les nostres mascotes

7:01 pm Projectes dels alumnes (1)

He pensat aprofitar una activitat de llengua que alhora va sortir a partir d’una altra activitat com era el regal de sant d’un nen de la classe que ens va voler ensenyar la seva mascota. A partir d’aquí vaig pensar que tots els que volguessin podien portar la seva mascota.

Es va parlar del tipus de mascota que teníem i la seva cura. A partir d’aquí es va derivar un treball de llengua i vam fer una fitxa “mèdica” (el tipus de fitxa que té un veterinari i que en poques paraules li ofereix una mica d’informació.   I un diagrama de barres (per calcular quina quantitat de nens de la classe tenien mascota) (diferents tipus de llenguatge a part de l’oral).

A part d’això el que em proposava era utilitzar diferent maquinari (càmera de fotos, video i projector)

Aquesta activitat va durar dues sessions.

A nivell organitzatiu vaig ser jo la que utilitzava el maquinari però a l’hora de fer la gravació de video, una alumna va ser l’encarregada de passar les fotos pel projector.

Penso que als nens els va agradar en general l’activitat i que el resultat va ser correcte.

foto-activitat.jpg

3 respostes
  1. mgarc692 :

    Data: 06 novembre 2008 @ 13:53

    Hola Dolors, et recordo un parell de cosetes per fer abans de dimecres vinent:
    – Ampliar el text que apareix al bloc (explica una mica de què va el teu projecte o activitat i com va anar).
    – Entra al google docs, a la teva fitxa de l’activitat i fes un parell de cosetes:
    1. Acaba d’emplenar els camps que estan buits.
    2. En l’apartat d’enllaços al projecte posa la següent adreça:
    http://blocs.xtec.cat/ceipsantjordi/2008/11/05/les-nostres-mascotes/
    És la que correspon al teu projecte dins del bloc (si t’hi fixes és la que surt a la barra d’adreces del navegador d’internet).

    Ànims que estàs fent bona feina!!!

    Si tens dubtes pregunta’m quan vulguis.

  2. Miquel :

    Data: 14 novembre 2008 @ 14:40

    Molt bé Dolors!! Bona feina!!

    Veus que no és tan dificil? -jejeje-

  3. CRP Selva I :

    Data: 03 desembre 2008 @ 18:28

    Segur que als nanos els ha agradat més les mascotes que les TIC, però segur que també hi han ajudat…

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Tingueu en compte: La moderació de comentaris està habilitada i pot retardar el vostre comentari. No hi ha necessitat de reenviar el vostre comentari.

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat