PROGRAMA LLET A LES ESCOLES

Aquest curs, el centre participa en el programa Llet a les escoles. L’objectiu d’aquest és promoure el consum de llet en les dietes dels alumnes durant l’etapa de formació dels seus hàbits alimentaris. És per això, que, a partir del mes de març, l’alumnat que vulgui, podrà veure’s  llet per esmorzar.

Un dia a la setmana, els xiquets i xiquetes podran menjar flams elaborats per les cuineres del menjador amb la llet lliurada.

PARTICIPACIÓ EN EL XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat dia 8 de març el centre va participar en els quarts de final del XIV Certamen de lectura en veu alta. Es va celebrar a ls Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament a les terres de l’Ebre.

Les dues alumnes que hi van anar com a finalistes del centre van ser Roma Pros Benet, en la categoria de Grumets Vermells,  i Carla Arasa Bonfill, en la categoria de Grumets Verds.

Van llegir molt bé i es mereixen la millor de les felicitacions!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-2019

JORNADA DE PORTES OBERTES