Jornada de Bricolatge 2017: Tot un èxit!

Famílies del Pont, les fotografies ho diuen tot! Gràcies per la vostra col·laboració!

brico17Com sempre, cliqueu al collage per a visualitzar aquestes i més fotos (cortesia de les famílies Hernández-Vidal i Mata-Ennaji).

Aquest article s'ha publicat dins de Eixos transversals, Escola, Exalumnes, Jornades de Bricolatge i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornada de Bricolatge 2017: Tot un èxit!

1. Laila diu:

Un plaer!!! bona feina a tots i totes!!

Els comentaris estan tancats.