JOCS OLÍMPICS DEL PONT

El passat 12 de maig, els alumnes i mestres del Pont de la Cadena vam fer la cloenda de l’eix transversal. Vam celebrar els nostres Jocs Olímpics. Vam fer una sortida conjunta de tot el dia. Primer vam començar els Jocs Olímpics a les instal.lacions del Camp de futbol Ricard Ginebreda i vam finalitzar l’acte a l’escola.

Petits i grans van poder fer pinya en cada grup, ajudant-se i animant-se a cada prova. Genial!!!

batch_IMG_3488 batch_IMG_3510 batch_IMG_3528 batch_IMG_3555 batch_IMG_3589 batch_IMG_3646

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Eixos transversals, Escola, General, Sortides i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.