APADRINEM EL PARC

Ja hem arribat al final de curs i com cada any anem a la parc. Enguany amb la novetat que des de l’escola hem decidit “APADRINAR EL PARC”. És a dir, des del comitè ambiental es va fer saber al consell escolar que ens comprometíem a cuidar del nostre parc, el parc del poble,a respectar-lo, a mantenir-lo net i a fer-ne conscient a tothom i a nosaltres mateixos que n’hem de tenir cura ja que és de TOTS!!

Doncs per tant quina millora manera de començar , que anar al parc i conèixer-lo tot fent una sèrie d’activitats per cicles. Els alumnes d’EI, han mirat quins gronxadors hi tenim i en quin estat estan. Els alumnes de CI han observat i recollit diferents tipus de fulles, segons els arbres. ELs de CM han mesurat el perímetre del tronc d’alguns arbres i els alumnes de CS, han mesurat la superfície del parc. Aqui en teniu una petita mostra.