PER A CONSULTAR

DICCIONARIS IL·LUSTRATS

8 thoughts on “PER A CONSULTAR

1. paula y nerea de 6èA

H0laa som la Nerea y la Paula de 6À.Voliem dir almeny jo, la Paula que per fi! funciona la web dl cole gràcies al meu paree! Be voliem cometar sobre l’escola.
    La nostre escola en ha semblaa bastant bé la veritat pero clar com a tot arreu hi ha coses que no van bé però… el tema de patis… mare meva quins patis tenim! tenim que fer entre tots alguna neteja que os sembla? sisplau comenteu y per fii deixem clar aquest problema.
    També el tema de lavavos de a terrasseta o del la cupula perqe estan fets una porqeria amb el aigua pel terra…etc. Yo proposo que ens comuniqem alguns nens en el bloc per solucionar aquest problemes tambe m’agradaria la opinió dels mestres si no us sap greu,bé doncs… Ya està! gràcies per esoltar-me o bè per llegir adeu! I que es pugi solucionar el tema PATIS

2. Esmeralda

Paula i Nerea: esta molt bé que plantegeu el tema de neteja al blog ja que és un tema que hauríem de solucionar.
    Crec que tindria més ressò si ho feu via delegats i tutories, per aquesta via tothom s’assabentaria, si ho feu solament a traves del blog hi haurà molts companys i companyes que no
    s’assabentaran

3. nerea

Esmeralda tens tota la rao.
    a hi un alte cosa que quan baixem per les escales que anem poc a poc perque si no es monta un jaleo terriple

molts petons i gracies per escultar-me

4. Esmeralda

Nerea, com veig que el tema us preocupa i en la reunió de delegats va sortir el tema, quan voleu us passeu per l’Aula i en parlem.
    Hauriau de començar a buscar dibuixos o fotos, per posar als passadissos, sobre fileres, silenci…
    Petonets

5. nerea

Esmeralda i el tema del portatil que?
    perque jo i mes nens de la meva clase els hem vist
    quan en els tindrem?
    ho volem saber tots
    petons

6. Esmeralda

Nerea, crec que els portàtils estan donat problemes per configurar-los.
    Heu de saber que quan els van portar a l’escola no estaven com quan tu
    et compres un a la botiga que normalment el pots fer servir ràpidament.
    Quan sàpiga alguna cosa us ho comunicaré.

Abraçades

7. nerea

gracies per tot.
    una pregunta per les actuacions de nadal que fan el sens i nenes ens gravareu.
    petons i abrazades

8. chaimae

bondiaa!!!! hola a tots sóc la Chaimae com esteu, espero que bé , aquesta escola ha sigut la millor i per això comento records als professors i els nens de 6è que eren els meus companys un petó per a tots ja us vindrè a veure!!!!