Preinscripció curs 2018-19 amb formulari de preinscripció

Aquest divendres, dia 13 d’abril, comença la preinscripció pel proper curs 2018-19 i durarà fins el dia 24 d’aquest mateix mes. Per tal de facilitar-vos aquest procés us fem a mans un document amb el calendari, els criteris i la relació de la documentació necessària per a participar-hi.

Podeu venir a fer la preinscripció dels vostres infants en els següents horaris:

Dilluns: 8:15h a 13:30h – 15h a 16h

Dimarts: 8:15h a 13:30h – 15h a 16h

Dimecres: 8:15h a 12:30h

Dijous: 8:15h a 12:30h

Divendres: 8:15h a 11:30h

Desitgem que ben aviat sigueu membres de la nostra comunitat escolar!

FULL DE PREINSCRIPCIÓ

(si el voleu omplir amb l’ordinador primer us l’haureu de descarregar)

Trobareu més informació sobre aquest tema a http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20483-obligatoris?category=

Aquest article s'ha publicat dins de Normativa, Preinscripció i matrícula i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.