Festa de Final de Curs

El curs escolar s’acaba i abans de plegar volem compartir amb vosaltres algunes imatges de la Festa de Final de Curs i dels inflables aquàtics que van fer que l’alumnat passés una jornada divertida que segur que no oblidaran fàcilment. Gràcies a la nostra comunitat educativa (AMPA, alumnat, claustre, personal no docent i famílies), que ho va fer possible!!!

Us desitgem un molt ben merescut descans estival. Ens veiem a la tornada!

FFC1516(Per a veure l’àlbum, cliqueu damunt de la imatge)

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Escola, Festa de Final de Curs, General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.