SORTIDA COPERAUTO P4

0

Els nens i les nenes de P4 hem anat a visitar un taller mecànic. Hem anat al taller Coperauto. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses. Ens han ensenyat com es pinten els cotxes, com canvien les rodes, els elevadors dels cotxes, les eines que es fan servir i moltes coses més! Mireu quines fotos hem fet!

EXPERIMENTS A P4

0

Hem fet ampolles d’aigua de colors! Ens ho hem passat molt bé!

SORTIDA SUPERHEROIS P3 I P4

0

Els nens i nenes de P3 i P4 hem anat a la Colònia Güell a fer unes activitats de SuperHerois. Ens ho vam passar molt bé fent barreges màgiques per agafar força i transportar pedres molt grans, vam fer circuits molt difícils, vam veure begudes de SuperHerois i vam fer una gimcana! Mireu quines fotos vam fer!

Experiments a 3r

0

Els nens i nenes de tercer estem estudiant la matèria i els canvis que es poden produir en ella.
Un d’aquests canvis es poden produir per una reacció química com la que hem pogut experimentar.
Hem barrejat vinagre amb bicarbonat i mireu que ha passat…
S’ha inflat el globus!
Sabeu perquè? Pel diòxid de carboni que s’ha produit de la reacció química.
Ens ha agradat i ens ha sorprés molt!

EXPERIMENTS A P4

0

A la classe hem fet una mena de plastilina diferent! Hem barrejat farina i oli corporal i mireu quina massa ha sortit! Hem estat fent figures!

ELS ALUMNES DE 4t VISITEN L’AJUNTAMENT

0

Els alumnes de 4t han anat a l’ajuntament i han rebut una extensa explicació dels orígens de Sant Vicenç dels Horts. Després han estat rebuts a la sala de plens per l’alcaldessa, la Maite Aymerich, i han pogut fer totes les preguntes que havien preparat.

Us deixem unes imatges.

DANSES CARNAVAL 2018

0

Ja podeu gaudir de les danses de Carnaval d’aquest curs.

CONTACONTES GRUPS DE LECTURA 1R-2N

0

Un curs més donem per acabada l’activitat dels Contacontes en els grups de lectura. Els familiars voluntaris, al llarg del primer i segon trimestre, han llegit els contes que han triat als diferents grups de lectura i han servit de model lector per els nostres alumnes de 1r i 2n. Dijous,24 de març, els vam fer un reconeixement per la seva col·laboració desinteresada. Moltes gràcies Contacontes!

Triangles are in real life!

13

Hello!! Aquí teniu les presentacions que els alumnes de 5è hem fet a “Geometry” com a conclusió a tot el treball sobre els polígons (Polygons). Enjoy!!

Made with Padlet

Jornades d’Atletisme de CM

0

Els alumnes del Cicle Mitjà han participat a les 10es Jornades d’Atletisme que s’han organitzat al Camp de la Barruana.

Us deixem les imatges