El dimarts vam anar al Caixaforum a veure una exposició de fotografia “Infàcia” de la Isabel Muñoz. Al costat de l’exposició vam veure un quadre molt gran de Sol lewitt anomenat Splat. Ens va agradar moltíssim.
Aquest trimetre estem treballant a nivell general d’escola en Leonardo Da Vinci … Els petits sabem que en Leonardo va inventar una màquina per escalfar l’aigua. Ara estem investigant com …