Els alumnes de 4tA visitem l’Ajuntament i assistim a un ple.

Els alumnes de 4tA hem estudiat des de l’àrea de medi social Santa Coloma de Gramenet. Per completar aquest estudi, hem anat d’excursió a l’Ajuntament per conèixer millor aquest edifici, ja que és el més important de la nostra ciutat, i veure també com s’organitzen. A més a més, hem assistit a un ple on hem pogut exposar quatre propostes de millora per a la nostra ciutat: posar atraccions més divertides als nostres parcs, fer un pàrquing públic al marge de la nostre ciutat per tal de descongestionar una mica el centre de tants cotxes, posar pistes de paddel gratuïtes al parc de Can Zam ja que és un esport car i per últim reformar la nostra escola o millorar la seva situació mitjançant un canvi d’horari. Totes aquestes exposicions les hem fet davant de l’alcaldessa. Esperem que us agradin perquè ens ho hem preparat molt i l’hem fet amb molt de gust.