Festa de Final de Curs 2016-17

Com a part de les activitats de cloenda del curs, la festa del passat divendres va resultar, com cada any per aquestes dates, una ocasió fantàstica per a compartir temps de qualitat entre l’alumnat, el personal i les famílies de l’escola. Compartim amb vosaltres unes imatges de les actuacions de cada curs tot esperant que us agradin.

FFC1617

Us desitgem unes bones vacances d’estiu i ens retrobarem, descansats i plens d’energia, el 12 de setembre.

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Escola, Festa de Final de Curs i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.