Manifestació en favor dels refugiats

Bona tarda famílies del Pont,
Des de les AMPA de Molins s’ha engegat una campanya per a conscienciar del problema dels refugiats, penjant pancartes a totes les escoles de Molins i a la nostra escola també ho hem fet.
img_0957
També s’ha preparat un comunicat oficial per animar a les famílies a participar en la campanya Casa nostra, casa vostra.
Aquesta campanya està preparant per al dissabte 18 de febrer una gran manifestació a Barcelona, que aspira a ser la més nombrosa que s’hagi fet a Europa arran de l’actual crisi del refugi.
La manifestació arrencarà a les 16 h a la plaça Urquinaona de Barcelona, baixarà per Via Laietana, continuarà per carrer doctor Aiguadé, entrarà al parc de la Barceloneta, i acabarà al passeig Marítim, davant del mar. El recorregut vol simbolitzar que la ciutadania surt del centre de la ciutat i acaba portant el clam fins a la riba del Mediterrani, el mar on l’any passat van morir 5.000 persones. Des de l’ AMPA i l’escola us animem a participar-hi.

Aquest article s'ha publicat dins de AMPA, Comunicats, Escola i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.