Ajuts de menjador curs 2018-19

Avui us portem el formulari per a demanar els ajuts de menjador del Consell Comarcal pel curs vinent. Cal tenir en compte que són diferents si és la primera vegada que es demana o si ja s’ha demanat en cursos anteriors, ja que el procediment per descarregar-se el formulari canvia una mica.

Per descarregar aquesta sol·licitud per demanar per primer cop l’ajut, simplement feu clic aquí:

Per demanar l’ajut si ja s’havia sol.licitat en cursos anteriors, com veureu en la imatge inferior, es demana NIF/NIE del sol·licitant, que és el pare, mare o tutor legal que va presentar la sol·licitud, així com el número de identificació de l’alumne (IDALU).

Aquest article s'ha publicat dins de Ajuts i beques i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.