Dates de la preinscripció del curs 2017-2018

La resolució per a la preinscripció del curs 2017-2018 es troba en tràmit de publicació al DOGC.

Els terminis de presentació de sol·licituds previstos són els següents:

– Del 23 de març al 4 d’abril per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds

Per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat, s’apliquen els següents:

• Criteris generals
    Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
    Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
    Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
    Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
    Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.
    A la ciutat de Barcelona, domicili al mateix districte del centre: 15 punts.
    Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
    Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
    En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.
  • Criteris complementaris
    Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
    Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
    Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.
  • Criteris específics de prioritat
    Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.

Trobareu informació detallada i actualitzada a http://bit.ly/2n55ni0 i a http://bit.ly/2mXah3Q

Aquest article s'ha publicat dins de Escola, General, Normativa, Preinscripció i matrícula i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.