Benvolgudes famílies,

Un cop ja hem començat el tercer trimestre us volem informar d’uns quants aspectes a destacar:

• Entrem en una setmana molt especial, la de Sant Jordi, una setmana on es respira cultura, llibres, poemes,etc…i com no podria ser d’una altra manera el proper divendres 22 d’abril celebrarem els tradicionals Jocs Florals de l’escola, on alumnes del Centre deleitaran als companys i companyes amb els seus poemes (els poemes guanyadors seran exposats al centre i penjats a la web).
  • Recordeu que el proper dilluns, 25 d’abril, és un dia de lliure disposició i NO hi haurà escola. Sabem que no estava fixat a inici de curs, però al canviar la segona Pasqua de festa local a festa nacional, mancava un dia per posar i el nostre Consell Escolar va decidir aquest dilluns.
  • El divendres 29 d’abril realitzarem una sortida conjunta tota l’escola. A principi de curs vam informar que aniríem a les pistes d’Atletisme de Sant Feliu a fer uns Jocs Olímpics, però finalment realitzarem aquesta sortida molt a prop de l’escola, al camp de futbol Ricard Ginebreda i dinarem al Parc Mariona, realitzant una jornada de convivència des de P3 a 6è  tot aprofitant per a fer un acte de clausura dels nostres Jocs Olímpics particulars.
  • Finalment volem transmetre la nostra alegria per rebre la notícia de l’entrada de pares i mares a la junta de l’AMPA de l’escola. Sabem que és difícil o complicat implicar-se i donar temps gratuïtament, però les AMPES, són una peça clau dins les escoles, ajuden molt i sobretot vetllen per a donar uns serveis als alumnes de l’escola.
    Volem agraïr-vos i animar-vos a participar, a poder fer una AMPA forta i que els vostres fills i filles n’estiguin orgullosos i puguin gaudir de tots els serveis que es fan gràcies a l’AMPA (menjador, extraescolars, venda de llibres, Carnestoltes,…).
    I aprofitant això volem agrair a les mares i pares que deixaran la junta aquests anys de dedicació i esforç per aconseguir fer una escola millor.

Gràcies per tot; junts seguirem fent una escola forta.

Aquest article s'ha publicat dins de Celebracions, Comunicats, Consell Escolar, Eixos transversals, Escola, General, Jocs Florals, Sortides i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.