Matriculació curs 2017-18

Us comuniquem que del 12 al 16 de juny, de 9 a 14 hores s’obre el termini de matriculació per al curs vinent. La documentació que cal que porteu és:

*Us adjuntem aquests documents per si voleu portar-los ja plens de casa. Si preferiu també podeu omplir-los aquí.

DOCUMENTS MATRÍCULA CURS 2017 – 2018

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Escola, General, Horaris, Preinscripció i matrícula, Tràmits i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.