PISCINA CM

0

Els alumnes del Cicle Mitjà han gaudit del darrer dia de piscina d’aquest curs.

Ha estat una sessió molt divertida amb jocs, coreografies i aquagym que ha fet que tots els nens i nenes ja estiguin esperant amb molta il·lusió les sessions de piscina del curs vinent. Aquí us deixem unes imatges…

Visita a la Biblioteca les Voltes 3r

0

Els alumnes de tercer hem tingut la sort de poder visitar la biblioteca del nostre poble. Ha sigut una estona molt enriquidora i divertida.
Ens han ensenyat el funcionament de la biblioteca, ens han presentat les activitats que fan i com podem fer el préstec de llibres i pel·lícules.
Després hem passat una bona estona mirant i llegint uns llibres molt divertits.
Segur que tornarem!

Types of angles

0

In year 5th we learned about types of angles. Angles can be: Acute, right, obtuse, straigh and full rotation.

We enjoyed a lot!!

4t al Parc Arqueològic-Mines de Gavà

0

Els alumnes de 4t hem visitat el Parc Arqueològic i les mines de Gavà. Hem fet d’arqueòlegs, hem viscut l’experiència de baixar a una mina i per últim hem fet un taller de joieria mineral on ens hem elaborat, nosaltres mateixos, un bonic i rústic penjoll.

En acabar l’activitat hem anat a dinar a un parc proper on ens hem divertit moltíssim!!!

Racons de matemàtiques a P4

0

A la classe treballem els números amb diferents materials. Aquí teniu una petita mostra d’alguns d’ells.

P4 fa les carpetes de plàstica

0

Els nens i les nenes de P4 hem fet les carpetes per poder portar cap a casa les feines de plàstica que hem estat fent a la classe!
Mireu que bé que ens ho hem passat fent esquitxades! Ha estat una plàstica molt divertida! Alguna gota de pintura s’ha escapat a les nostres sabates i als nostres cabells, però ens ho hem passat molt bé!

Castanyada 2017

0

Quan ve el temps de menjar castanyes….
Doncs tot i que el temps semblava que no ens acompanyés massa, els nens i nenes de l’escola Sant Josep vam celebrar la castanyada.
Durant els dies anteriors cada nivell va preparar unes danses estupendes per si venia a l’escola de la Senyora Castanyera.
La tarda del 31 d’octubre, resulta que del Montseny i del més enllà, van venir dues castanyeres ben carregades de castanyes torrades per a tots nosaltres, així que a manera d’agraïment els nens i les nenes els hi vam representar aquelles danses tant ben preparades.
Ens ho vam passar molt i molt bé acompanyats de la Carmeta i l’Antonieta, unes castanyeres molt eixerides, que els hi agraïm molt la seva visita.
MOLTES GRÀCIES CASTANYERES!!!

Sortida de 3r a la fàbrica Danone

0

Els nens i nenes de 3r vam gaudir d’un dia fantàstic a Parets del Vallès.

Vam visitar la fàbrica Danone, on vam aprendre el procés de fabricació dels iogurts. A més ens van obsequiar amb un lot de productes làctics boníssims!

Després vam anar a dinar al parc de la Linera.

ATURADA GENERAL DIMARTS 3 D’OCTUBRE

0

Comunicat del claustre de l’escola respecte l’aturada general del dimarts 3 d’octubre.

“Benvolgudes famílies,

Els sindicats de l’Ensenyament públic CCOO, UGT, USTEC, CGT i La Taula per la Democràcia han convocat una aturada  a nivell de tots els treballadors  i ciutadans/es de catalunya,  el proper dimarts dia 3 d’octubre. Convoquen a tota la societat, patronals, empresaris/es, sindicats, treballadors/es, autònoms, entitats, institucions i tots i totes les ciutadanes de Catalunya a una ATURADA DE PAÍS

Els punts reivindicatius són:

• Fer una crida al conjunt de la ciutadania de Catalunya, en la seva pluralitat i diversitat, a la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme, el respecte i no la intolerància.
  • Fer una resposta a la greu vulneració de drets i llibertats viscuts.

Us comuniquem que alguns  mestres de l’escola exerciran el seu dret d’aturada. Aquesta aturada la faran 15 mestres i 20 no faran. No es farà l’activitat de piscina els alumnes de 3r i 4t . El servei de menjador i les extraescolars  treballaran amb normalitat .

Tots els alumnes poden assistir a l’escola i estaran atesos, encara que per raons obvies no es podran fer amb normalitat seguint el temari de continguts.

Les famílies tenen el dret de decidir si els seus fills assisteixen o no a classes demà dia 3 d’octubre.

Disculpeu les molèsties ocasionades

Professorat  escola Sant Josep”

TREBALL DEL NOM A P4

0

Els Cotxes i els Policies estem treballant el nostre nom amb diferents materials! Mireu quines fotos hem fet!