EXTRAESCOLARS DE DANSA DE L’ESCOLA

0

Les alumnes de l’extraescolar de dansa de l’escola Sant Josep, van participar el passat dissabte 9 de maig a la 14na edició del Baixdance organitzada pel Pla Català d’esport, on van participar moltes escoles del Baix Llobregat. El grup es diu Girls Dance SJ y està format per 7 alumnes del centre. La experiència va ser molt bona i s’ ho van passar d’allò més bé!

Tornaran a ballar el 26 de juny, on es realitzarà el festival de fi de curs. Aquell dia mostraran totes les coreografies realitzades durant tot l’any. Esperem que ningú s’ ho perdi!

SORTIDA AL CRARC-1R

0

Avui els nens i les nenes de 1r hem anat a fer una visita al Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya. L’Albert, el Quim i la Isabel ens han acompanyat per les instal·lacions del Centre i ens han explicat un munt de coses que encara no sabíem d’aquests animals.
Ens ho hem passat molt bé!

HEM TROBAT UN OCELLET AL PATI D’INFANTIL

0

Fa uns dies vam trobar un ocellet molt petit al pati d’infantil. Era tan petit que encara no sabia volar ni tenia la força per fer-ho! El vam entrar a les classes i els Dinosaures li van regalar un niu que tenien a la seva classe perquè estigués més còmode. Primer no volia menjar però després li vam donar galetes amb llet amb una xeringa! Però…què podíem fer amb ell? I si el deixàvem al pati i se’l menjava un gat?
Finalment el vam portar a l’hospital veterinari del costat de l’escola i allà el cuidaran fins que pugui volar! Molta sort ocellet!!!

TEATRE 6è 2015

0

Ja podem gaudir de les funcions teatrals que els companys de 6è ens van oferir la setmana passada.

Felicitats a tothom que ho fa possible!

FOTOS TEATRE 6è 2015

0

Ja podeu gaudir de les fotos de les espectaculars representacions teatrals que els companys de 6è ens van oferir al teatre La Vicentina dins la 27a Mostra de Teatre Escolar.

6èA ens va representar “La Biblioteca de les mil portes” i 6èB “Fruitaland i el país del bon menjar“.

Felicitats per la vostra feina!

Mengem cireres del nostre arbre P4

P4A

P4B

ELS NENS I NENES DE P3 ANEM AL CRARC

0

Els nens i nenes de P3, hem anar d’excursió a Masquefa, al CRARC (Centre de recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya). Aquesta sortida ens ha agradat molt a tots, sobretot a la classe de les Tortugues ja que les estem treballant durant tot el curs! Ha estat magnífic poder veure tantes i tantes tortugues juntes i de diferents espècies! Les d’aigua, les de terra, tortugues molt grans, tortugues acabades de néixer i fins i tot una tortuga mossegadora! Ens va fer una mica de por! També vam veure dragons, cocodrils, serps, camaleons i algunes granotes! Ah! també vam donar de menjar a les tortugues d’aigua!
Vam dinar tots junts i vam jugar a un parc!!! Ens ho hem passat molt i molt bé! Mireu quines fotos hem fet!

MUSEU DEL FERROCARRIL A P4

P4A

P4B

POLSERES A P3!

0

L’Alex de la classe de les Tortugues ens ha fet un regal a tots els nens i nenes de la classe! L’altre dia l’Alex va anar a passejar per la platja amb la seva família i va trobar moltes petxines! Amb l’ajuda dels seus pares en ha fet una polsera a cada nen/a de la classe! Ens ha fet mola il·lusió rebre aquest regal! Moltes gràcies Alex i família per pensar en nosaltres!!

MURAL DE COLOR GROC A P3

0

A la classe de les Tortugues i els Gelats ha aparegut un color nou dins de les nostres caixes sorpresa! Ha aparegut el colot groc, segur que la Bruixa Coloraina en sap alguna cosa…
Nosaltres hem experimentat amb aquest color i hem fet murals entre tots!

P3A

P3B