Sortida al bosc El Cabirol. P5

0

El passat 8 de novembre els nens i nenes de la classe de les estrelles de mar i dels taurons vam anar al bosc d´El Cabirol on vam gaudir de diferents activitats relacionades amb els 5 sentits i envoltats d´un entorn de tardor.
Aqui us deixem un recull de fotos que esperem us agradin.

XERRADA ALIMENTACIÓ SALUDABLE A CASA “VET AQUÍ UN ÀPAT”

0

Aquest curs dintre de les actuacions de promoció dels hàbits saludables a l’escola, i concretament relacionat amb el projecte de consum de fruita i hortalisses engegat per la Generalitat, us convidem a una xerrada per a les famílies i docents impartida per una nutricionista-dietista.

Es tractaran temàtiques d’alimentació saludable durant una hora aproximadament.

Mitjançant històries basades en l’experiència diària s’obriran debats útils per a desenvolupar estratègies per introduir en els àpats diaris aliments que són freqüentment rebutjats pels nens i nenes.

Gràcies a aquests contes curts, les famílies aprendran noves estratègies per inculcar bons hàbits alimentaris als més joves de la casa.

A més, l’última part de la  sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de cóm preparar una recepta que podran tastar insitu.

La xerrada està programada el dimarts 27 de novembre del 2018 a les 16:15h.

A fi de preveure la afluència, l’espai adient per realitzar la xerrada, i el servei d’acollida pels infants des de P3 a 2n serà imprescindible apuntar-se mitjançant el següent formulari o a consergeria de l’escola.

La data màxima per realitzar la inscripció és el dijous 22 de novembre.

Us convidem i animem a que vingueu a la xerrada i agraïm la vostra atenció.

PRESENTACIÓ CANDIDATURES CONSELL ESCOLAR 2018 PARES I MARES

Benvolgudes famílies,

Les candidatures presentades i aprovades per les eleccions al Consell Escolar 2018 del sector pares i mares són les següents:

Us recordem que les eleccions se celebraran el dimecres 28 de novembre en aquests horaris:

• 9:00 – 9:30h
  • 12:00 – 13:00h
  • 16:00 – 18:00h

Des de la Direcció del centre i com a President del Consell Escolar, els convido a participar en aquestes eleccions donant, amb el seu vot, suport als candidats.

Recordeu que només podreu votar a dues candidatures.

BERENAR DE TARDOR I CASTANYADA, P5-1R-2N

0

Aquest curs sí sembla que som a la tardor! Quin fred!
Com cada any, hem preparat un bon berenar de tardor, amb macedònia, coca i panellets i ens hem reunit al pati per menjar-lo tots plegats.
L’endemà, el dia de La Castanyada, vam rebre la visita de tres castanyeres molt simpàtiques que ens van obsequiar amb castanyes després de quedar bocabadades en veure les nostres danses. La pluja no va permetre que els familiars ens poguéssiu acompanyar, però aquí teniu un munt de fotografies de tot plegat. Gaudiu-les!

P5:
P5A:

P5B:

FESTA DE LA CASTANYADA

PRIMER:

FESTA DE LA CASTANYADA:

SEGON:
2NA:

2NB:

FESTA DE LA CASTANYADA:
2NA

2NB

3r BIBLIOTECA LES VOLTES

0

Avui, dimecres 7 de novembre, els alumnes de 3r hem anat a visitar la biblioteca Les Voltes. Ens han ensenyat les normes i el funcionament per fer-ne ús. Ara ja sabem com i quan anar. Els llibres ens esperen amb els braços oberts!

3r al Poble Espanyol

0

Aquí us deixem unes imatges de la sortida dels nens i nenes de 3r al Poble Espanyol. Van treballar com autèntics artesans la tècnica d’esmalt al foc i van fer uns penjolls ben macos.

DANSES CASTANYADA 2018

Ja podeu gaudir de les danses de la festa de la Castanyada 2018

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

0

Avui dilluns s’ha iniciat el procés de renovació parcials dels membres del Consell Escolar. Per aquest motiu convoquem eleccions per a la renovació en el sector de pares i mares del nostre Consell.

Us animem a que participeu activament del procés i presenteu les vostres candidatures.

CALENDARI ELECTORAL 2018

Dilluns 5 de novembre:

• Al tauló d’anuncis de l’entrada principal estarà el cens de pares i mares del centre.
  • Els interessats en presentar-se com a candidatshan de portar una foto de carnet i presentar la seva candidatura a direcció.
  • Els interessats en presentar-se com a supervisor/ahan d’omplir una sol·licitud a direcció.

Dimarts 6 de novembre:

• Inici període reclamacions al cens electoral.

Divendres 9 de novembre:

• Confecció i sorteig de vocals i secretari meses electorals. (Sala de mestres 16h)
  • Últim dia reclamacions al cens electoral.

Dimarts 13 de novembre:

• Constitució meses electorals.

Dimecres 14 de novembre:

• Publicació resolucions reclamacions al cens electoral.
  • Publicació definitiva cens electoral.

Dijous 15 de novembre:

• Últim dia presentació candidatures.

Divendres 16 de novembre:

• Publicació candidatures.

Dijous 22 de novembre:

• Últim dia presentació sol·licituds supervisors.

Dimecres 28 de novembre:

• Jornada Electoral (Biblioteca):
    • 9:00 – 9:30h
    • 12:00 – 13h
    • 16:00 – 18:00h

Dijous 29 de novembre:

• Publicació Resultats

FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR

INFORMACIONS CONSELL ESCOLAR

Ja tenim Hort a l’escola!!!

0

Els alumnes de 3r ja hem plantat “els puerros” al recent estrenat hort de l’escola. Anirem fent el seguiment del seu creixement i a veure si per Nadals els podem collir i menjar-los!!! Us deixem unes imatges perquè veieu que som uns grans pagesos!

BEE BOTS AL CICLE MITJÀ

0

Al cicle Mitjà hem fet una sessió amb els Bee Bots, unes petites abelles que ens han divertit moltíssim!!! Hem après orientació espacial i hem programat seqüències de moviments. Ens ho hem passat súper bé!