LA GALLINA PONICANA ENS VISITA!!!

0

L’últim dia d’escola la Gallina ponicana ens va fer una visita molt especial, perquè era una gallina màgica, que ponia ous de xocolata!
Aquí us deixem unes imatges, esperem que us agradin!

REPRESENTACIÓ TEATRAL D’ALUMNES DE BATXILLERAT

0

Dijous, 10 d’abril, vam poder gaudir de la representació teatral que els alumnes de batxillerat de l’institut Gabriela Mistral van preparar per nosaltres. Van fer dues sessions, una pels alumnes de P3, P4 i P5 i una altra pels alumnes de 1r i 2n. Amb mímica, música i danses, van explicar un munt de contes que ens van agradar molt! Algunes mestres es van emocionar en retrobar-se amb exalumnes de l’escola. Què grans s’han fet!
Des de l’escola, volem felicitar als alumnes i als professors implicats en aquesta activitat. Gràcies a tots i a totes!

QUINA SORPRESA MÉS DOLÇA!

0

El darrer dia d’escola, abans de començar les vacances de setmana santa, la Judith, la nostra grangera, ens va portar la seva gallina, la gallina Ponicana. Es va escapar i la vam haver de buscar pel pati! Després de menjar una mica de blat de moro, la vam acompanyar al seu niu on després de cantar-li la seva cançó, va posar uns ous de xocolata gegants!

Aquí teniu les fotos que vam fer:
P3:

P5:

SORTIDA AL GRAN TEATRE DEL LICEU (P3, P4 I P5)

0

El passat 19 de març, els nens i les nenes de P3, P4 i P5 vam assistir a l’espectacle musical La casa flotant al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. Tothom va quedar bocabadat quan vam entrar per la porta de Les Rambles i vam pujar per l’escala principal recoberta amb una gran catifa vermella. Vam passar pel Saló dels Miralls, semblava un saló d’un palau! Ja dins de la sala principal, asseguts en unes butaques folrades de vellut vermell precioses, no podíem deixar de mirar aquí i allà, que gran tot, quines làmpades, quins guarniments!
L’espectacle va ser preciós. La música de Montsalvatge i Debussy acompanyaven de meravella la història de la Noè, una nena que va aconseguir salvar tots els animals de la Terra construint una gran Arca que els va protegir del gran diluvi.
Desprès de l’espectacle, vam anar a dinar al parc de la Ciutadella on vam poder jugar fins l’hora de la tornada. Vam passar un dia genial!

P3:

P4:

P5:

ELS NENS I NENES DE P4 SENTIM LA MÚSICA

0

Aprofitant que hem anat d’excursió al gran Liceu de Barcelona a veure una obra de teatre amb la banda sonora de Debussy, a la classe hem decidit saber que ens transmet la música.
Tot escoltant l’audició de “Claro de Luna” de Debussy, hem agafat el pinzell i hem deixat anar la nostra imaginació…aquest és el resultat de tot el que ens ha despertat aquesta música.

FEM DE PERIODISTES A RADIO SANT VICENÇ

0

El 18 de març els alumnes de 5è A i el dia 19 els alumnes de 5è B hem participat en una de les activitats que proposa l’ajuntament. Ens hem convertit en periodistes redactant per parelles les notícies relacionades amb les nostres Cooperatives, la Cooperativa Objectelandia i la Cooperativa Els Vicentins. N’hem redactat 10.

Ens ha agradat molt l’experiència. Us deixem l’enllaç per poder sentir les nostres notícies que s’han emès en directe.

https://enacast.com/radiosantvicenc/podcast/34644/    (5è A)

https://enacast.com/radiosantvicenc/historic/auladialcurs20122013   (5è B)

L’últim dia de piscina de 5è

3

Els alumnes de 5è A i B el dijous 13 de març vam acabar la piscina, i de quina manera!!!!

Vam poder jugar. Ens ho vam passar pipa Llengua a fora

FESTA DEL COLOR BLAU A P3

0

Els nens i les nenes de p3 hem estat treballant el color Blau. La Bruixa Coloraina que està molt contenta, ens ha vingut a veure i ens ha convidat a la festa del color blau.

Mireu que bé ens ho hem passat!!!!

Sortida al Cosmocaixa 4t

0

Els i les alumnes de 4t A i B vam anar al Cosmocaixa i vam aprendre moltes coses sobre l’Univers!!!

Cosmocaixa 4t II