Escola verda!!!

logo Si cliqueu en el logotip, podreu descobrir en què consisteixel projecte en en que ens hem endinsat la nostra escola!!!!

CURS 14-15

La Comissió verda al llarg del curs ha programat la celebració de diferents diades per tal d’ anar sensibilitzant-nos cap a una societat més sostenible; diada d’ anar a peu a l’ escola, dia de l’ aigua i dia del medi ambient. En aquestes celebracions hem intentat programar activitats vinculades al currículum i ambientar amb el seu recull el racó d’ Escola Verda.
A més de fer els comitès ambientals on els diferents representants de l’ alumnat exposen les seves propostes i la memòria del curs, la nostra tasca és també donar a conèixer el que fem i per tant una forma que creiem adient és la publicació al nostre blog d’ escola. No fa masses dies vàrem publicar també L’ apadrinament del Parc. Amb la feina feta i a les portes de l’ estiu que comença us desitgem a tots i totes molt bones vacances.

Per finalitzar els Projecte de l’ aigua , vam anar a visitar el Dipòsit de Cal Marxant, per veure com s’ enmagatzema l’ aigua de Torà i quins tractaments s´hi fan. Ens ho va explicar molt amablement el para de l’ Issac.

Ja hem arribat al final de curs i com cada any anem a la parc. Enguany amb la novetat que des de l’escola hem decidit “APADRINAR EL PARC”. És a dir, des del comitè ambiental es va fer saber al consell escolar que ens comprometíem a cuidar del nostre parc, el parc del poble,a respectar-lo, a mantenir-lo net i a fer-ne conscient a tothom i a nosaltres mateixos que n’hem de tenir cura ja que és de TOTS!!

Doncs per tant quina millora manera de començar , que anar al parc i conèixer-lo tot fent una sèrie d’activitats per cicles. Els alumnes d’EI, han mirat quins gronxadors hi tenim i en quin estat estan. Els alumnes de CI han observat i recollit diferents tipus de fulles, segons els arbres. ELs de CM han mesurat el perímetre del tronc d’alguns arbres i els alumnes de CS, han mesurat la superfície del parc. Aqui en teniu una petita mostra.