PREMI PILARÍN BAYÉS

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi, el dia 23 d’abril, es va fer públic el veredicte del catorzè Premi Pilarín Bayés 2017. Els treballs guanyadors es van donar a conèixer durant el programa especial que va emetre TV3 des de la Plaça Catalunya de Barcelona.

El conte “DESCOBRINT JOCS DIFERENTS!” realitzat per alumnes de tercer de la nostra escola ha estat un dels cinc guanyadors de la seva categoria (Cicle Mitjà).

Una representació d’alumnes del grup,  juntament amb l’alumne del centre que va anar a les semifinals del XIII Certamen de lectura en veu alt, van anar a la ràdio a explicar l’experiència.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

La resolució per a la preinscripció del curs 2017-2018 es troba en tràmit de publicació al DOGC.

El termini previst de presentació de sol·licituds  és del 23 de març al 4 d’abril.

El proper dia 15 de març, a les 18:00 hores es farà la jornada de portes obertes.