BEQUES MENJADOR

S’ha publicat la convocatòria de beques de menjador per al curs 2018-2019.

El termini de presentació de sol·licituds és del 2 fins al 31 de maig.

Per a l’alumnat que es matricularà a P3 el termini s’allarga fins al 31 de juny.

A la web del Consell Comarcal hi trobareu les bases i el model de sol.licitud.  Aquest també el podeu passar a recollir per la secretaria del centre.

Si cliqueu sobre la imatge sereu dirigits a l’apartat de la web que conté la informació esmentada.

PROGRAMA LLET A LES ESCOLES

Aquest curs, el centre participa en el programa Llet a les escoles. L’objectiu d’aquest és promoure el consum de llet en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris. És per això, que, a partir del mes de març, l’alumnat que vulgui, podrà veure’s  llet per esmorzar.

Un dia a la setmana, els xiquets i xiquetes podran menjar flams elaborats per les cuineres del menjador amb la llet lliurada.