hem passat molt bé!

VÍDEOS CANTANTA 4t 2016

0

Vídeos editats pel Grup de Mestres de Música del Baix Llobregat de la Cantata realitzada per diferents escoles aquest curs.

VÍDEO PROJECTE EMPRENEDORIA 5è

0

Vídeo realitzat pel ACA Sant Vicenç Televisió sobre el projecte d’emprenedoria dels alumnes de 5è

PASSANT EL DIA AL PARC GÜELL

0

Els nostres alumnes de sisè, van anar al Parc Güell. Allà van fer un munt d’entrevistes en anglès als turistes i van aprendre moltes coses sobre en Gaudí!

GOS PIGALL A P3 I P4

0

Avui els nens i nenes de la classe dels Gossos han tingut una visita molt especial! Ha vingut la Lucía amb la seva gosseta Lua. Ens han convidat a tots a veure-la! La Lua és una gossa molt especial, és un gos guia. La Lucía no hi veu i necessita l’ajuda de la Lua per poder caminar i fer moltes altres coses! La Lua ha hagut d’aprendre a fer moltes coses i a portar-se molt bé als llocs on hi ha molta gent. La Lucía ens ha explicat que si trobem pel carrer un gos com la Lua mai li hem de donar menjar ni tocar-lo, ja que estan treballant i els podríem despistar.