Celebrem la Diada de la Pau

Avui, dilluns 30 de gener, hem celebrat a l’escola el Dia de la Pau. A la nostra manera hem volgut aportar el nostre petit gra de sorra en aquesta diada. Enguany s’ha fet més èmfasi en el tema dels refugiats, que lamentablement és massa d’actualitat. Ells són les víctimes directes de la violència i de les guerres: persones que fugen amb els somnis i l’esperança d’una vida millor.

img_5340Durant el matí cada grup ha realitzat activitats sobre la Pau a l’aula i hem formulat petits desitjos que hem escrit en papers de colors, i posteriorment els hem penjat a l’arbre del vestíbul de primària. Més tard hem fet una posada en comú i cloenda al gimnàs de l’escola. Allà hem elaborat un petit acròstic  amb la paraula REFUGIATS. SI voleu veure altres fotos d’aquest acte, cliqueu a la foto 🙂

Com commemoreu vosaltres aquesta diada?

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Eixos transversals, Escola, General i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.