ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

0

Avui dilluns s’ha iniciat el procés de renovació parcials dels membres del Consell Escolar. Per aquest motiu convoquem eleccions per a la renovació en el sector de pares i mares del nostre Consell.

Us animem a que participeu activament del procés i presenteu les vostres candidatures.

CALENDARI ELECTORAL 2018

Dilluns 5 de novembre:

• Al tauló d’anuncis de l’entrada principal estarà el cens de pares i mares del centre.
  • Els interessats en presentar-se com a candidatshan de portar una foto de carnet i presentar la seva candidatura a direcció.
  • Els interessats en presentar-se com a supervisor/ahan d’omplir una sol·licitud a direcció.

Dimarts 6 de novembre:

• Inici període reclamacions al cens electoral.

Divendres 9 de novembre:

• Confecció i sorteig de vocals i secretari meses electorals. (Sala de mestres 16h)
  • Últim dia reclamacions al cens electoral.

Dimarts 13 de novembre:

• Constitució meses electorals.

Dimecres 14 de novembre:

• Publicació resolucions reclamacions al cens electoral.
  • Publicació definitiva cens electoral.

Dijous 15 de novembre:

• Últim dia presentació candidatures.

Divendres 16 de novembre:

• Publicació candidatures.

Dijous 22 de novembre:

• Últim dia presentació sol·licituds supervisors.

Dimecres 28 de novembre:

• Jornada Electoral (Biblioteca):
    • 9:00 – 9:30h
    • 12:00 – 13h
    • 16:00 – 18:00h

Dijous 29 de novembre:

• Publicació Resultats

FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR

INFORMACIONS CONSELL ESCOLAR

BERENAR DE TARDOR I CASTANYADA, P5-1R-2N

0

Aquest curs sí sembla que som a la tardor! Quin fred!
Com cada any, hem preparat un bon berenar de tardor, amb macedònia, coca i panellets i ens hem reunit al pati per menjar-lo tots plegats.
L’endemà, el dia de La Castanyada, vam rebre la visita de tres castanyeres molt simpàtiques que ens van obsequiar amb castanyes després de quedar bocabadades en veure les nostres danses. La pluja no va permetre que els familiars ens poguéssiu acompanyar, però aquí teniu un munt de fotografies de tot plegat. Gaudiu-les!

P5:
P5A:

P5B:

FESTA DE LA CASTANYADA

PRIMER:

FESTA DE LA CASTANYADA:

SEGON:
2NA:

2NB:

FESTA DE LA CASTANYADA:
2NA

2NB

3r BIBLIOTECA LES VOLTES

0

Avui, dimecres 7 de novembre, els alumnes de 3r hem anat a visitar la biblioteca Les Voltes. Ens han ensenyat les normes i el funcionament per fer-ne ús. Ara ja sabem com i quan anar. Els llibres ens esperen amb els braços oberts!

3r al Poble Espanyol

0

Aquí us deixem unes imatges de la sortida dels nens i nenes de 3r al Poble Espanyol. Van treballar com autèntics artesans la tècnica d’esmalt al foc i van fer uns penjolls ben macos.

DANSES CASTANYADA 2018

Ja podeu gaudir de les danses de la festa de la Castanyada 2018

Ja tenim Hort a l’escola!!!

0

Els alumnes de 3r ja hem plantat “els puerros” al recent estrenat hort de l’escola. Anirem fent el seguiment del seu creixement i a veure si per Nadals els podem collir i menjar-los!!! Us deixem unes imatges perquè veieu que som uns grans pagesos!

BEE BOTS AL CICLE MITJÀ

0

Al cicle Mitjà hem fet una sessió amb els Bee Bots, unes petites abelles que ens han divertit moltíssim!!! Hem après orientació espacial i hem programat seqüències de moviments. Ens ho hem passat súper bé!

Fem experiments a 4t

1

Aprofitant que estem estudiant a medi natural les plantes, hem fet un experiment molt xulo! Hem tenyit clavells i apis!
Mireu com es fa!

DOSSIER FAMÍLIES CURS ESCOLAR 2018-19

DOSSIER FAMÍLIES 2018-2019 ESCOLA SANT JOSEP

FOTOS P3 COCODRILS-GATS

0

Aquí us deixem un recull de fotos d’aquest curs! Bones vacances d’estiu!

CRARC

CAN COLL