P4 PLATEM LLENTIES

P4 ha plantat llenties!
En aquests dies hem pogut observar com des d’una llavor com és la llentia, en poc temps han crescut les arrels i després les tijes amb les fulles.
Ens ha sorprès molt els canvis que han fet les nostres plantes i hem tingut molta cura de regar-les però no d’inundar-les en aigua!
Esperem que a casa també hi tingueu tanta cura, a veure si algún dia podem fer un bon menjar de les llenties que hem plantat!!!
Us deixem unes imatges

A P3 SOM ARTISTES!!!

0

A les nostres classes ha aparegut una nova figura geomètrica, el quadrat. Estem treballant aquesta figura amb activitats molt divertides!! Hem conegut al Mondrian, un pintor que a la seva obra plasmava molts quadrats! Nosaltres no podíem ser menys, així que ens hem pujat les mànigues i hem representat una obra seva! Ha estat genial! Fins i tot hem fet una inauguració!! Si voleu veure la nostra obra artística està penjada al passadís, al costat de la biblioteca!

P3 FA FOTOCÒPIES DE LES MANS!!

0

Mireu quina activitat més divertida hem fet! Ens hem fotocopiat les mans! La Luci ens ha ajudat a fer-ho i ens ha ensenyat com funciona la màquina que ens prepara les feinetes! Ha estat tota una aventura pujar al seu despatx i posar les mans dins de la màquina! Després perquè la fotocòpia quedés més bonica, hem pintat les nostres mans amb aquarel·les! Mireu! El resultat ha estat magnífic!!

P3A

P3B

CARNAVAL A P3!!

0

Que bé ens ho hem passat la setmana de Carnestoltes!! El Rei Carnestoltes va venir a l’escola i ens va donar unes ordres que havíem de complir cada dia!! Cara pintada, pijama o samarreta de dibuixos animats, una capa i de Barrufets!!! Mireu que divertits que estem!

Experiment amb l’olor P3

0

Els nens i nenes de P3 estem experimentant amb els nostres sentits, i aquest cop ho hem fet amb l’olor!
Ens ho hem passat molt bé! tot i que en algun pot hi havia olors que no ens han agradat massa!
Ens ha costat una mica endevinar que hi havia, però al final ho hem fet molt bé!!!
Mireu quines fotos hem fet!

P3A

P3B

CARNAVAL A P4

0

Aquí teniu les fotos d’aquests dies de carnaval!
hem complert totes les ordres que ens ha dit el carnestoltes i ens ho hem passat molt bé !
Mireu mireu!!

ELS NENS I NENES DE 4t. HEM VISITAT L’AJUNTAMENT!!

0

El dia 17 de febrer, els nens i nenes de 4t vam anar a visitar l’ajuntament. La Marcelina ens va explicar els orígens del nostre poble i ens va ensenyar algunes de les dependències de la casa de la Vila. Després ens va rebre el nostre alcalde, l’Oriol Jonqueres, que va respondre molt amablement a totes les nostres preguntes.

VÍDEOS CARNAVAL 2015

0

Ja tenim els vídeos dels balls de la festa de Carnaval! Felicitats a les famílies, alumnes i mestres per fer-ho possible.

SETMANA DE CARNAVAL A 1R

0

Ja hem acomiadat en Carnestoltes! Ha estat una setmana molt mogudeta!
Moltes felicitats a les famílies, els nens i les nenes estaven guapíssims!
Veieu, veieu les fotos!

Les ordres d’en Carnestoltes:

La festa de carnaval:

EN CARNESTOLTES HA ARRIBAT A LA NOSTRA ESCOLA!

1

En Carnestoltes ja arribat a la nostra escola. Dilluns, de bon matí, el vam rebre amb molta alegria!
Els alumnes de 6è li van preparar una benvinguda molt especial amb molt de ritme i el van acompanyar per tota l’escola per anunciar la seva arribada. Un pregoner molt divertit va ser l’encarregat de llegir el pregó d’en Carnestoltes. Déu n’hi do les ordres que ens va deixar!

Mireu, mireu, què bé ens ho vam passar!