VIATGE A VALÈNCIA

DIA 1

Després de moltes hores d’autobús ens vam parar per dinar a Peñíscola. La ciutat és molt maca i ens ho vam passar molt bé!

Tot seguit vam continuar durant tres horetes més amb l’autobús fins arribar a Gandia a les 6 de la tarda.

Ens vam instal·lar a l’hotel i vam fer una remullada abans de sopar i una volteta fins a la platja abans d’anar a dormir.

DIA 2

El segon dia va ser molt divertit. Vam passar el dia a la Ciutat de les Arts i les Ciències. Primer de tot vam visitar el Museu Príncep Felip. Després vam anar a l’Hemisfèric a veure una pel·lícula sobre les profunditats marines. Ja teníem gana i era l’hora de dinar. Ens vam dirigir cap a l’Oceanogràfic on vam dinar i visitar les seves instal·lacions durant tota la tarda.

Al vespre, igual que el primer dia, vam fer una volteta a la platja abans d’anar a dormir. Encara ens va quedar força per fer una petita festa a les habitacions.

DIA 3

El dimecres ens vam aixecar i ens vam anar a banyar a la platja de Gandia que la tenim al costat de l’hotel. L’aigua estava fantàstica! Tots ens vam remullar i relaxar.

A la tarda un passeig amb barca molt interessant per l’Albufera obervant els ocells, la vegetació i les barraques típiques de la zona.

Després de sopar ens vam posar ben guapos i guapes per anar a la discoteca. Allà vam ballar i vam fer amics d’altres escoles! Va ser molt divertit!

DIA 4

El dijous vam anar a passar el dia a València. Durant el matí vam fer una visita guiada per la ciutat. Al migdia vam anar a dinar de picnic a un parc situat al costat de la Ciutat de les Arts i de les Ciències. A la tarda vam anar a visitar el Museu Faller.

A la nit, com que era la nostra última nit a l’hotel, vam fer discoteca i festa d’aigua! Ens vam poder banyar a la piscina de la discoteca! Va ser molt divertit!

DIA 5

El divendres era el dia més esperat. Ens vam aixecar aviat i després d’esmorzar ja vam carregar les maletes a l’autobús i vam sortir direcció Terra Mítica. Allà ens ho vam passar molt bé, vam pujar a les atraccions, dinar, menjar un gelat a la tarda i fins i tot jugar a alguna paradeta!

Al vespre vam sopar a l’hotel. ens vam canviar i vam agafar camí cap a casa. Gairebé tots ens vam adormir a l’autobús.

Han sigut cinc dies genials!