1r. visita el museu egipci de Barcelona

0

Fa uns dies els alumnes de 1r. vam visitar el museu egipci de Barcelona. Vam aprendre moltes coses de la vida i costums dels egipcis, i a més vam gaudir d´un taller de momificació.
Ja podeu gaudir de les fotos!!!

1rA

1rB

4t visita l’Ajuntament

0

Els alumnes de 4t hem anat a l’ajuntament i ens ha rebut l’alcaldessa. Hem pogut fer preguntes que havíem preparat, però no totes per manca de temps. Hem après moltes coses de la història del nostre poble i ens ha agradat molt!!

NADAL A P3 I P4

0

Aquí teniu les fotos de Nadal de P3 i P4!

Arribada Tió P3

Obrim els regals de reis P3

Arribada tió P4

Obrim regals de reis de P4

P3 i P4 caguem el tió

P3 PINTEM AMB SAFRÀ

0

A la classe estem treballant en conte de Patufet i no sabíem que era el safrà! La mare del Patufet el fa anar a la botiga a comprar-ne però amb el dibuix no teniem clar que era el safrà. Hem portat safrà a la classe, l’hem mirat, l’hem olorat, l’hem tocat però….sabeu quina ha estat la nostra sorpresa? el safrà pinta si el barregem amb aigua! Mireu quin mural hem fet!

P3 EXPERIMENTEM BUFANT

0

Per parlar correctament és molt important fer exercicis per preparar be i madurar tot el nostre sistema fonològic.
Avui a la classe hem fet un experiment de bufar. Ens hem posat uns serrells i havíem d’aixecar-los només amb l’aire de la boca! Hem rigut molt!

P3 EXPERIMENTEM AMB ELS COLORS DE L’HIVERN

0

Hem pintat amb els colors de l’hivern, però d’una manera una mica especial! Aquest cop no hem fet servir pinzells, ho hem fet amb les mans i amb els ulls tapats! Mireu com hem gaudit!

P3 VA A CAN COLL

0

Després d’algun problema per penjar fotos aquí teniu les de la sortida de la tardor a Can Coll, a Collserola!
En aquesta sortida vam treballar els nostres sentits i els vam aplicar en les diferents activitats que vam fer a la sortida. Ens ho vam passar molt bé fent una passejada pel bosc amb unes lupes! Vam veure una petita pel·lícula dels animals que viuen a Collserola i després vam jugar amb tubs per mirar per dins! Mireu quines fotos vam fer!

PREINSCRIPCIONS 2017-2018

Els oficis a 1r.

0

Ja fa uns dies els alumnes de 1r. vam començar a l´àrea de medi social el tema dels oficis. Per aprofundir i saber-ne més sobre el tema, hem convidat a venir a l´escola a pares i mares voluntaris a que ens expliquessin en què treballen i en què consisteix la seva professió.
Us deixem un recull de fotos del que ha estat l´activitat.

Moltes gràcies per la vostra col-laboració!!!

FOTOS CARNAVAL 2017

0

Ja podeu gaudir de les fotos dels balls del Carnaval d’aquest curs.