GOS POLICIA I BOMBER A P3 I P4

0

Hem tingut la sort de comptar amb la visita d’uns gossos bombers i policies de la Unitat de Rescat Canina a p3 i p4. Va ser espectacular!

P4 LA FESTA DEL COLOR ROSA I LILA

0

Ha tornat la Bruixa Coloraina a la classe de P4! Aquest cop hem celebrat la festa del color rosa i del color lila, els colors que hem estat treballant a la Primavera!!
Vam fer coses molt divertides, vam pintar amb remolatxa i quina sorpresa! Pintava de color lila!!
La Bruixa va venir carregada amb una bossa molt dolça…Estava plena de “xuxes” de color rosa! Per llepar-nos els dits! Ens ho hem passat molt bé!

P3 PINTEM AMB XOCOLATA

0

P3 PINTEM AMB GLAÇONS DE COLORS!

SORTIDA P3 COLÒNIA GÜELL

SETMANA CULTURAL A P3 I P4

CONTA CONTES

BERENAR LITERARI

CENTRE CÍVIC P4

GIMCANA

INTERCANVI LLIBRES P3

INTERCANVI LLIBRES P4

TEATRE FAMÍLIES

TALLERS FAMÍLIES

CICLE INICIAL A LES JORNADES D’ATLETISME

0

Dimarts, el bon temps ens va permetre participar a la Jornada d’atletisme organitzada des de l’ajuntament. Com cada any ens vam trobar amb nens i nenes de les altres escoles del poble per participar en les diferents proves d’atletisme: curses, salts i llançaments. Vam quedar esgotats, però encara ens van quedar forces per anar a dinar a un parc proper i per continuar jugant sense parar.

1rA:

1rB:

2nA:

2nB:

EXCURSIÓ AL CENTRE D’APROPAMENT A LA NATURA (CAN)-2N

0

Dilluns va ser un genial pels voltors i els gamarussos de 2n. Vam gaudir d’un dia esplèndid, no va faltar ningú, vam observar i tocar un munt d’animals, vam aprendre un munt de coses i ens ho vam passar súper bé!

Vam fer moltes fotografies! Mireu, mireu!

TALLER DE SANT JORDI A LA BIBLIOTECA

0

El passat 22 d’abril, les nostres voluntàries de biblioteca dels Salesians de Sant Vicenç amb la col·laboració de la Joana (responsable de la biblioteca en horari extraescolar), van organitzar uns tallers de Sant Jordi que van fer passar una bona estona als nens i nenes que hi van participar. Van fer uns dracs molt divertits i uns punts de llibre molt originals.
Moltes gràcies a totes!

TALLER DIGITAL CICLE SUPERIOR GRUP 4

0

Ja podeu gaudir de les creacions dels companys de 5è i 6è al taller digital realitzat amb l’Scratch. Cliqueu a la imatge i comenteu que us semblen.