Els alumnes de tercer visiten una fàbrica Leave a reply Els nois i noies de tercer han visitat la fàbrica de la Danone. S’han vestit de blanc i han après moltes coses importants sobre alimentació. Mireu, mireu què divertits!!
El conte d’en Tabalet Leave a reply [kml_flashembed movie="http://www.xtec.cat/ceiplarouredasabadell/festes/s_jordi/santjordiweb/santjordi08/gifs_portada/llibre.gif" width="70" height="75"/] Els nois i noies de CM han explicat el conte d’en Tabalet als alumnes de Cicle Inicial. Aquí teniu un petit tastet a veure que us assembla.
Sant Jordi 2008 Leave a reply Aquest any, com és tradició a la nostra escola hem fet intercanvis per Sant Jordi. Us volem ensenyar petits moments dels mateixos. P-4 A