POSTAL COMPARTIDA 2014-15

0

Ja tenim totes les postals compartides. Aquí les podeu veure:

ÚLTIM DIA DE PISCINA A CICLE MITJÀ

0

El passat dijous va ser l’últim dia de piscina d’aquest curs dels alumnes de cicle mitjà. Ens ho vam passar d’allò més bé.

Aquí teniu les fotos.

UNA IGUANA A LA CLASSE DE LES IGUANES-1rB

0

Dilluns, 1 de desembre, vam rebre la visita del Joaquín i la seva iguana. Som la classe de les iguanes i estem aprenen moltes coses d’aquests animals. El Joaquín ens va explicar moltes coses més i va contestar totes les nostres preguntes. També vam poder tocar la iguana i vam comprovar que és un animal de sang freda. La iguana estava mudant i ens va deixar de record la pell de quatre punxes de la seva cresta.
La classe de les salamandres no s’ho van voler perdre i van venir a compartir amb nosaltres aquesta visita tan especial.

Mireu quines fotos més maques!

VÍDEO CONCERT DIA DE LA MÚSICA

0

Ja podeu gaudir dels vídeos del concert del dia de la música.

DIA DE LA MÚSICA 2014

1

El passat divendres 21 de novembre els alumnes de l’escola vam gaudir al gimnàs d’un concert amb motiu del dia de la música.

Aquí teniu les fotos, en breu podreu gaudir dels vídeos.

ELS NENS/ES DE P3 ANEM A CAN COLL

0

Els Gelats i les Tortugues hem fet la nostra primera sortida de l’escola! Hem anat al Bosc de Collserola, a Can Coll!
A la classe hem estat treballant tot el passa al bosc a la tardor, que els hi passa a les fulles, als arbres, als bolets… Anar a veure-ho és la millor manera de aprendre! Heu vist quin mural de fotos vam fer del bosc a la tardor a l’escola?
Un cop vam arribar, vam fer una passejada pel bosc buscant tot allò que ens cridés l’atenció! Pinyes, fulles, bolets, troncs dels arbres…teníem lupes per poder veure-ho tot millor! Vam caminar molt però la veritat és que ens va agradar molt tot el que vam veure, tocar, escoltar i olorar.
Després vam dinar tots junts i vam jugar fins que va venir l’autocar! Per ser la nostra primera sortida, ha estat tot un èxit!

VISITA A LA BIBLIOTECA LES VOLTES-1r

0

El passat 12 de novembre, les salamandres i les iguanes vam fer una visita a la biblioteca Les Voltes.
Ens van explicar com està organitzada la biblioteca i què cal fer per agafar llibres, dvd, jocs, en préstec. La bibliotecària ens va explicar dos contes que ens van agradar molt i ens va presentar la mascota de la biblioteca, l’Avel·lí. També vam tenir una bona estona per veure contes. Ens vam portar tan bé que ens van regalar un conte a cadascú de nosaltres i ens van deixar en préstec uns quants llibres per l’aula. Molt aviat tindrem el carnet de biblioteca dels alumnes que el van sol·licitar.
La biblioteca Les Voltes està lluny de l’escola, a l’altra banda del poble, però vam fer el recorregut sense problemes amb l’ajuda de les mares voluntàries i dels nostres agents cívics.
Aquí teniu les fotografies que van fer:

1rA:

1rB:

SORTIDES ESCOLARS CURS 2014/15

0

Ja podeu veure a relació de sortides escolars previstes per aquest curs. Encara no hi tenim dates definitives d’algunes sortides però poc a poc mirarem d’anar actualitzant les dates.

SORTIDES 2014/15

També podeu accedir a aquesta informació des de l’apartat de SECRETARIA i a WEB D’INTERÉS

EXCURSIÓ A CAN MAS P4

0

El passat dimarts vam anar d’excursió a una granja “Can Mas”
Allà vam poder estar amb molts animals de granja, vam fer una passejada pel bosc buscant romaní, herbetes i alguns arbres fruiters com el caquier. També vam fer un taller de galetes, que estaben boníssimes!!! Les heu tastat??

EXPERIMENT: SURA O S’ENFONSA P4

0

Hem fet un altre experiment!!!
Aquest cop hem descobert que hi ha coses que suren i d’altres que s’enfonsen… perquè succeeix?
Us deixem unes imatges