Bona tarda famílies,

Us fem arribar el full informatiu del mes de gener, esperem que en gaudiu de la lectura.

Comentar-vos que en breu enviarem correu pel tema de les jornades de bricolatge, on esperem la vostra col·laboració.

Moltes gràcies per tot i us desitgem un molt bon segon trimestre!

Full Informatiu 58, gener 2017

Aquest article s'ha publicat dins de Comunicats, Eixos transversals, General, Jornades de Bricolatge, Normativa i etiquetat amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.