SALÓ DEL CÒMIC

0

Els alumnes del Cicle Mitjà hem visitat el Saló del Còmic de Barcelona i ens ha encantat!

SETMANA CULTURAL P3 I P4

0

Durant la Setmana Cultural els nens i nenes de P3 i P4 hem estat fent moltes activitats! Aquí teniu un recull de fotos de tot el que hem estat fent aquests dies!

ELS NENS/ES DE 5è ENS EXPLIQUEN CONTES

P4 VA AL CASAL CÍVIC
P4A

P4B

DEMOSTRACIÓ DE LA CANTATA PER PART DELS NENS/ES DE 4rt

INTERCANVI DE LLIBRES I BERENAR LITERARI P3

INTERCANVI DE LLIBRES I BERENAR LITERARI P4

TALLERS AMB FAMÍLIES P3 I P4

TEATRE FAMÍLIES

SORTIDA COPERAUTO P4

0

Els nens i les nenes de P4 hem anat a visitar un taller mecànic. Hem anat al taller Coperauto. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses. Ens han ensenyat com es pinten els cotxes, com canvien les rodes, els elevadors dels cotxes, les eines que es fan servir i moltes coses més! Mireu quines fotos hem fet!

EXPERIMENTS A P4

0

Hem fet ampolles d’aigua de colors! Ens ho hem passat molt bé!

SORTIDA SUPERHEROIS P3 I P4

0

Els nens i nenes de P3 i P4 hem anat a la Colònia Güell a fer unes activitats de SuperHerois. Ens ho vam passar molt bé fent barreges màgiques per agafar força i transportar pedres molt grans, vam fer circuits molt difícils, vam veure begudes de SuperHerois i vam fer una gimcana! Mireu quines fotos vam fer!

Experiments a 3r

0

Els nens i nenes de tercer estem estudiant la matèria i els canvis que es poden produir en ella.
Un d’aquests canvis es poden produir per una reacció química com la que hem pogut experimentar.
Hem barrejat vinagre amb bicarbonat i mireu que ha passat…
S’ha inflat el globus!
Sabeu perquè? Pel diòxid de carboni que s’ha produit de la reacció química.
Ens ha agradat i ens ha sorprés molt!

EXPERIMENTS A P4

0

A la classe hem fet una mena de plastilina diferent! Hem barrejat farina i oli corporal i mireu quina massa ha sortit! Hem estat fent figures!

ELS ALUMNES DE 4t VISITEN L’AJUNTAMENT

0

Els alumnes de 4t han anat a l’ajuntament i han rebut una extensa explicació dels orígens de Sant Vicenç dels Horts. Després han estat rebuts a la sala de plens per l’alcaldessa, la Maite Aymerich, i han pogut fer totes les preguntes que havien preparat.

Us deixem unes imatges.

DANSES CARNAVAL 2018

0

Ja podeu gaudir de les danses de Carnaval d’aquest curs.

CONTACONTES GRUPS DE LECTURA 1R-2N

0

Un curs més donem per acabada l’activitat dels Contacontes en els grups de lectura. Els familiars voluntaris, al llarg del primer i segon trimestre, han llegit els contes que han triat als diferents grups de lectura i han servit de model lector per els nostres alumnes de 1r i 2n. Dijous,24 de març, els vam fer un reconeixement per la seva col·laboració desinteresada. Moltes gràcies Contacontes!