AMPA

L’AMPA de l’Escola Rocabruna de Picamoixons, es va constituir el 18 de maig de 1984. Es regeix per uns estatuts en els què es recullen els nostres objectius i tasques.

S’autogoverna i representa a través d’una junta directiva, formada per un President, Tresorer, Secretari i vocals. Els membres de la junta són escollits cada dos anys, de manera voluntària.

L’AMPA col·labora amb l’escola amb les següents activitats:

• Fem els tràmits corresponents en relació a la demanda de llibres pel nou curs, per fer la feina més fàcil a tots els pares.
  • Organitzem diferents activitats extra-escolars com: La Castanyada (venda de castanyes al poble), on la col·laboració de pares, mares i avis queda palpable any rere any; la festa de final de curs, amb la col·laboració de l’associació de joves del poble, i qualsevol festa que s’organitzi des de l’escola: Nadal, Carnestoltes, La Mona…
  • Recollim i col·laborem amb el centre de l’aportació dels alumnes pel material escolar i pel material d’experimentació i de llibres de lectures.
  • participem en les reunions del Consell Escolar, tant a nivell de ZER com d’escola.
  • Col·laborar en activitats de ZER, com la Festa de Nadal, el Certament Literari de Sant Jordi, venda de llibres per Sant Jordi,  la Festa de fi de curs de la ZER.
  • Berenar de final de festa per Carnaval i Sant Jordi.
  • Xerrades per a pares i alumnes

Consultar el bloc DE MAMES I PAPES

Un comentari

• SADSERVEIS (3 anys)

Benvolgut/da,

Us escrivim des de SADSERVEIS, empresa prestadora de serveis i especialitzada en l’atenció domiciliària, per tal de mantenir una reunió amb la seva entitat.

Per aquest motiu ens agradaria contactar amb vosaltres per tal d’explicar-los els nostres serveis que valorem que poden ser d’interès per la seva entitat.

Igualment, podran consultar tots els nostres serveis i activitats a través de l‘enllaç: http://www.sadserveis.com
    Restem a la seva disposició per qualsevol aclariment o dubte que els pugui sorgir, esperant que ens puguin atendre properament.

Aprofito l’avinentesa per a saludar-los cordialment.

SADSERVEIS, SL
    Tel. 902 886 165 / 650 317 337