CARNAVAL A P4

0

Com cada any el Rei Carnestoltes ens dóna unes ordres per seguir durant la setmana del Carnaval! Aquí teniu les fotos d’aquestes! Ens ho hem passat molt bé!

TALLS AL TRÀNSIT DELS CARRERS DE L’ESCOLA

0

El departament de mobilitat de l’Ajuntament en ha comunicat per fer difusió que els propers dies dimarts 16, dimecres 17 i dijous 18 de febrer es faran talls de carrers al voltant de l’escola (Travessera de Barcelona, Carrer Benicarló, Av. Ferrocarril), que afectaran la circulació de vehicles.

El carrer Travessera de Barcelona restarà totalment tallada a la circulació.

Des de l’Ajuntament es demana fer el possible per venir a l’escola caminant aquests dies.

Gràcies

CARNAVAL 2015

0

La setmana passada vam celebrar l’arribada del Carnestoltes i el divendres vam realitzar la Rua pel carrers del voltant de l’escola. Volem felicitar a les famílies per les disfresses tan elaborades i divertides que van crear.

Aquí podeu gaudir de l’arribada del Carnestoltes i de les fotos de la desfilada del divendres.

EL PLANTER DE 3r

0

La setmana passada les classes de 3rA i 3rB vam plantar en uns planters tomàquets i pebrots. Vam posar la terra, la llavor, l’adob i els vam regar.

Aquí podreu anar seguint l’evolució de les plantes.

3r VISITA LA BIBLIOTECA LES VOLTES

0

El passat dimecres l’alumnat de 3r va visitar la biblioteca Les Voltes per aprendre el funcionament d’una biblioteca pública.

Va ser una visita interessant i lúdica.

També ens van dir un enllaç per poder jugar a la vegada que aprendre com funcionen les biblioteques.

DESCOBREIX EL JOC DE LES BIBLIOTEQUES

TALLER DIGITAL CICLE SUPERIOR GRUP 2

0

Ja podeu gaudir de les creacions realitzades al taller digital de programació pel grup 2.

Proveu-les, jugueu i comenteu que us han semblat en aquest mateix article.

ACTIVITATS SCRATCH TALLER DIGITAL CICLE SUPERIOR GRUP 2

grup 2 taller digital

7

grup 2

ELS ALUMNES DELEGATS PLANTEN UN PETIT HORT PER L’ESCOLA

0

Dijous, 21 de gener, dins de la programació d’activitats de la Festa Major d’Hivern de Sant Vicenç dels Horts, els alumnes delegats de l’escola, de P5 a 6è, van anar a Ca N’Aragall a plantar un petit hort per l’escola.
Quan van arribar ja ho tenien tot preparat, una caixa de cultiu, les eines, el planter i les regadores.
Seguin les instruccions d’un pagès expert, van fer els solcs, van plantar el planter i van regar. Quan acabi la Fira, portaran la caixa de cultiu a l’escola perquè la seguim cuidant.
Si tenim cura del nostre petit hortet, un bon dia podrem collir-ne els seus fruits: pèsols, cebes, coliflor, enciam, bledes i espinacs.

RACONS DE JOC A P3

0

A p3 aprenem moltes coses jugant en els nostres racons de joc! Tenim el racó de construccions, de granja, de cotxes, plastilina, pissarra, metges, caseta, botiga i perruqueria…

EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS DE L’HIVERN A P3